Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

    Ik geef op dit moment 3ml/l Ca en 2,5ml/l Bloeivoeding. Het Calciumtekort is aan het stabiliseren, ik blijf nog wel even calcium meegeven. De toppen beginnen er echt lekker uit te zien, beide dames hebben op dit moment 50/50 clear/Cloudy trichomen dus dat duurt niet lang meer. Ik verwacht over 3 weken te oogsten, ik was van plan de laatste 1,5 tot 2 weken geen voeding meer mee te geven zodat de toppen lekker "schoon" zijn. Ik heb nog geen foto's gemaakt die volgen maandag weer.

    Comment


      #32
      Re: CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

      Gisteren heb ik de dames geoogst Het zijn echt prachtige toppen geworden! Dit is echt veel beter gegaan dan ik had verwacht voor de eerste keer. Hier zijn een paar foto's die ik gisteravond tijdens het knippen heb gemaakt:

      Bubblelicious 1.jpgBubblelicious 3.jpgBubblelicious 9.jpgBubblelicious 10.jpgBubblelicious 14.jpgBubblelicious 18.jpgBubblelicious geknipt.jpgSkunk 1.jpgSkunk 2.jpgSkunk 8.jpgSkunk 11.jpgSkunk geknipt.jpgWortels 1.jpg



      Als de bloemen gecured zijn zal ik nog wel even laten weten hoe ze proeven.
      Over een paar weken zal ik aan het tweede kweekje beginnen, dit gaat twee keer Skunk worden.
      Last edited by Infinite Weed; 29 December 2012, 09:32.

      Comment


        #33
        Re: CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

        Goed gedaan kerel, laat het je smaken !

        Comment


          #34
          Re: CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

          Bedankt! Zal ik zeker doen, ik laat nog wel weten hoe het smaakt en hoe het effect is. Maar dan moet alles eerst even lekker gecured zijn

          Comment


            #35
            Re: CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

            Hoeveel gram heb je weten te oogsten (nat)?

            Comment


              #36
              Re: CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

              Ik heb alles nog niet gewogen, wanneer alles gecured is zal ik wel even posten hoeveel er nu uiteindelijk afgekomen is. De toppen zitten sinds donderdag, na een ruime week drogen, in glazen potten en ik heb hier ook foto's van gemaakt. Ik heb deze hier op het moment niet bij de hand, maar zal ze zo snel mogelijk posten.

              De bubblelicious ziet er trouwens supergoed uit, volledig bedekt met trichomen en een lekkere frisgroene kleur. Hij ruikt ook enorm lekker, het heeft wel iets weg van Haze. Tijdens het in de potten doen waren er nog wat losse calyxen die ik stiekem geproefd heb, en dit is zeker een sterk wietje. Een kleine bowl uit mijn bong maakte me toch nog verrassend high. De high is heel helder en actief, zonder overstimulerend te worden. Ook werd ik er weer helder nuchter van zonder een groggy gevoel, wat ik ook altijd zie als een kenmerk van goede wiet.

              De Skunk toppen ruiken een stuk minder en zijn ook minder 'frosty', maar zien er toch ook wel lekker uit. Qua volume is de Skunk iets meer dan de Bubblelicious, maar het scheelt niet heel veel.

              Al met al heb ik enorm veel geleerd tijdens mijn eerste kweekje, die veel beter verliep dan verwacht, ik weet wat ik moet veranderen en ga vol frisse moed mijn volgende kweekje tegemoet in het nieuwe jaar.

              Ik wens iedereen een goede jaarwisseling en overvloedige oogsten het komende jaar!

              P1010723.jpgP1010724.jpgP1010725.jpg


              Ik heb alles net gewogen, de bubblelicious zit op een drooggewicht van 13 gram en de Skunk zit op een drooggewicht van 14 gram.
              Last edited by Infinite Weed; 30 December 2012, 09:28. Reden: Foto's en gewicht

              Comment


                #37
                Re: CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

                Hallo iedereen! ik heb een klein beetje Ijshash gemaakt van de trim van de Bubblelicious, lekker sterk spul Hier zijn een paar foto's:

                P1010732.jpgP1010734.jpgP1010735.jpgP1010736.jpgP1010737.jpg

                Ook ben ik begonnen met de tweede ronde, daarvan hou ik ook een kweekverslag bij: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...120w-Spaarlamp

                Comment


                  #38
                  Re: CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

                  Dat ziet er mooi uit die ijshasj! wat heb je er precies voor gebruikt?

                  Comment


                    #39
                    Re: CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

                    Ice hash maak je niet in een grinder met zeef hoor.

                    Comment


                      #40
                      Re: CFL Microgrow Skunk #11 in een keukenkastje.

                      Ik heb de trichomen van de plantenmassa gescheiden door middel van kou, wat voor een zeef je daarna gebruikt maakt natuurlijk niet uit. Vandaar dat ik het ijshash noem

                      Ik heb de gedroogde trim eerst ingevroren en deze vervolgens hard geschud e.d. om de trichomen los te krijgen, vervolgens eerst alles door een grove zeef gedaan en vervolgens door de zeef in de grinder wat een sterke hash zonder groen heeft opgeleverd.
                      Last edited by Infinite Weed; 10 January 2013, 18:49.

                      Comment

                      Bezig...
                      X