Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

    Mooie bubble gum knotsen daar, ziet er zeer smakelijk uit.
    nicy nice

    Comment


      Oogst Update!!

      __
      ______________________________
      Hallow Spliffers
      …het is weer gebeurd!!



      opgehangen bij de voetjes.jpg


      We hebben deze week de Bubblegun ladiez van Spliff Seeds omgehaald. De dames hebben 8 volle weken bloei gehad: 56 dagen bloei ( ze stonden 66 dagen op 12/12). Dit met een gemiddeld wattage van 380W ( 14 dagen 300W & 52 dagen op 400W).

      Ze hebben een zestal dagen met hun voetjes omhoog gehangen en zijn vervolgens de cure-potten ingegaan. De dames hebben lekker liggen drogen in de tent, waar de volgende waardes werden geregistreerd, een LV: 27-58 en de overview part 2.JPGoverview part 1.JPG
      Overzichtje van de ronde tot nu toe ==>







      Walking the Green Mile…

      Ik overloop nog even het verloop van de laatste momenten van de geliefde dames...

      Ik heb ze met behulp van mijn machete van hun kluit ontdaan. Ik trek ze dan met een stuk van de wortels uit de grond en spoel deze af met eerst heet water en vervolgens ijskoud water. Ten slotte ga ik met de hand de meeste bladeren verwijderen…Sticky ass plants …Om er dan grof met de schaar over te gaan. Het meeste blad is er dan af en de rest laat ik erop, dat valt er wel vanzelf af..lekker fast en smooth na een uureke mss 2 plezier…Time flies when ya having fun hangen ze bij hun voetjes in Paradise te drogen...

      Hieronder zie je het resultaat van elk van de dames die het proces hebben doorlopen… en hoe ze eruit zien na het drogen, toen ik ze uit de tent heb gehaald.
      links achter zij geknipt.jpg

      links achter boven.jpg
      De dame links achter haar budz voor de laatste keer voor de lens…



      links achter boven geknipt.jpglinks achter droog.jpg

      links voor geknipt zij.jpg

      links voor zij2.jpg






      De lady links voor, Deze had echt een waaier toppen en was ook de grootste opbrengster in Paradise…









      links voor geknipt boven.jpg
      links voor droog.jpglinks voor zij.jpg



      Zoals je ziet waren de toppen hier goed aan het doorbuigen, ik heb de Budz tegen de lamp moeten aanrusten om ze op de foto te krijgen….anders lagen ze allemaal tegen de grond.












      rechts achter zij.jpg

      rechts achter zij geknipt.jpg
      De dame rechts achter met de grote hoofdbud was ook lekker aan het doorbuigen en moest ook uit haar lijden verlost worden…mmm


      rechts achter droog.jpg

      rechts voor zij geknipt.jpgrechts voor zij.jpg


      En de jongste griet die 17 dagen jonger was is ook omgegaan.. ze is wat kleiner en minder dik als haar zusjes, maar moest om..de ripen heeft zijn werk gedaan en ik ben blij met het resultaat.
      rechts voor droog.jpg

      bud close up.jpg
      Het resultaat!!!

      Alles is in de curepotten gedaan want de takjes waren juist knakklaar. Dus de Budz zijn van de plant ontdaan en op de weegschaal beland, we weten dus het resultaat ….Tromgeroffel…..!!!!... 218 gr is het geworden. We hebben dus weer genoeg te roken binnekort…Super!!.. De toppen zien er al goed droog uit, ik heb de afzuiger iets te hard gezet dus ze zijn wat snel gedroogd. Lesje voor volgende keer, maar ja liever te snel droog als budrot…. Alles ziet er tip top in orde uit en ik verwacht niet dat ze nog aan gewicht gaan verliezen.

      totaal droog.jpgDe resultaten van de keukenweegschaal voor elk van de planten zijn:

      Links voor: getopte plant,+- 75 cm: 72 gr
      Links achter: getopte plant, +- 80cm: 60 gr
      Rechts achter: ongetopte plant, +- 90 cm : 55 gr.
      Rechts voor: ongetopte plant, +-78 cm:31 gr.






      bud close up2.jpg



      De getopte kant heeft duidelijk wat meer opgebracht, dus ik zou ze volgende keer allemaal toppen… Ik ben super tevreden met de ronde tot nu toe ik heb gemiddeld 0.57g/W (218/380) gedraaid en ik ben altijd tevreden als ik boven de 0.5 zit…Dus fiesta in Paradise!!!!

