Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gold Rush Outdoor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gold Rush Outdoor

    Korting op 420shop
    Beste medekwekers,

    Update: 03-04-2013 / 12-04-2013

    Vandaag begin ik met het verslag over mijn buitenkweek (volle grond). Ik doe mee aan de 'Spliffseeds buitenkweek contest' en zal proberen elke week een update te plaatsen.
    Ik had al zaadjes besteld voordat ik wist van de contest maar gelukkig mocht ik toch nog meedoen! Erg leuke en goede actie van Spliffseeds al zeg ik het zelf.
    Dit jaar doe ik 5x Gold Rush Outdoor van Spliffseeds. Het is de eerste keer dat ik deze soort kweek en heb hiervoor gekozen omdat ik in het noorden van Nederland woon. Hier is het wat kouder en bovendien woon ik aan het water waardoor het vochtiger is.
    Deze soort is vroeg klaar, namelijk begin september. Zo probeer ik schimmel te voorkomen.

    Ik heb het ontkiemingsproces op woensdag 3 april aan het einde van de middag gestart. De zaadjes waren vrijdag 5 april ontkiemd.
    Diezelfde dag heb ik ze in kleine voorgroeipotjes gedaan met universele potgrond. We zijn nu een weekje verder en de plantjes zijn gegroeid, maar wel gestrekt.
    Ze staan nu namelijk nog op de vensterbank. Dit weekend wordt het mooi weer en kunnen ze misschien al wel heel even naar buiten.

    2013-04-12 13.57.53.jpg

    Het kweekplan is als volgt:

    - Voorgroeipotjes met universele potgrond (binnen)
    - 6,5 liter potten met plagron allmix gemixt met aarde(buiten en binnen)
    - (Eventueel nog in 18 liter potten met Plagon allmix en aarde mix)(buiten)
    - De tuin in(op het zuiden), volle grond met toevoeging van wormenmest en Plagron bio supermix

    Met voeding alleen Plagron Power Roots. Hiermee start ik de komende dagen en laatste keer tijdens de overplaatsing naar volle grond.

    Op het Youtube kanaal van Spliffseeds, http://www.youtube.com/user/spliffseeds/videos?view=0 , zijn 3 filmpjes te vinden over de Gold Rush Outdoor.
    Op de website van Spliffseeds: http://www.spliffseeds.nl/nl/vrouwel...iet-zaden.html wordt de soort als volgt beschreven:

    Gold Rush Outdoor vrouwelijke wiet zaden

    85% Sativa. Genotype: Polm Gold x Purple Power x Afghan. Zoetige, dieselachtige smaak en aroma. Sterke, veerkrachtige plant. Goede THC productie. Snelst klaar van allemaal, begin september. Bodystoned en uplifting high. Potentieel THC niveau gemiddeld.

    Door onze Polm Gold met een Purple Power te kruisen hebben we de Gold Rush Outdoor geoptimaliseerd voor buitenkweek in meer noordelijker breedtegraden. We hebben om te kruisen een bijzondere, vroegbloeiende Purple feno als vader gebruikt. Hierdoor hebben we een soort ontwikkeld die begin september al klaar is. Ze is hierdoor de snelste van onze buitensoorten. Ze begint al te bloeien rond de 2e week van juli. Gold Rush Outdoor is een sterke, veerkrachtige plant die zeer schimmel- en ziektebestendig is. Perfect voor koudere en/of bergachtige klimaten.

    Als moeder hebben we een zeer productieve, THC rijke Polm Gold feno gebruikt. Hierdoor heeft de Gold Rush een behoorlijke THC productie voor buiten en is het een stevig rokertje. Sommige fenotypen zullen een flinke THC productie tonen. Dus niet te vergelijken met een Purple Power. Er zit wat variatie tussen de fenotypen; dus zowel in THC productie als in uiterlijk. Sommige fenotypen zullen eerst blauw dan paars worden in de laatste fase van de bloei.

    Gold Rush is zeer aromatisch; ze heeft een zoete, aardse smaak en geur die lichtjes naar de Diesel neigt. De high is complex dankzij de Polm Gold (stoned) en de Purple (high). Een energieke high met een goede bodystoned sensatie. Potentieel THC percentage gemiddeld - hoog.

    Details:

    Geschikt voor: Buiten (E) zone A/B/C
    Bloeitijd: E) begin september
    Plant hoogte: E) 2.00m
    Opbrengst: E) 450 gr/plant (gemiddeld-hoog)
    Moeilijkheidsgraad: makkelijk
    Tot de volgende update en aan de overige deelnemers: ik zal jullie zeker volgen en wens jullie heel veel succes!

