Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

    Wij van weedjewel willen de groetjes doen aan peterselie, en zijn familie.............

    Comment


      #32
      Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

      Ze doen goed daar, in de peter en selie land ^^

      grtz
      sigpic

      Comment


        #33
        Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

        Tgaat goed daar

        Doe zo verder
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

        sigpic

        Comment


          #34
          Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

          lekker bezig hoor gaat zo door

          Comment


            #35
            Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

            Hellow garden loverz!!!!

            Khad vandaag dag 23 weer enkele fototjes getrokken dus ik dacht laten we nog even een klein tussendoortje plaatsen!
            DSC02350.jpgDSC02351.jpg

            Eerste keer voeding

            Ja hoor het is een speciale dag geweest voor de kleintjes, ze hebben voor de eerste keer mogen proeven van de Sweet Jane 1.

            DSC02345.jpgKben als volgt tewerk gegaan==> Kheb mijn Ph metertje vanonder het stof gehaald en vervolgens ff ge-ijkt!! Meten is weten
            Vervolgens 9 liter water met een half Co2 tabletje,
            mespuntje Bacterial en een kleine 25ml van that Sweet Jane 1.
            Dit lekker goedje heb ik afgezuurd tot Ph 6.2 dat zullen ze wel graag hebben de kleintjes

            Nog eens een nieuw schoentje

            Kheb gisteren dag 22 de laatste Double Fun verpot, en ooh wat was ie blij!!!!
            De volgende dag heeft ie mij beloont met een goede groeischeut.
            Gaan jij kleine deugeniet!!!

            DSC02338.jpg==>DSC02339.jpg

            Geen goed nieuws zonder some bad

            kwas weeral rustig aan het rondwandelen in mijn tuintje en zag iets vreemd bij een van de plantjes.

            Wat is dat daar in de grond!?DSC02343.jpg
            kleintje.jpg Wel hellow there!! Join the club jij mini plantje!

            En ja hoor tijdens die wandeling heb ik ook een mannetje ontdekt. boe
            Lijkt er toch op, ni?
            DSC02342.jpg

            Grtz

            Bedankje aan alle Peepz voor de leuke complimentjes!!!! Dat lezen de kleine plantjes graag, het geeft ze een groeiboost
            Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
            A friend with Weed is a friend Indeed

            Comment


              #36
              Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

              Dat is inderdaad een man op die laatste foto, sorry kerel voor de kerel.
              En die kleine in de grond....... how is that happened?

              Comment


                #37
                Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

                Yup dat dacht ik ook, bummer. Die klojo krijgt een one-way ticket naar de klicko!

                Die kleine in de grond is uit het niets tevoorschijn gekomen, kben benieuwd wat dat gaat worden.
                In die pot is nochtans maar 1 zaadje geplant!? Tzal mss nen tweeling zijn

                Grtz
                Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                A friend with Weed is a friend Indeed

                Comment


                  #38
                  Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

                  lokes hash

                  heb net hetzelfde voor :d ivm een mini die uit de grond is gekropen :d

                  in ieder geval veel geluk met de verdere verloop van je kweekje
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                  Comment


                    #39
                    Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

                    Howdy readerz!

                    Nog eens een kleine update over mijn leuk tuintje dat nog steeds lekker voortgroeit dankzij de No Mercy Supply producten.

                    DSC02359.jpgDSC02364.jpg(dag 29)

                    We zijn op
                    kalenderdag 29 aangekomen. Er is weeral vanalles gebeurt in Paradise.
                    Maar first things first! Het klimaat: Deze week is de gemiddelde temperatuur dag en Voeding: Om de 3 dagen krijgen ze water met een half Co2 tabletje,
                    mespuntje Bacterial en een beetje Sweet Jane 1 afgezuurd tot Ph 6.2.
                    Dit afgewisseld met gewoon kraantjeswater als ze er dorstig uitzien

                    I went ballz out crazy

                    Dag 25 was een belangerijke dag in mijn tentje. Het was de dag dat ik duidelijk de mannetjes kon herkennen.
                    Iedere keer ik een paar ballen zag hangen ging het mes erin!

                    DSC02352.jpgDSC02353.jpgDSC02354.jpgDSC02355.jpg(dag 25)

                    Het resultaat van deze crazy messetrekkerij is 2 majestueuze dames. De schattige mini plant moest er ook aan geloven.
                    *sigh* dat dacht ik toch eerst, maar ik kon het niet over mijn hart krijgen. Kwas veel te nieuwsgierig.
                    Het heeft dan maar een eenzaam plekje op de vensterbank gekregen.

                    Ma Bon 2 lady's uit 6 zaadjes past perfect in mijn "gameplan".
                    Ik ben zeer content van het verloop, alles gaat lekker en mijn 2 dames zien er very hot uit .
                    Kheb ze aangekleed in een sexy setje 25 liter potten, dus time to get chubby girls

                    DSC02360.jpgDSC02361.jpg(dag 29)

                    De Kruidtuin

                    Daar gaat alles lekker zijn gangetje. De peterselie is lekker aan het uitzetten en heeft het lekker naar zijn zin.

