Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Update time! Bloeiweek 8: 53 dagen bloei

    __
    _________________________________________________Hey peepz!!!



    overview boven..jpg

    Welkom bij de laatste levensdagen van de Bubblegun ladiez van Spliff Seeds.

    overview zij2.jpg

    We zijn in bloeiweek 8 : 53 dagen aanbeland en het lijkt erop dat de dames praktisch klaar zijn voor de hakbijl! De amber trichomes beginnen op de oudste duidelijk aanwezig te zijn...nog even geduld...

    De herfst heeft goed haar werk gedaan en al de bladeren zijn mooi geel getrokken. De budz zijn knalhard en oogstrijp..heerlijk om dat resultaat te zien na het lange wachten!




    Mijn Bubblegun ladiez gaan wss volgende dagen komen te gaan. Ze voldoen bij mij perfect aan de voorspelde bloeitijd, dus hier ben ik zeer blij mee.

    overview zij.jpg


    De jongste staat wel wat achter en dat is wel te zien aan de budvorming die wat minder volume heeft. De Ripen van GHE heeft blijkbaar toch effect gehad, want haar budz voelen lekker hard en de tricho's van de jongste zien er milky uit!!
    overview boven3.jpg

    Dus je mag je volgende week verwachten aan een update met het verloop van het hak en snijwerk. Dan ga ik de onderlinge verschillen ook van wat nader bekijken, al vindt ik persoonlijk dat ze in het algemeen wel vrij gelijkend waren.





    overzichtje.JPG
    Het klimaat


    De wss laatste week in Paradise was wat warmer als doorgaans. Maar geen ramp, dat laatste beetje stress zorgt mss voor wat extra THC productie!!...
    De temp lag gemiddeld rond de en als de lamp uit is .
    De en de
    LV 20-50



    Voeding

    Over voeding valt er niet veel te zeggen, die hebben ze allemaal lekker opgevreten. We spoelen alles lekker door met gewoon kraantjeswater totdat ze worden omgehaald.
    <== Overzichtje met al de gegevens




    ______________De herfst nimfen!!!!!


    links achter boven.jpgHier gaan we dan voor wss de laatste wandeling door Paradise. We zitten in Bloeiweek 8: 53 dagen en de dames hebben mooi de bladeren leeggetrokken…herfst kleuren..gotta luv that!! De toppen zijn mega plakkerig en helemaal bedekt met poeder.
    bud links achter2.jpg


    Het meissie links achter is nu 92 dagen oud en ze is aan haar laatste sprint bezig! De toppen zijn vet en voelen lekker hard aan. Ze heeft praktisch geen groen meer en ze vraagt om omgehakt te worden

    bud links achter.jpg

    bud links voor.jpgbuds links voor.jpglinks voor zij.jpg

    Dan onze tweede ongetopte dame links voor. Haar lange dikke toppen bedekken een enorm stuk van paradise en ik ben super benieuwd naar wat ze zal geven.

    Het toppen in combinatie met haar rare internode-stand heeft echt een pak budz opgeleverd. Wat kan ik over de budz vertellen…niet veel ze spreken voor zich


    bud links voor 2.jpg

    bud links voor 3.jpg
    rechts achter zij2.jpgrechts achter zij4.jpg

    Dan komen we bij ons fotomodel, rechts achter.Haar harde hoofdtop in combinatie met die grote bladeren zien er steeds mooi uit voor de lens.

    Naast
    haar hoofdtop heeft ze nog een tal van nuggetz verspreid over haar takken een niveautje lager. Die zien er ook heel smakelijk uit en voelen ook lekker hard.
    budje rechts achter.jpg

    rechts voor bud.JPGrechts voor zij.jpg

    Ten slotte de jongste van de groep 75 dagen oud, ze is later in de ronde moeten invallen voor een kleintje dat het niet gehaald had. Mits die achterstand staat ze er toch en lijkt het erop dat ze ook wel wat lekkers gaat geven.

    Door de Ripen heb ik ze wat sneller naar het einde proberen te brengen. Ze loopt nog steeds wat achter maar het is wel doenbaar om ze met de rest om te halen.
    budje rechts voor.jpg




    Voila dat waren de meisjes nog eens voor de lens in Bloeiweek 8 : 53 dagen bloei.

