Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

    hehe iedereen is wel eens stout zeker volgens mij en volgens dat ik kan zien aan die foto van die bud zal het een top wietje zijn

    Comment


      Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

      Hey Smowkie, Medical-Spliff, bleeken en peuker thx vo de reacties!

      @ Smowkie: thx man! we hebben ons best gedaan

      @ ..en nog nen BBG natuurlijk!
      @ bleeken: thx voor het lof! dat die toppies maar snel op smaak komen in de curepotten, kheb er zin in
      @ peuker: haha zeker ...kdenk dat je gelijk gaat hebben...

      Grtz
      Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
      A friend with Weed is a friend Indeed

      Comment


        Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

        DAMN man wat zien die toppen er gadverdamme lekker uit man kwijl kwijl

        Hele mooie ronde gedaan kerel!!
        Enjoy the stash
        Eens een paffer, altijd een paffer........

        Comment


          Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

          Ik ben dan weer vooran benieuwd of het echt een zoet wietje is....bubblegum zoet?

          mobile message

          Comment


            Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

            Hey Paffy en General bedankt voor de leuke reacties

            @ paffy: thx, enjoy i will
            @ General: Ik heb er goede hoop in...het ruikt toch al zoet...

            Grtz
            Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
            A friend with Weed is a friend Indeed

            Comment


              Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

              zeer netjes hoor

              laat het u smaken !!

              en hop naar de volgende run

              Groetjes
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment


                Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                Enkel 218 gram is wel weinig en daarbij vanaf halvewege je verslag wareb al je steeltjes al paars wat duidt
                Op overmatige stress. ...... Teveel gevoed en slechte lamp 0.9mtr kun je beter 600 wat en een 3200cbm afzuiger pakken haal van 4 plantjes al 320 gram hok met 20 bg haal ik 1.2 kilo af met 600 wat en noet elke week voeding geven
                #lovelifesmokeoneaday

                Comment


                  Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                  treeke we prate over droog gewicht en niet nat.
                  1,2 kilo droog is een beetje overdreven met 1x 600w en ik geloof niet dat ik hier ooit iemand 2 gram per watt heb zien draaien hier.

                  En mocht er iemand zijn die dat haalt wil ik graag zijn manier van kweken overnemen haha

                  Comment


                    Last edited by HashiZall; 23 March 2013, 20:55.
                    Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                    A friend with Weed is a friend Indeed

                    Comment


                      Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                      Doe my ook zon lamp die 2 gram per watt oplevert dan xd haha

                      Comment


                        Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                        Watt 2 gram per plant?

                        Comment


                          Review Spliff Seeds Bubblegun

                          __
                          ______________________________________________Hey luitjes!!!



                          Zoals verwacht een klein tussendoortje over het verloop van mijn Spliff Seeds grow met de Bubblegun !!
                          Om het verslagje nog wat overzichtelijk af te ronden, in afwachting van het rookverslag van volgende week,
                          een kleine Foto-time Lapse van mijn Bubblegun grow. lekker door zo'n 100 dagen klikken....ging het maar in het echt ook zo snel..


                          1. de vier na 3 kote daagjes.jpg2. overzichtje dames.jpg3..jpg4..jpg5..jpg6..jpg7..jpg8..jpg9..jpg10..jpg11..jpg12..jpg13..jpg14..jpg15..jpgbud close up.jpg

                          Hieronder mijn algemene ervaring met de Bubblegun van Spliff Seeds..zeg maar mijn bescheiden mening.

                          Kiemkracht van het zaad
                          Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit van het zaad. Persoonlijk kijk ik altijd naar de snelheid van ontkiemen. Ik vind het goed zaad vanaf dat de zaadjes binnen de 4 a 5 dagen mooi boven de grond staan. Aangezien 5 van de 5 gebruikte Bubblegun zaadjes van Spliff Seeds binnen de 72 uur allemaal boven waren, concludeer ik dat de kiemkracht van het zaad goed is.

                          Groeiperiode
                          Ze hebben 39 dagen groei gehad voor ze naar 12/12 zijn overgeschakeld. Eerst 24/24u onder +-55watt spaarlampen, vervolgens 18/6 onder de hps die stelselmatig van 200W naar 400W( 400W in bloei) is gezet. Ik ben heel tevreden met het verloop van de groeiperiode, ze heeft wel wat langer geduurd als verwacht( door de vervanging…mijn eigen schuld dus en wss ook door de opbouwende lichtsterkte), maar alles is van een leien dakje gegaan voor de rest.

