Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginner 2x WW autoflowers

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Beginner 2x WW autoflowers

    Ik zou die ventilator niet zo op dat plantje laten blazen.
    Daar houden ze niet zo van.
    Ik persoonlijk gebruik helemaal geen ventilator.
    Tocht kan echt funest zijn voor ons heilig kruid.
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



    sigpic

    Comment


      #47
      Re: Beginner 2x WW autoflowers

      Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder View Post
      Ik zou die ventilator niet zo op dat plantje laten blazen.
      Daar houden ze niet zo van.
      Ik persoonlijk gebruik helemaal geen ventilator.
      Tocht kan echt funest zijn voor ons heilig kruid.

      Nu hoor ik toch van andere waaronder shops, dat wind goed voor ze is, dat hun stengel dan harder wordt en ze compactere toppen krijgen. Jouw verhaal klopt ook natuurlijk, van iets teveel is nooit goed. Maar ik denk dat een beetje wind niet kwaad kan, het zijn maar 5W ventilators en tot nu toe doen ze het allemaal goed. In de natuur heb je toch ook altijd wat wind?

      Comment


        #48
        Re: Beginner 2x WW autoflowers

        Leuk dat je 3 plantjes in totaal verschillende stadia hebt eigenlijk!
        3 keer oogsten!
        Ik denk wel dat het nog te vroeg is voor bloeivoeding op je WW, maar om daar met zekerheid uitspraken over te doen ben ik nog te n00b :p
        cheers!
        SS

        Comment


          #49
          Re: Beginner 2x WW autoflowers

          Oorspronkelijk geplaatst door sweetsmoke View Post
          Leuk dat je 3 plantjes in totaal verschillende stadia hebt eigenlijk!
          3 keer oogsten!
          Ik denk wel dat het nog te vroeg is voor bloeivoeding op je WW, maar om daar met zekerheid uitspraken over te doen ben ik nog te n00b :p
          cheers!
          SS
          Zo heb ik altijd iets te doen en zit ik niet aan een routine (y).. Nee dat is eiglk gewoon zo gekomen, opeens ;p

          Comment


            #50

            Comment


              #51
              Re: Beginner 2x WW autoflowers

              Ziet er goed uit man ik zelf kweek fuitspirit onder spaarlampen

              Comment


                #52
                Re: Beginner 2x WW autoflowers

                1384944913187.jpgDus, op de chat hebben ze gezegd dat het tijd was om te knippen dus heb ik dit ook gedaan. Na wat opzoekwerk, alles geknipt. De tent staat eindelijk wat properder. Alles ziet er nu zo uit. In mn hok heb ik goede temp een lv voor zowel drogen (daarna apart curen) als planten dus ziet het er zo uit.

                Extra:bij het knippen zag ik dat de steel helemaal hol was. Wat betekent dit en moet ik hiervoor oppassen in het vervolg?

                Dr allereerste foto baart mij zorgen, is dit een hermafrodiet aan het worden? Kan ik iets doen?

                Verstuurd met S4 Exynos via Tapatalk Pro
                Attached Files
                Last edited by Ganesh; 20 November 2013, 11:05.

                Comment


                  #53
                  Re: Beginner 2x WW autoflowers

                  Ha,leuke oplossing...
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment


                    #54
                    Re: Beginner 2x WW autoflowers

                    We zijn weer effe verder en ze gaan beide goed. De ww heeft want brandplekken, die is tegen de lamp gegroeid en ik was er te laat bij.
                    Ze begint al wat te ruiken en meet al 45 cm.

                    Ik heb ook de uitlaat effe uitgezet want s nachts werd het te koud(via buis kwam koude lucht binnen als ventilatie af stond) nu heerst er een warm, vochtig klimaatje en ze reageren er heel goed op. Foto's spreken voor zich vindt ik.

                    Verstuurd met S4 Exynos via Tapatalk Pro
                    Attached Files

                    Comment


                      #55
                      Re: Beginner 2x WW autoflowers

                      We zijn al een tijdje verder en alles staat er nu zo bij. Kritiek mag gegeven worden als dat nodig is ps: de sweet tooth is al in de voor bloei gegaan denk ik (zie zwarte cirkel, sorry voor onscherpe foto)

                      AANPASSING: Kan iemand mij zeggen wat er gebeurd met de bladeren van de WW? Als je die bekijkt, is er bijna geen enkel normaal blad, soms een 1-vingerig blad, dan een 3-vingerig, zelf een 4-vingerig, en ze groeien allemal zo wat op en door mekaar, terwijl mijn Sweet Tooth daar totaal geen last van heeft.. Is dit het kwaliteit zaad? WW van huismerk Dutchheadshop, de SWeet Tooth van Barney's Farm. De sweet tooth groeit ook mooier en heeft een mooiere kleur imo

                      Verstuurd met S4 Exynos via Tapatalk Pro
                      Attached Files
                      Last edited by Ganesh; 13 December 2013, 11:56.

                      Comment


                        #56
                        Re: Beginner 2x WW autoflowers

                        Hoi hoi, weinig op of aan te merken.