                    DSC02362.jpg

                    De BieslookDSC02363.jpg

                    De tomaatjes===> "One Million F1" gotta love that name hebben de double fun girls zien groeien en doen alles om ze bij te benen.
                    Sinds dat ze zijn overgepot lijkt het ze daar wel aardig in te lukken. Iedereen krijgt dezelfde voeding en de tomaatjes lusten het gerief van No Mercy Supply

                    DSC02357.jpg

                    Het aardbeiplantje is de achterblijver van de hoop, maar we hebben er nog veel hoop voor .
                    Laten doen en het zal zijn weg wel vinden.

                    DSC02356.jpg

                    Grtz!
                    Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                    A friend with Weed is a friend Indeed

                    Comment


                      #40
                      Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

                      Leuk tuintje hashizall, 2 nette dames gaan der wel goed zitten daar ^^
                      sigpic

                      Comment


                        #41
                        Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

                        Thx we doen ons best om er iets moois van te maken!!

                        Tips zijn altijd welkom!!

                        Grtz
                        Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                        A friend with Weed is a friend Indeed

                        Comment


                          #42
                          Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

                          Gegroet natuur schoon liefhebbers

                          Het is weeral zover! Een klein verslagje over het verloop van de gebeurtenissen in paradise!

                          DSC02366.jpgDSC02367.jpgDSC02368.jpg(dag 35)

                          Geef me de kracht van de aarde.
                          De warmte van de zon.
                          Neem ze mee op de vleugels van de wind
                          en laat ze voeden door de wolken.
                          Geef me dan de stilte van de maan
                          en de helderheid van de sterren. ( gebaseerd op Navota)


                          Moeder natuur is volop kruissnelheid gekomen. Het tuintje begint steeds meer op een jungle te lijken
                          en” I Like It”!! De bloei is er duidelijk ingekomen bij de No Mercy meisjes.
                          De Double Fun is een mooi plantje en kbegin al uit te kijken naar het rokertje dat daar vanaf gaat komen.
                          Maar ik mag nog niet vooruitlopen op de zaak.

                          Status-report!!

                          We zijn aangekomen op kalenderdag 36 en de jungle is lekker dicht aan het groeien.

                          DSC02369.jpgDSC02373.jpg (dag36)
                          Het Klimaat is lekker mild gebleven deze week en de temperatuur bedroeg
                          gemmideld tijdens de dag enDe voeding: Op Kalender dag 35 heb ik ze weer een lekkere dosis No Mercy Supply snack’skes gegeven. Dit keer voor de eerste keer met het Guano Extract.

                          DSC02399.jpg(dag 36)

                          7 liter kraantjeswater met een kwart Co2 tabletje,
                          mespuntjeBacterial en een kleine 20ml Sweet Jane 1.
                          En zoals reeds verklapt een 20ml van die Guano.
                          Dit lekkers heb ik afgezuurd tot Ph 6.3 .


                          De plantjes krijgen zo’n 750 ml water per keer dat ze dorstig lijken,dat is meestal zo’n 1 keer per dag. Om de 3 dagen krijgen ze dan water uit de voedingsbak in plaats van kraantjeswater.

                          De bloei zit overal in!

                          Het tomatenplantje de F1 one million is zich aan het transformeren in een heuse struik.
                          Kheb hem al wat moeten vastzetten omdat hij het aardbeiplantje helemaal aan het verdringen was.

                          DSC02408.jpgoverview.jpg(dag 36)

                          Je kan de mooie bloemetjes al bewonderen van die tomateplantjes!! Ik Kijk al uit naar die sappige rode vruchtjes!!
                          Mmm.. Nothing like growing your own supply!!

                          DSC02379.jpg

                          Ook in de doublefunners kan je die mooie topvorming bewonderen. Dit vind ik toch de mooiste momenten van het growen. Die kleine topjes die beginnen te onstaan en steeds vetter en vetter worden. De snelheid waartegen dat ons plantje zich zo ontwikkeld!!
                          plaatjebud.jpgHet blijft me keer op keer weer verbazen.DSC02387.jpg(dag 36)

                          Ik zoek naar mijn woord.
                          Een woord om achter te staan;
                          om in je op te nemen
                          en om weer te laten gaan.

                          Een woord diep uit jezelf;
                          als een druppel uit een rivier;
                          uit een ondergrondse stroom:
                          De puurste ziel met kunst omsierd. (
                          Michiel Duchatea)

                          De Kruidtuin

                          In de Kruidtuin gaat alles vlotjes vooruit: De peterselie en bieslook zijn reeds klaar voor gebruik en smaken heerlijk.

