Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

    Vraag eens heel snel patent aan op je "optimalisatie" dan...
    Quatsch zeg ik U, quatsch.

    Comment


      Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

      Hey treeke en Maxican!

      @ treeke: bedankt voor je tips! Ga ik zeker rekening mee houden...Echt proper hoor wat je doet met die 20 BG stekjes!! Werk aan de winkel en...een nieuw doel is gesteld...
      @ Maxican: Het heeft me wel nieuwsgierig gemaakt!

      Grtz
      Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
      A friend with Weed is a friend Indeed

      Comment


        Lab-Test verslag

        _
        ___________________________________
        !!Welkom bij de laatste contest update!!




        Ik kom jullie nog wat voor de laatste keer vertellen...
        Het was een zeer tof rondje, ik heb er goed van genoten en dat doe ik dagelijks nog steeds..

        Hier zijn we dan met de resultaten van de testen van de Bubblegun van Spliff Seeds die ik heb mogen growen!!!
        Het is getest geweest door TestLabAmsterdam.


        Voor we bij de resultaten komen wil ik iedereen nog is bedanken voor al de leuke reacties en stemmen die ik van jullie heb mogen ontvangen.
        Ik zit samen met jullie nu op het puntje van mijn stoel de ontknoping van de Contest af te wachten!!
        In ieder geval was er veel moois te zien bij al de contestanten.
        Ook Spliff Seeds nog is een dikke pluim voor de goeie zaden en het leuke initiatief!
        Bedankt voor de kans en het laten testen van mijn weedje!!


        Maar nu tijd voor de resultaten: hier een samenvatting van de testen van mijn wietje Bubblegun door www.TestLabAmsterdam.nl


        w9 oogst links voor geknipt zij.jpg


        Cannabinoiden aanwezig:

        cryptic1,cryptic3,cryptic4,THC,THCV, CBG, CBC (Cryptics zijn sativa dominant)

        THC: 16,1% THCV: 0.1% CBG: 0.1% CBC: 0.1%


        Kwaliteit:

        B-klasse voor potentie & sterkte.
        B-klasse voor kwaliteit.
        Integriteitsindex : Zeer vers , A-klasse.

        ( Classificatie is gebaseerd op de potentie van de strain en indeling in de chemotypelijst van TLA ‘’A’’ betekent: hoogste potentie, ‘’F’’ betekent: laagste potentie)



        Profiel-Effect relatie:


        Potente sativa strain-THC predominant:
        Door de relatief medium- THC, lage CBG en CBC zal er bij lage doseringen (0,1gr) een snel opkomende en sterk activerende heldere headbuzz merkbaar zijn. Door de lage hoeveelheden CBG en CBC is de headbuzz direct voelbaar als een THC-high en zal pas bij hele hoge doseringen (>1gr) omslaan naar een bodybuzz-indica effect. Onder de 1gr blijft deze soort activerend.
        Modulator, of Ratio- THCV:CBG:CBC is 1:1:1 (activerend)

        Therapeutische toepassingen & pharmaceutisch dossier.

        Voila dat was het dan voor de Bubblegun van Spliff Seeds !!

        Bedankt iedereen en op naar de volgende

        Niet vergeten blijven stemmen tot het einde, thx iedereen!!!

        Op de site van Spliff Seeds staat de poll voor de contest.


        ____________________________

        __________________HashiZall is klaar maar stemmen kan nog daar!!!
        Stem voor HashiZall...ThinKing Green Met Bubblegun van SpliffSeeds...

        _________
        ___________________



        Grtz


        Last edited by HashiZall; 15 April 2013, 21:54.
        Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
        A friend with Weed is a friend Indeed

        Comment


          Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

          nice hashi

          Comment


            ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

            Damn das wel leuk dat je het hebt laten testen he, mooie update !! Veel plezier met het roken, heb je wel verdiend grtzzz

            Comment


              Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

              Als nuchtere Grunniger vind ik je laatste toevoeging, in de vorm van een test door een lab, de doorslag.
              De rest wordt onbelangrijk......

              Mijn stem is voor jou!

              Comment


                Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
                Als nuchtere Grunniger vind ik je laatste toevoeging, in de vorm van een test door een lab, de doorslag.
                De rest wordt onbelangrijk......

                Mijn stem is voor jou!
                leuk om te horen Vale !! Zo nuchter ben je dus blijkbaar niet ^^

                iedereen zen rookwaar word getest hoor door spliff

                maar leuk om te horen uit de mond van een Mod

                top hoor !!!