                        Behalve dan de 4e foto, ik kan hier niet zien of dat de plant in de voorbloei gegaan is.
                        En dan nog even ik zie dat het 23,9 graden in die tent van je is.
                        Staat die ventilator er achter te draaien ?
                        Zoja, dan kan je die wel uit gooien (liefst niet meer gebruiken)

                        En dan nog even nu ik terug lees.

                        Je zegt dat je de afzuiging uit gezet hebt, dit omdat het te koud wordt....

                        Zuig je jouw lucht vanaf buiten in dan???
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment


                          #57
                          Re: Beginner 2x WW autoflowers

                          Oorspronkelijk geplaatst door Escargot View Post
                          Hoi hoi, weinig op of aan te merken.

                          Behalve dan de 4e foto, ik kan hier niet zien of dat de plant in de voorbloei gegaan is.
                          En dan nog even ik zie dat het 23,9 graden in die tent van je is.
                          Staat die ventilator er achter te draaien ?
                          Zoja, dan kan je die wel uit gooien (liefst niet meer gebruiken)

                          En dan nog even nu ik terug lees.

                          Je zegt dat je de afzuiging uit gezet hebt, dit omdat het te koud wordt....

                          Zuig je jouw lucht vanaf buiten in dan???
                          Alvast bedankt voor het antwoord.
                          Nu, 1) De Sweet Tooth krijgt al witte hartjes, (dit is de voorbloei denk ik) enkel is dit niet goed te zien op de foto, mijn excuses daarvoor.
                          2) Er staan 2 ventilators in mijn tentje, beide van niet meer dan 5W. Hard blazen ze dus niet, die (rood-zwarte) die je ziet, staat eigenlijk meer gericht op de lamp, zo wordt het geen 28-30 graden in de tent.
                          3) De azuiging is een vrij korte buis, direkt naar buiten afgevoerd. Maar als deze uitstond (dat was toen s nachts) kwam er gewoon koude lucht van buiten naar binnen. Hierdoor heb ik de afzuiging afgekoppeld en zit mijn temperatuur nu tussen de 16-25 graden zoiets. (En ik verbruik weer dat ietsje minder stroom, en ik heb geen last van geluid, en buiten hebben ze ook geen last van stank (aangezien ik met zo een kleine afzuiging geen C-filter kan zetten)) dus vindt ik het goed zo.
                          4) Mijn lucht wordt dus niet INgezogen aangezien ik 2 passieve inlaten heb. Maar door het probleem hierboven beschreven kwam er dus koude lucht binnen. Maar zonder afzuiging blijft mijn temp vrijwel constant dus vindt ik het goed.

                          Na deze kweek zal ik mss opteren voor een 250W HPS, endan zal ik de afzuiging toch weer kunnen gebruiken. Maar voor een 125W cfl, koelde mn tent ook wel teveel af ( stond ook 18 uur aan).

                          AANPASSING: Oja, nu zie ik het op de foto's dat die ventilator terug gedraaid staat op de planten. Dat is omdat ik mijn lamp gisteren iets hoger heb gehangen en de ventilator niet aangepast heb. Goede opmerking, ik doe het vandaag nog.

                          Ps: ik snap het nut van ventilators echt niet meer, er is een grote PRO ventilator groep en een grote CONTRA groep. De meningen zijn zodanig verdeeld dat ik niet meer weet wat doen met de ventilators.
                          Last edited by Ganesh; 13 December 2013, 11:54.

                          Comment


                            #58
                            Re: Beginner 2x WW autoflowers

                            Aangezien ik aan het overwegen ben om met een 250W HPS te beginnen, zal ik ook een goede uitlaat moeten overwegen. De problemen zijn dan geur en geluid.
                            Ik heb via deze thread http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Bouw-kweekkast vernomen dat de koolstoffilters van Ikea hun werk goed doen http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/50245745/.

                            Of kan ik beter overschakelen naar een 200 of 250W cfl? Kwestie van kosten te drukken, ook al weet ik dat HPS BETER licht is.

                            Ik heb een 125mm BlueTube uitlaat, (190 cuub, 22W(?) correct me if im wrong ik heb de verpakking niet meer), de growshop raadde me af om een echte koolstoffilter te kopen aangezien mn uitlaat niet sterk genoeg is. Nu, zou ik wel kunnen werken met die ikea filters? Of moet ik dan tich een zwaardere uitlaat kopen, met een 'echte' koolstoffilter? Wat doe ik dan ivm met de klank? Een houten kastje rond de uitlaat bouwen met isolatieschuim in ofzo? Wordt dat dan niet warm?

                            Alvast bedankt
                            Last edited by Ganesh; 19 December 2013, 14:10.

                            Comment


                              #59
                              Re: Beginner 2x WW autoflowers

                              Klaar om te knippen? 11 weken ver

                              Verstuurd met S4 Exynos via Tapatalk Pro
                              Attached Files
                              Last edited by Ganesh; 25 December 2013, 21:58.

                              Comment


                                #60
                                Re: Beginner 2x WW autoflowers

                                Trichomen bekijken...
                                sigpic
                                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                                Comment

                                Bezig...
                                X