                          Bloeiperiode
                          De dames hebben 8 volle weken bloei gehad: 56 dagen bloei ( ze stonden 66 dagen op 12/12). Dit met een gemiddeld wattage van 380W ( 14 dagen 300W & 52 dagen op 400W)

                          Ik ben tevreden met de snelheid van de ontwikkeling van de pistels na de overschakeling naar 12/12. Ik heb geen moment van paniek gehad..waar blijven die topjes?!.. Dus dat is voor mij een goed teken!!

                          De ontwikkeling van de Budz is lekker gegaan, de planten zijn na 3 weken effectieve bloei gestopt met groeien. Het hoogte verschil tussen de ongetopte en de getopte kant valt goed mee, de toppen zijn plus minus allemaal mooi op gelijke hoogte gekomen. De getopte kant vertoont veel verschillende hoofdtoppen, dus ik ben blij met het resultaat van het toppen.

                          De geur is in het midden van de bloeiperiode begonnen, wat een zeer aangename zoete walm was. Het waren eerst geen stinkers, maar daar hebben ze op het einde wel verandering in gebracht.

                          De verschillende fenotypes
                          Ik vind mezelf nog maar een amateur op het gebied van verschillende fenotypes enz.. maar ik heb ze toch proberen te onderscheiden.
                          Bij de getopte kant heb ik 2 vrouwtjes die lichtelijk van elkaar verschillen. De ene( links achter) lijkt iets bredere bladeren te hebben als de andere(links voor), ik denk dan ook dat de laatste iets sativa’er is. Dit viel me vooral op bij de bladeren rondom de toppen.

                          De hoogtes van de 2 verschillen een kleine 10cm , maar de reden hiervoor kan zijn dat als de ander ( airpot vs gewone pot). De budz van de eerder na sativa toe neigende plant links voor lijkten eerder langer. De plant links achter leek eerder wat kortere en bredere buds te hebben.

                          Bij de ongetopte kant was er niet zo’n groot verschil tussen de 2. De bladeren en de budvorming waren vrij identiek volgens mij. Ik vond dat deze 2 van de rechterkant goed aanleunde bij het fenotype van de plant links achter.

                          De plantjes zijn in het algemeen volgens mij een mooie mix tussen sativa en indica genen en vrij uniform. Het plantje dat verschilde van de rest qua fenotype was de dame links voor volgens mij. Het leuke hieraan is dat ze ook het meeste heeft opgebracht met haar waaier aan toppen!!

                          Conclusie

                          Ik ben zeer tevreden met het verloop en resultaat van mijn Spliff Seeds ervaring. Ik vind dat de plantjes zeer stabiel waren en goed samen viel qua bloeitijd. Ik heb ze lekker samen kunnen omhakken zonder dat er een te groot verschil was tussen de meisjes. Ik heb deze ronde wat proberen te besparen op mijn verbruik door gestaag het wattage van de lamp op te schroevenThinKing Green.. Ik hoop dat het wat vruchten heeft afgeworpen…al denk ik dat ze wel wat trager erdoor zijn gegaan.

                          Voor de volgende keer ga ik proberen mijn voeding nog beter af te stellen op de plantjes en de stress factoren wat beter in de perken te houden ( beestjes en klimaat)…dus speelplezier gegarandeerd.

                          Thx iedereen voor de support gedurende de grow en natuurlijk ook voor de stemmen in de Spliff Seeds poll!!



                          ____________________________

                          __________________HashiZall is klaar maar stemmen kan nog steeds daar!!!
                          Stem voor HashiZall...ThinKing Green Met Bubblegun van SpliffSeeds...

                          _________
                          ___________________



                          Grtz!!

                          Last edited by HashiZall; 24 March 2013, 15:31.
                          Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                          A friend with Weed is a friend Indeed

                          Comment


                            Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                            netjes hoor hashi !!

                            laat het u smaken

                            Groetjes
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                            Comment


                              Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                              Thx k1 op naar het smoke report...

                              Grtz
                              Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                              A friend with Weed is a friend Indeed

                              Comment


                                Comment

                                Bezig...
                                X