                Wat niet wil zeggen !! dat ik het verslagje van onze m8 ni top vind he !! maar om dan te zeggen owja je test staat er op dus je bend de winnaar in mijn oogjes !! das beetje cheap

                Grtz en hop naar de volgende run m8 ( tevens effe ter info m8 , ik zoek testers voor men zaadrun soma amnee ) ^^
                Last edited by k1; 16 April 2013, 08:24.
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment


                  Comment


                    Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                    Tja als admin, moet je toch rekeking houden met een bepaalde status, en daardoor ook invloed.
                    Het lijkt me darom niet zo slim om je als admin, zo sterk uit te spreken over een contest.

                    Ps. leuk verslag hashi

                    Grtz Cer

                    Comment


                      Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                      hey peuker, Smowkie, vale, k1, El Guerilliero en Ceristo thx voor de reacties.

                      @ peuker: thx m8, ik ben lekker aan het nagenieten van al dat gehobby
                      @ Smowkie: thx man, het plezier is hier groot ! die testen vond ik ook echt super om eens te zien! Ongelooflijk wat voor goeds er allemaal in ons plantje zit!
                      @ vale: Super bedankt voor je stem! Zolang ik je de doorslag geef en je hebt genoten en ik krijg je stem....is het goed...De rest wordt onbelangrijk...
                      @ k1: ff terug OT !! Thx m8 kben blij dat je het ook graag gelezen hebt, leuk om dat van de concollega te horen Succes met je zaadrun, klinkt weer leuk dat soortje!!
                      @ El Guerilliero: hey man! Waar is die fighting spirit!!! met volle moed eraan begonnen is al half gewonnen ..succes met je buiten contest!!
                      @ Ceristo: admin of niet een positieve mening wordt hier altijd graag gelezen...!! ff OT : Bedankt voor je reactie! ik heb het verslag met plezier gemaakt en de goede SpliffSeeds genen hebben het nog leuker gemaakt!!

                      Bedankt iedereen voor de stemmen en het meevolgen!!

                      Grtz
                      Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                      A friend with Weed is a friend Indeed

                      Comment


                        Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                        Hey allemaal

                        Nog wat info over de smaak en de geur na, ik denk een dikke maand curen ondertussen. De smaak en de geur zijn zoals verwacht nog beter geworden. Vooral tijdens het roken geeft de Bubblegun een heerlijk dikke rookwalm met een nog intensere zoete geur. Als er een joint van wordt opgestoken dan ruik je vanop een afstandje dat het een lekker rokertje is. Heerlijk om boven te halen in sociale kring...iedereen wil er van proeven en de reacties zijn allemaal goed. Voor mij heeft het curen zichzelf weer bewezen, al is het moeilijk om zolang van mijn weedje te blijven ...kmoet zien datk nog wat overhou om te kunnen curen

                        We wachten vol spanning op de ontknoping bij de andere deelnemers en van de hele contest natuurlijk!!

                        Grtz
                        Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                        A friend with Weed is a friend Indeed

                        Comment


                          Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                          Curen is zoals je het zegt idd altijd de moeite waard om te wachten, ik probeer zelf ook altijd zo lang mogelijk te wachten Stop je de buds dan ook in kartonnen dozen zoals ik ?
                          250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

                          Comment


                            Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                            curen in glazen potten
                            __________________________________________________ ______________

                            When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                            sigpic

                            Comment


                              Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                              Hey El Nino & HR83.

                              Zoals HR83 al heeft aangehaald, cure ik idd in glazen potten.
                              Ik zet ze dan op een donkere plaats en laat ze van tijd tot tijd even verluchten ...het moeilijke is om ze dan in die tussen-periodes gesloten te laten

                              Grtz
                              Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                              A friend with Weed is a friend Indeed

                              Comment


                                Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                                Hey iedereen nog een laatste afsluiting om mijn contest gebeuren in schoonheid af te sluiten.

                                De prijs is vandaag aangekomen!! yippie

                                Nog is bedankt Spliff Seeds voor het leuke initiatief en de super prijs! Zeer mooie prijs en het zal binnenkort goed gebruikt worden!!
                                Ook JD bedankt voor de mogelijkheid voor al deze spielerei en aan alle volgers en stemmers dikke merci ik vond het super!! Op naar de volgende het wordt deze keer de Blue Berry ook van Spliff Seeds

                                1ste.jpg

                                Grtz
                                Last edited by HashiZall; 11 June 2013, 01:14.
                                Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                                A friend with Weed is a friend Indeed

                                Comment

                                Bezig...
                                X