Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginner 2x WW autoflowers

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginner 2x WW autoflowers

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen, mijn eerste kweek loopt bijna op haar einde en ben ik begonnen met een nieuw soortje. Ik had een lowryder maar daar zal niet veel rookbaars vanaf komen. Zie foto maar daar zijn al genoeg discussies over gehouden en hou ik liefst buiten beschouwing. Dus 2 ww auto's. Ik heb ze gekocht bij dutchheadshop van de winkel zelf. Ik wou altijd al een white widow zetten, omdat dit voor mij een van de bekendere strains is. Dus ik begin met inkopen:

    - 2potten 9l
    -nieuwe 125w cfl bloei (maakt niet uit want is toch een auto flower, daarom liefst bloei)
    -plagron light mix

    Dit had ik al :
    - plagron set bio (past niet echt bij de grond maar dat moet ook maar lukken)
    - regenwater
    - ventilator etc...

    5/09 heb ik de zaadjes laten ontkiemen, dagje erna gepot in kleine potjes met univ potgrond (niet de slimste keuze om van univ naar light mix te gaan maar het is al te laat?) 1 dametje staat al mooi rechtop de tweede ietsje minder. In families heb je ook vaak het minder mooie zusje (sorry ik voel mij nu al branden in de hel). Dus het zijn nu kleine plantjes. Ze staan onder een 14w tl (6500) en 2 5w cfls (2700). Dit doordat ik een nieuwe, grotere kast ga maken en ik nog wacht op onderdelen. Nu staan ze in een hokje van 50x90x60 (90 hoog dus) met bekleding van zonneafweerscherm wat je in de zomer op de voorruit van je wagen plakt tegen de zon. Verre van ideaal allemaal maar het is nog wachten op de onderdelen dan kast maken bekleden met myalar endan alles verplaatsen.

    Btw ik ben de dames ook al wat beginnen voederen. Mix 50/50 regen kraanwater met de helft van de voorgeschreven hoeveelheid van alga grow en power roots.

    Ik weet dat ik misschien iets te snel ga in alles maar het is ook zo spannend allemaal :p

    Tot nu toe lijkt alles goed te gaan en ik hou jullie op de hoogte. Hoe meer feedback ik krijg hoe beter. Dus laat gerust iets achter.

    Alvast bedankt om mijn verslag te lezen.

    Mooie dame20131010_122723.jpg
    Minder mooie dame20131010_122726.jpg
    20131010_122731.jpg20131010_122744.jpg20131010_122714.jpg

    @escargot: lijkt dit een betere lamp?
    20131010_122940.jpg


    Verstuurd vanaf mijn S4 Exynos met Tapatalk
    Last edited by Ganesh; 10 October 2013, 12:40. Reden: problemen met de foto's te uploaden

    #2
    Re: Beginner 2x WW autoflowers

    welkom in de microsectie.


    die lowrider gehe ..low maar goed hebben we t niet over

    zolang ze nu niet verbranden komt die switch naar light mix wel goed. Zou er niet te lang mee wachten je pen wortel is zo onderaan dat turfpotj en zou de eerste week maar niet aan voeding denken.. die lightmix zit al wel genoeg in mayby die wortel stimi nog gebruiken. Leuk dat regen water maar meet je het ook? zo heb je een onzekere factor lijkt mij wbt je ph.

    Die lamp is wel prima! nu snel zorgen dat ze eronder komen staan want 24w dat gaat niet goed komen. Ben benieuwd naar je nieuwe kast.

    succes en veel kweekplezier gewenst!

    greetzz mafferd

    Comment


      #3
      Re: Beginner 2x WW autoflowers

      Ze smeken inderdaad om meer licht.
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

      Comment


        #4
        Re: Beginner 2x WW autoflowers

        Ik weet het, ik probeer zo snel mogelijk die kast te maken

        Verstuurd vanaf mijn S4 Exynos met Tapatalk

        Comment


          #5
          20131011_144510.jpg20131011_144520.jpg20131011_144525.jpg20131011_144545.jpg20131011_144607.jpg20131011_150118.jpg20131011_145852.jpg20131011_145856.jpg


          PS WEET ER IEMAND HOE IK DIE FOTOS KAN DRAAIEN !?
          Last edited by Ganesh; 11 October 2013, 14:18.

          Comment


            #6
            Re: Beginner 2x WW autoflowers

            Dat is al stukken beter! Die worteltjes komen er wel. Zuinig zijn met water dan komt t allemaal wel goed. Kun je die tl niet naar beneden krijgen ook op 5cm van je plantjes af of uist je planten extra ophogen tot aan de lamp?


            greetzz

            Comment


              #7
              Re: Beginner 2x WW autoflowers

              Heb ze nu een wat meer gegeve' dan normaal omdat de stekgrond kurkdroog was. Dus hebben ze ietsie extra
              Kan niet, de tl zit vast aan een houten frame en kan ze niet ophogen want die lowryder staat in de weg, die heeft ook nog wat licht nodig :/

              Verstuurd vanaf mijn S4 Exynos met Tapatalk

              Comment


                #8
                Re: Beginner 2x WW autoflowers

                Vraagje, zou ik alufolie onder de kleintjes leggen voor wat meer licht? Of is dat gevaarlijk in kwestie van verbranding?
                Moet ik ook water vernevelen? Of vita race? Laatste keer dat ik dat gebruikte waren alle bladeren bedekt met witte stippen dus durf ik niet opnieuw te proberen
                Alvast bedankt
                Verstuurd vanaf mijn S4 Exynos met Tapatalk
                Last edited by Ganesh; 12 October 2013, 17:52.

                Comment


                  #9
                  Re: Beginner 2x WW autoflowers

                  Iemand antwoord?

                  Comment


                    #10
                    Re: Beginner 2x WW autoflowers

                    Heb teveel miserie met wachten op onderdelen voor de kast dus schrap zelfbouw en hallo kant en klare tent. Heb niet teveel plaats dus ziu een secret Jardin dr60 willen kopen. Die staat dan nog in de aanbieding bij mn plaatselijke growshop. 60x60 lijkt mij wel genoeg voor 2 auto's. Dan koop ik er een mooi reflectortje bij vior cfl lampen. Lijkt dit wat of moet ik nog iets bij aanschaffen? Ik hoor het graag.

                    Verstuurd vanaf mijn S4 Exynos met Tapatalk

                    Comment


                      #11
                      20131017_163338.jpg20131017_163343.jpg20131017_155738.jpg20131017_155744.jpg --> dit is de bovekant van de tent btw. Heb geen idee hoe ik de afzuiger moet vastmaken dus steunt die gewoon op de 2 support palen
                      Attached Files

                      Comment


                        #12
                        Re: Beginner 2x WW autoflowers

                        Doe die lamp er zo dicht mogelijk op want die lowrider is enorm aan het strekken!

                        Comment


                          #13
                          Re: Beginner 2x WW autoflowers

                          Ik hou hem nu effe op die afstand, en ga steeds wat lager tot ik de eerste tekenen van verbranding zie endan stop ik weer. Dat is denk ik het beste?

                          Verstuurd vanaf mijn S4 Exynos met Tapatalk

                          Comment


                            #14
                            Re: Beginner 2x WW autoflowers

                            Lamp verlaagt op 10cm van top lowryder

                            Verstuurd vanaf mijn S4 Exynos met Tapatalk

                            Comment


                              #15
                              Last edited by Ganesh; 18 October 2013, 10:06.

                              Comment

                              Bezig...
                              X