Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

    Korting op 420shop
    Attached Files

    #2
    Re: CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

    als je toch naar 120 - 180 W gaat kan je net zo goed een 150 W hpsje ophangen
    die spaarlampen maken ook een aardige hitte

    wat zijn je temperaturen en LV op t moment ?
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

    Comment


      #3
      Re: CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

      Ik heb daar wel naar gekeken maar ik wilde in eerste instantie de kosten enigszins beperkt houden, bovendien zit ik met de huidige 80w ook al ruim aan het 400w/m2 'criterium'. wat er aan extra licht nog bij kan is alleen maar mooi meegenomen. Mocht ik wat fanatieker gaan worden in het kweken (waar het wel erg op lijkt) dan zal ik mijn kastje zeker gaan verbeteren.

      De lichten staan op dit moment uit, maar de temperatuur schommelt normaal gezien met de lichten aan rond de 26-28 graden. Heb door wat mankementjes wel een paar keer een uitschieter gehad naar de 30. De luchtvochtigheid ligt zo ongeveer rond de 40%, een beetje laag maar de plantjes lijken er geen last van te hebben.

      Comment


        #4
        Re: CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

        Ik heb vandaag weer wat nieuwe foto's geschoten, ben ook al bezig gegaan met LST om de Skunk een beetje laag te houden. Voor de rest is er niet echt wat te melden, ze groeien lekker verder
        Attached Files

        Comment


          #5
          Re: CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

          Ze staan er groen bij.
          Maarre..400w/m2 'criterium' ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

            Ik heb op meerdere plekken gelezen (deze en andere fora als ik het me goed herinner) dat 400w/m2 een goede indicatie is voor de hoeveelheid licht die nodig is. Maar meer is natuurlijk beter, afhankelijk van hoe goed de warmte onder controle te houden is komen er nog een paar lampjes bij.

            Comment


              #7
              Re: CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

              Ah oke. Maar da's wel erg minimaal dan denk ik.
              Met 600W/m2 kom je beter uit en da's nog niet de max.

              Skunk gaat wel best stinken in de bloei eh..Maar da's zorg voor later.
              Eerst maar eens mooi doorgroeien zo, tot nu toe gaat-ie goed.
              ss.jpg(Skunk)
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

                Het filter en mijn bloeivoeding heb ik vandaag binnen gekregen, kreeg er ook een probeerflesje wortelstimulator bij voor de eerste drie weken, zal ik die nog gaan gebruiken of kan ik die beter de volgende kweek gebruiken? De skunk staat nu een aantal dagen al op 12/12 trouwens, ik wilde mijn eerste kweekje even polsen hoe ik uitkom met de beperkte hoogte (70cm) van mijn kastje. Bovendien zag ik in een paar Amerikaanse groeiverslagen dat deze skunk door de 75% Sativa genen erg kan gaan uitstrekken tijdens de bloei.

                Ik ben nu bezig met het installeren van het filter, als die er op zit kan ik gaan kijken of de temperatuur nog meer lampen toestaat.

                Comment


                  #9
                  Re: CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

                  Hier nog een mini-update: beide planten staan nu op 12/12, ben verder gegaan met LST en de temperatuur is stabiel met het filter erop. (20-28)
                  Attached Files

                  Comment


                    #10
                    Re: CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

                    De planten zijn dit weekend weer als de spreekwoordelijke kool gegroeid! Bij de skunk zijn er nu al meerdere zijscheuten die vol in het licht staan, deze zullen dus ook wel mooi gaan uitdijen de komende dagen. Deze week zal ik er ook even twee lampjes extra bij hangen, de temperatuur is namelijk goed onder controle te houden. Mijn meter gaf namelijk een hogere temperatuur aan doordat deze vol in het licht stond, ik heb er nu een papieren 'tentje' overheen gezet.

                    Bubblelicious 1.jpgBubblelicious 3.jpgSamen.jpgSkunk 2.jpgSkunk 3.jpgSkunk 4.jpg

                    Comment


                      #12
                      Re: CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

                      Mooi groen!!

                      Comment


                        #13
                        Re: CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

                        Het lijkt erop dat ik gezegend ben met twee dochters De bubblicious begint ook, tegen mijn verwachting in, redelijk gelijk te trekken met haar zus. Doordat ze dit weekend iets te enthousiast gegroeid is zijn er alleen wel een paar bladpuntjes die verbrand zijn door de lampen. De skunk begint al leuk wat pistils aan te maken, zoals jullie kunnen zien op de foto's. de onderste bladeren die geen licht vangen beginnen bij de Skunk te vergelen, zal die er deze week waarschijnlijk even afhalen. Het is nu wachten op de eerste tekenen van tekorten en dan kan ik bloeivoeding gaan geven. Verder heb ik de laatste paar dagen wel (meer) problemen met de LV hoog genoeg te houden, er hangen al natte washandjes in dus ik weet eigenlijk niet echt hoe ik dit op moet lossen.
                        Bublicious 1.jpgBublicious 2.jpgBublicious 3.jpgBublicious 4.jpgBublicious Voorbloei.jpgSkunk 1.jpgSkunk 2.jpgSkunk 3.jpgSkunk 4.jpgSkunk 5.jpgSkunk 6.jpgSkunk 7.jpg

                        Comment


                          #14
                          Re: CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

                          over de lv hoef je je niet echt druk te maken met zaadplantjes is meer voor stekken van belang
                          bladeren alleen verwijderen als ze zonder te trekken loslaten anders heb je meer kans op stress

                          ziet er erg goed uit hoor !
                          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                          Comment


                            #15
                            Re: CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

                            De dames gaan wel lekker, ben er tot nu toe best wel tevreden over voor een eerste kweekje. De Skunk heeft er nu al bijna twee weken aan zichtbare bloei erop zitten en begint al mooi harig te worden. De Bubblicious liet een halve week later haar geslacht zien, ze is misschien niet zo mooi en groot als de Skunk maar ze presteert al boven mijn verwachtingen. Zoals het nu lijkt zal ik de dames halverwege december met de voetjes aan het plafond kunnen hangen.

                            Voor de rest is er eigenlijk weinig te melden, voor zover ik kan zien zit er nog voldoende voeding in de aarde dus is er van bijvoeden nog geen sprake. Tips en adviezen zijn altijd welkom.

                            Bubblicious 1.jpgBubblicious 2.jpgBubblicious 3.jpgBubblicious 4.jpgDames Samen.jpgSkunk 1.jpgSkunk 2.jpgSkunk 3.jpgSkunk 4.jpgSkunk 5.jpgSkunk 6.jpgSkunk 7.jpg

                            Comment

                            Bezig...
                            X