Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ouwe Hippie op de koffie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ouwe Hippie op de koffie

    Korting op 420shop
    Onverwachte levering.jpg Onverwachte levering2.jpg
    "God Damn Hippie's seedzzzz",Montpellier 2013.
    P1020021.jpg
    Eerste zaailing, Montpellier 2013

    Plantje een weekje oud.

    He, dacht ik, wat een leuk ding, gekke pop, even wachten of hij al dan niet zij het naar de zin heeft, ja dat bleek dus al een dag of twee later.
    Het koste me moeite.jpg


    Goed een succes, dacht ik, laten we er nog een drietal in de grond stoppen en kijken wat er hiervan terecht komt.

    En ja hoor, gewoon in de grond laten ontkiemen op ongeveer een 0,5- 1 cm diep, vochtige potgrond en ze lieten alle drie al snel hun kopjes zien.
    Wat een geluk, net vader geworden en nu al de bevalling van een drieling, mijn geluk kon niet op.

    2 weken later, vroeg in de ochtend, de eerste grote schrik, regen, hier ben ik dus niet bang van, ben tenslotte Nederlander, een invasie van slakken, ik bedoel dus FRANSE SLAKKEN, ik wist niet eens dat die beesten het op mijn lievelingen gemunt hadden.
    In mijn onderbroek over het terras kruipend, die beesten gevangen en dacht okay daar ben ik vanaf, mis dus, de Invasion of the Escarcots was helemaal niet afgelopen.
    Ik dacht er direct aan L, te bellen, echter, ik wist zijn antwoord al.
    Al met al, in Google gezocht naar Slakken op wiet en vervolgens kwam ik hier terecht
    Merci ******** en QnQ voor de toen nuttige informatie, heb die beker bier, samen met twee pijpen koper in uitvoering gebracht, 3 weken slijmvrij en counting.
    Goed De derde week was dus ff zweten, maar goed doorgekomen.

    Kweek 2013 003.jpg
    Manon eerste keer getopt,Montpellier 2013Kweek 2013 015.jpg Kweek 2013 006.jpg Kweek 2013 019.jpg
    Pan, arthemis en Pan, Arthemis en Daphne met Manon,Montpellier 2013

    P1010998.jpg P1010996.jpg P1010993.jpg
    Drie in een Kuip 3x Met Kanaki Art, Montpellier 2013
    Kweek 2013 022.jpg Kweek 2013 027.jpg P1010999.jpg
    Manon 2e keer getopt 3X, Montpellier 2013

    Meer heb ik nu even niet, Manon is nu een een 6 weekjes oud, de drieling zijn nu ongeveer een maandje oud, ze blijven wel een beetje klein vind ik zelf, maar na het overzetten, lijken ze toch een beetje sneller te groeien.
    Daphne (links op de foto's) is de kleinste met slechts 10 centimeter
    Arthemis (rechts) is 17 centimeter
    en Pan is met 20 centimeter de grootste van het drietal. en staat in het midden.

    Ik zal mijn verslagje regelmatig bijhouden en wens jullie allemaal geluk en voorspoed.

    ******** Deze naam heb ik verwijderd, wegens slechte reputatie
    Last edited by Escargot; 15 October 2013, 11:28. Reden: Foto's worden als Thumbnails bijgevoegd
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    #2
    Re: Ouwe Hippie op de koffie

    hehe,zal nu wel een spurtje nemen met dit weer...
    ze zullen niet de grootste planten worden maar je zal er alsnog een rokertje vanaf halen!!

    doe zo voort en check mijn verslagje ook eens!


    cheers

    Comment


      #3
      Re: Ouwe Hippie op de koffie

      Super leuk verslag om te lezen met het verhaal er rond.
      Verder zien ze er goed uit je plantjes.
      Al bij al ga ik je topic regelmatig eens checken.
      CHeers!
      Knowledge Speaks, Wisdom Listens

      Comment


        #4
        Re: Ouwe Hippie op de koffie

        Zal ik zeker doen Cannavis, en bedankt voor je reactie.
        Het gaat mij zeker niet om een grote oogst, ik wil echter ook niet die enorme prijzen betalen die er in Frankrijk worden gerekend.
        Ik wil een leuke plantop mijn terras en het kan me eigenlijk niet al te veel schelen wat het nu zijn, mannen vrouwen of beide.
        Wel zal ik natuurlijk, de mannen er tussen uit trekken.