    De amber tricho’s beginnen overal te verschijnen dus binnen enkele dagen zullen ze wss omgehaald worden…Ik kijk er vol spanning naar uit!!
    De volgende update is voor eind volgende week gepland.. Tot dan…
    Grtz




    Niet vergeten==> Op de site van Splifseeds staat een poll voor de contest.


    ____________________________

    __________________HashiZall is bijna klaar maar stemmen kan al daar!!!
    Stem voor HashiZall...ThinKing Green Met Bubblegun van SpliffSeeds...

    _________
    ___________________


    Last edited by HashiZall; 8 March 2013, 21:26.
    Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
    A friend with Weed is a friend Indeed

    Comment


      Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

      Heb je mooi gedaan

      Comment


        Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

        Oooooow zeker wanne ddeftig verslag hier !!!!
        je wiet ziet er ook geweldig uit HAshizalll!!
        Een groten kanshebber zo te zien
        Straks een groot oogstfeest

        sigpic

        Comment


          Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

          Hier kunnen veel mensen een puntje aan zuigen, heel mooi makker
          keep it up, die laatste loodjes
          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

          The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
          Spliff Strawberry in scrogg, klaar



          sigpic

          Comment


            Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

            Ziet er allemaal heel lekker uit topverslag ook!

            Comment


              Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

              Ja man idd lekker bezig geweest super verslag met een super eindresultaat
              Ben benieuwd hoeveel grammetjes vrucht je dames gaan afwerpen next week

              suc6 met de laatste loodjes kerel

              greets psy

              Comment


                Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                Hey francisp, Bubba J, berry ryder, Ganjax, psychedelic1988 dank voor jullie leuke reacties!

                @ francisp: thx, t'ging idd wel lekker
                @ Bubba J: Mercie Bubbs, ik maak me al op voor het oogstfeest...mijn grinder, bladjes, en Jd-vuurtje liggen ongeduldig te wachten
                @ berry ryder: thx!! we doen ons best
                @ Ganjax: thx man, het water staat me aan de mond!!
                @ psychedelic1988: thx m8, kben ook super benieuwd naar het cijfer op de weegschaal!!

                Grtz
                Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                A friend with Weed is a friend Indeed

                Comment


                  Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                  damn hashi ferme dikke compacte budz heb je daar ze zien er ongeloofelijk lekker uit goed gedaan allesinds

                  Comment


                    Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                    daaammn, echt prachtige buds man!! doe je zeeer goed
                    250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

                    Comment


                      Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                      Die bubbles zien er goed uit, net als je verslag..

                      Comment


                        Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                        Ziet er echt smakelijk soortje uit.

                        mobile message

                        Comment


                          Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                          he m8 ziet er goed uit mooi verslag laat het je dadelijk goed smaken.

                          Comment


                            Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                            Kunnen ze hun eigen gewicht nog dragen?
                            Kan me wel voorstellen dat die fijne takjes moeite hebben me de grote buds die erop staan

                            greeetz
                            sigpic

                            Comment


                              Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                              Hey peuker, El Nino, Barabamama,General,vapoman en Bubba J thx voor al de reacties, door de drukte wa minder online deze week maar alles is goed gegaan met de dames...
                              Ze hebben ondertussen allemaal het loodje gelegd en liggen te drogen... De update zal voor morgen avond zijn... Grtz

                              @ peuker: Ze voelen knetter hard aan...mmm
                              @ El Nino: thx m8!
                              @ Barbamama: thx, khoop dat je ervan kan genieten!
                              @ General: thx, de smaaktest laat zich niet meer te lang wachten..
                              @ vapoman: thx, zal ik zeker doen..
                              @ Bubba J: Heb je goed gezien.. toen ik ze uit de tent haalde vielen alle toppen aan de buitenkant van de plantjes naar beneden...
                              Ze hielden elkaar recht in de tent, maar eens eruit...konden die skinny grietjes hun dikke budz nimeer dragen...heerlijk!!

                              Tot binnekort met de oogst update Grtz!!
                              Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                              A friend with Weed is a friend Indeed

                              Comment


                                Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                                Laat maar komen dat oogst verslag
                                ben benieuwd ^^

                                Grtz
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X