      Was weer een leuke ronde en ik denk dat ik nog wat meer men voeding samenstelling moet afstellen...dus weer wat geleerd
      De Budz zijn knal hard en zien er heerlijk uit!! Ze gaan nu nog een weekje of 2 in de cure-potten voor dat ik het rookverslagje breng. In afwachting hiervan gaan we volgende week de fenotypes van de plantjes in paradise is bekijken en wat terugblikken op het Bubblegun verhaal van Spliff Seeds.




      Dat was ie weer tot de volgende keer!!!

      Grtz!!

      Niet vergeten==> Op de site van Splifseeds staat een poll voor de contest.


      ____________________________

      __________________HashiZall is klaar maar stemmen kan nog steeds daar!!!
      Stem voor HashiZall...ThinKing Green Met Bubblegun van SpliffSeeds...

      _________
      ___________________


      Last edited by HashiZall; 18 March 2013, 14:37.
      Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
      A friend with Weed is a friend Indeed

      Comment


        Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

        dat is nog eens mooi zeg! Heel erg mooi uitgewerkt verslag en zeer leerzaam! Mijn stemmen heb ik altijd graag aan jou gegeven al zijn er ook andere kandidaten die het moeilijk maken!

        Prachtig!

        Comment


          Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

          Ziet er goed uit makker, geniet er maar lekker van.
          ben benieuwd naar je rookverslag
          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

          The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
          Spliff Strawberry in scrogg, klaar



          sigpic

          Comment


            Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

            Thx Cookaap en berry ryder

            @ Cookaap: thx voor de stemmen, kben blij dat je er wat aan hebt. Ik heb het met plezier gedaan.

            Grtz
            Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
            A friend with Weed is a friend Indeed

            Comment


              Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

              SChitterend, staande ovatie hier voor hashi gelikt verslag!

              De potten vol met lekkere rokerij ,wat moet ne mens meer gaan hebben
              Enjoy
              greeetz
              sigpic

              Comment


                Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                proficiat met je oogst en laat het maar smaken

                Comment


                  Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                  das nog is een mooi resultaat kerel dat je ervan mag gaan genieten eerdaags.
                  Hier stinken ze al lekker de deur uit dus ben benieuwd
                  Jou verslag zal me ckr een handje helpen met de bubbleguns

                  greets psy

                  Comment


                    Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                    das mooi gedaan mate en mooie vette wiet die je daar hebt, lekker knalrondje geweest en hop naar de volgende!!!!, nice done!!!degustereeeeeeeeeeeeee
                    Wil je blowen, moet je het zelf growen

                    Comment


                      Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                      ah ge komt de periode weer door netjes en sluit me aan bij bubb ovatie m8

                      Comment


                        Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                        heel mooi!!!!!
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                        Comment


                          Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                          Hey Bubba J, peuker, psychedelic1988, Medical-Spliff, vapoman en poepzak200 thx voor de leuke reacties allemaal!

                          @ Bubba J: thx voor het lof m8! ik ben een zeer geluukkig mens met die volle potten...Het feest kan beginnen...
                          @ peuker: Stout als ik ben heb ik al wa geproeft...en het belooft veel goeds...
                          @ psychedelic1988: thx psy! blij om wa te kunne helpen... ja die geur is heerlijk genieten
                          @ Medical-Spliff: thx, het begint idd terug te kriebelen...we zijn al terug begonnen met soortjes zoeken...
                          @ vapoman: thx m8, we kunnen weer lekker chillaxen..
                          @ poepzak200: dank je!!

                          Grtz
                          Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                          A friend with Weed is a friend Indeed

                          Comment


                            ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                            Proficiat man !!! Goed gedaan

                            Comment


                              Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                              soortjes zoeken, wel lemon skunk dat is een goed soortje
                              Wil je blowen, moet je het zelf growen

                              Comment


                                Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                                zeer mooi topic, veel info, uitsteekend bijgehouden
                                en zeer leerzaam (voor mezelf dan)
                                prof met je zeer mooi verslag en uiteraard ook met de prachtige planten
                                zeer mooie toppies

                                grtz
                                grtzz..

                                Comment

                                Bezig...
                                X