    Gegroet,
    PetKoe
    Last edited by PetKoe; 12 April 2013, 13:11. Reden: afbeelding vergeten

    #2
    Re: Gold Rush Outdoor

    Succes, medekweker
    Volg je ook mijn buitenkweek contest?


    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

    Comment


      #3
      Re: Gold Rush Outdoor

      zeker! haha succes!

      Comment


        #4
        Re: Gold Rush Outdoor

        hey,
        zelfs al begonnen dat worden dan zeker wel bomen .
        suc6 ik kom zeker weer terug om te kijken.
        grts bio

        Comment


          #5
          Re: Gold Rush Outdoor

          succes kerel
          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

          The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
          Spliff Strawberry in scrogg, klaar



          sigpic

          Comment


            #6
            Re: Gold Rush Outdoor

            Beste medekwekers,

            12-04-2013 / 26-04-2013
            Hierbij een kleine update met een paar foto's. De afgelopen twee weken is er niet veel bijzonders gebeurd, ze groeien allemaal goed en zijn nog niet buiten geweest omdat het hier nog te hard waaide.
            Wel een keer met het raam open maar toen hadden ze wat extra ondersteuning nodig dus vandaar de stokjes op onderstaande foto.
            21-04-2013
            2013-04-21 13.58.35.jpg

            26-04-2013
            2013-04-26 20.06.07.jpg
            2013-04-26 20.06.50.jpg
            2013-04-26 20.08.01.jpg

            Ik denk dat ik de plantjes ergens deze week ga verpotten in 6,5 liter potten.
            Dan zal er ook weer een update verschijnen.

            Met vriendelijke groeten en tot de volgende update,

            Peter
            Attached Files

            Comment


              #7
              Re: Gold Rush Outdoor

              de kleintjes zien er goed uit veel succes medegrower

              Comment


                #8
                Re: Gold Rush Outdoor

                dankje peuker!

                Comment


                  #9
                  Re: Gold Rush Outdoor

                  mooie dames! ik zou ze alleen niet voor het raam zetten aangezien ze al flink strekken.
                  ze kunnen best tegen een stootje en door de wind worden ze lekker sterk!
                  succes!
                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: Gold Rush Outdoor

                    veel succes man
                    bven heel beniwued naar die soort die wil ik voglend jaar misschien ook!
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                    Comment


                      #11
                      Re: Gold Rush Outdoor

                      @joekie dankjewel! haha. Ja bedankt voor de tip maar ik ben nog niet thuis geweest terwijl het mooi weer was. Wanneer ik ze buiten zet ben ik er liever wel bij in de buurt, mocht het weer plotsklaps omslaan. Toevallig staan ze nu even buiten en ik verwacht ze deze week te kunnen verpotten. Dan zet ik ze tot aan de lobbladeren in de grond en gaan ze sowieso naar buiten.

                      @poepzak200 dankjewel! Ik zal m'n best doen, dan heb jij alvast wat informatie voor volgend jaar eventueel haha.

                      Comment


                        #12
                        2013-05-12 17.25.03.jpg2013-05-12 17.25.16.jpg2013-05-12 17.28.00.jpg2013-05-12 17.29.29.jpg

                        Groeten en tot de volgende update!

                        PetKoe

                        Comment


                          #13
                          Re: Gold Rush Outdoor

                          Hey PetKoe, jou ga ik zeker volgen ( de rest van de kandidaten uiteraard ook). Het toeval wil dat ik net ook 5 x outdoor gold rush in de tuin heb staan. Veel succes met je vroege soort en maak er maar een mooi verslag van met liefst zoveel mogelijk fotos. good luck , greetz HOMMEL
                          Leren = Experimenteren

                          Comment


                            #14
                            Re: Gold Rush Outdoor

                            Gold Rush, mooi soortje, ook zeker qua effect bovengemiddeld (high, stoned, van de kaart), vorig jaar ook gekweekt.
                            Deze is echter niet begin september klaar zoals ze zeggen. Als je dan oogst zul je maar zeer weinig hebben. Mijne hebben in september nog een weekje HPS gehad, wat een meer dan behoorlijke oogst opleverde.

                            Succes en een zonnige september gewenst!

                            Comment


                              #15
                              Re: Gold Rush Outdoor

                              update?
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                              Comment

                              Bezig...
                              X