        Ik wil het volgende jaar ontkiemen eind Februari begin Maart, ik weet echter niet of ik de zaden tot die tijd kan bewaren.
        Kan iemand mij vertellen of ze te bewaren zijn of niet, bij voorbaat dank.
        Het geval blijft, 200 zaden is een beetje te veel, ik zit er aan te denken om ze allemaal te ontkiemen, en vervolgens weg te geven of ze Guerrilla weg te zetten en vrienden te vragen hiervoor te zorgen. ook hierbij geld het volgende zijn zaden langer houdbaar.
        Alle advies is welkom.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment


          #5
          Re: Ouwe Hippie op de koffie

          yup...zaden gewoon de koelkast in in een donker doosje.
          je kan ze ook invriezen maar dan moet je ze dadelijk na het ontdooien ontkiemen!
          veel suc6 verder en ik check dit topic ook met regelmaat!

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          je mag mij ook altijd wat zaden opsturen

          Comment


            #6
            Re: Ouwe Hippie op de koffie

            Je kroost ziet er gezond uit!
            Is het glas halfleeg of halfvol?

            Comment


              #7
              Re: Ouwe Hippie op de koffie

              Leuk verhaal. Doet medenken aan die ouwe hippie waar ik vroeger mnwiet ging halen. Ook een beetje wereldvreemd maar damn, altijd de beste wiet in de stad. Helaas is hij er al 15 jaar niet meer
              Wat cannavis zegt zaad bewaren in de koelkast. Dit jaar wat experimenteren, de winter gebruiken om internet af te struinen naar ideeen. Volgend jaar een dikke guerilla en in je tuin een zadenkweek. Kun je eind volgend jaar misschien een hippie blij maken met jou buisje

              Succes met deze kweek.

              Comment


                #8
                Re: Ouwe Hippie op de koffie

                leuk verslagje !

                ouwe hippies hebben soms methoden die je niet wilt weten (zo stopte mn pa graag wat anticonceptiepillen bij de planten -"want dat gaat hermavorming tegen" was zijn kronkel)
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                  Comment


                    #10
                    Re: Ouwe Hippie op de koffie

                    Zaadjes kun je luchtdicht, vochtvrij en donker jaren in de koelkast bewaren.
                    Doe er een paar potjes omheen, en in het vakje bij de eieren.

                    Volgend jaar in februari beginnen heeft geen zin als je niet gaat verduisteren.
                    Plantjes gaan pas bloeien als de lichturen richting de 12 gaan, of je nu in februari of in mei begint maakt dan niet uit.
                    Plantjes in mei gezaaid halen de vroeg gezaaide vaak in, omdat die meestal wel wat problemen ondervinden in de vorm van lage temperaturen en weinig licht.

                    Met deze zal het best goed komen.
                    Zou ze wel zoveel mogelijk in de zon zetten, dan drinken ze ook lekker veel.

                    Succes.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: Ouwe Hippie op de koffie

                      @Guerillaboy is niet dat hij het niet wil zeggen, is denk ik dat hij het zelf niet meer weet.
                      toen hij langskwam heb wel wat van zijn laatste oogst gerookt en dat beviel me goed.
                      Hij enige wat ik van hem weet is dat hij tegen manipulatie is, strain vorming heeft hij het over, is iets waar je kennis voor moet hebben en zijn strain is Sativa, Indica.
                      Het zijn zijn eigen zaden en ik weet dat hij vroeger( een jaar of acht geleden) een Ruderalis heeft toegevoegd, waarom dat is een vraagteken, maar hij vertelde dat hij een sterkere lijn planten wilde hebben die volgens hem indien nodig achter het raam konden groeien.
                      Ik denk niet dat hij een naam voor zijn plantjes heeft, ook sext hij de zaden niet, het ene jaar scheert hij de mannen, de stelen zonder blad laat hij echter staan.
                      In het andere jaar kweekt hij rustig mannetjes en vrouwtjes door elkaar.
                      Last edited by Escargot; 10 July 2013, 17:49. Reden: ruralis moest Ruderalis zijn
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                      Comment


                        #12
                        Re: Ouwe Hippie op de koffie

                        aha, op die manier, maar als je het al eens gerookt hebt zit dat wel goed! Veel plezier van de opbrengst!
                        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                        Comment


                          #13
                          Re: Ouwe Hippie op de koffie

                          raar verhaal,planten kweken die achter een raam kunnen gedijen...
                          elke cannabisplant gedijd toch beter gewoon buiten of onder kunstlicht...raam houd veel tegen!

                          Comment


                            #14
                            Re: Ouwe Hippie op de koffie

                            't komt ook van een hippie eh, die zijn de hele dag apestoned.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: Ouwe Hippie op de koffie

                              Ik moet zeggen dat de peper planten die ik afgelopen maand onder een dakraam had staan er een stuk beter uit zien dan degene die in de tuin hebben gestaan.

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment

                              Bezig...
                              X