                          DSC02382.jpg


                          De bieslook blijkt steeds steviger te worden naarmate ik ze kortwiek, dus die gaat regelmatig naar de kapper.
                          Het is me ook opgevallen dat ik wat zuinig. ben geweest met het zaaien van de bieslook.
                          Daar mag wel wat meer sprietjes tussen staan eigenlijk. Weer een les voor de volgende.

                          DSC02383.jpg


                          DSC02380.jpg
                          Het aardbeiplantje is de kleinste van de hoop, maar het vecht zich rustig een weg naar boven.
                          Khoop datk in de toekomst van mijn lekkere sappige aardbeitjes mag proeven!!

                          DSC02374.jpg

                          De F1 one million tomatenstruik doet het fantastisch! Die groeit lekker voort! Kzal daar binnekort toch iets voor moete fabriceren om hem te ondersteunen en mooi de hoogte in te laten schieten!



                          Dat was het weer! Tot de Volgende keer!

                          Grtz!!
                          Last edited by HashiZall; 20 March 2012, 22:48. Reden: foto's en tekst versprongen steeds
                          Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                          A friend with Weed is a friend Indeed

                          Comment


                            #43
                            Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

                            Ziet er goed uit! Lekker leesbaar verslag!
                            No Mercy Supply - No Mercy Shop

                            Comment


                              #44
                              Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!



                              Welkom bij kalenderdag 43 bloeidag 17 gekomen.
                              DSC02489.jpg


                              De troepen worden overdonderd door de kracht van de natuur en de schrik is erin geslopen. Ze schieten op alles wat beweegt

                              DSC02496.jpg

                              Het klimaat bedroeg deze week gemiddeld een tijdens de dag en Verwennerij voor de ladies

                              Khad wa extra tijd en kheb de voeding voor vandaag van de dames lekker extra verwent. Kben begonnen met mijn water 48 uur te laten rusten, kheb is gelezen dat het de chloor in het water de kans geeft om te ontsnappen wat goed is voor de meisjes. Kheb er ook een luchtblazerke met zuurstofsteentje in gestoken en een snuifje bacterial poeder van No Mercy. Dit elexier heb ik gebruikt om mijn voeding mee te bereiden.

                              De voeding daar wordt de dosis gestaag naar boven gehaald. We zijn klaar om die dames vet te mesten.
                              De Meiskes die krijgen uit de volgende mix: een kwart Co2 tabletje, 3 ml/l Sweet Jane 1, 10ml/l Guano ==> Ph 6.3 .

                              The lady’s are looking good! Strutt those Bootheiyzz!!

                              Tentje word aardig gevuld! Kheb ze gisteren allemaal wat herschikt! Kprobeer de 2 dames op een 40 cm van de zon te houden en ze zo optimaal mogelijk van al het licht te laten genieten genieten.DSC02495.jpg


                              plant2.jpgdag43.jpgDSC02488.jpgplant1dag43.jpgDSC02477.jpg

                              Zoals je ziet staan de 2 dames er prachtig bij, Volgens mij zijn ze nog steeds tevreden met de verkregen zorgen.
                              De topjes zijn zich aan het vormen en ik begin al te dromen van dikke cola’s

                              Enkele dirty pics van de jonge topjes!
                              DSC02476.jpgDSC02486.jpg

                              My secret garden full of herbs

                              Bij de groentjes gaat alles lekker!
                              De One Million F1 tomaatjes gaan als zotten! Er komen ook steeds meer en meer mooie bloemetjes aan!
                              Kverwacht dat daar heerlijke juicy tomaatjes voor in de plaats komen.
                              Maar wanneer ? dat blijft voor het moment nog een raadsel. Afwachten maar!!!!

                              tomatop planr.jpgtomato bloem.jpg

                              De peterselie is zijn potteke lekker aan het volzetten, het word daar een dichte brousse!! Daar is direct gebruik van gemaakt door de veiligheidstroepen van mijn tuintje! Kdenk dat ze een hinderlaag aan het leggen zijn voor een stelletje kut vliegen.

                              peterselie.jpg

                              Natuurlijk is er altijd een soldaatje dat aan het kortste eind trekt.
                              Dat was hier blijkbaar den deze, hij probeert zich te camoufleren...
                              maar veel beschutting biedt de bieslook niet.

                              bieslook.jpg


                              Het laatste wat ik wil laten zien is ook de achterblijver van het tuintje!! De aardbeitjesaardbei.jpg

                              Grtz!!

                              @roy thx voor je bezoekje aan Paradise, zoals je ziet doen die producten van jullie het goed voor alle soorten plantjes
                              Last edited by HashiZall; 6 June 2012, 01:11. Reden: krijg die vetgedrukte tekst niet weg??
                              Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                              A friend with Weed is a friend Indeed

                              Comment


                                #45
                                Re: Dubbel plezier voor iedere tuinier!!

                                Dat gaat lekker daarzo, flinke plant geworden en al mooi in bloei. cola's under construction.

                                Comment

                                Bezig...
                                X