Dat kan toch niet goed gaan...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Blani
    Ultra Grower
    • Jun 2011
    • 2004

    #121
    Re: Dat kan toch niet goed gaan...

    Inderdaad Cookaap, eindelijk. Misschien is het pure oogstkoorts dat ik zo druk ben met lampen ontwerpen en rondhangen op dit forum. Als ik daarmee stop dan ga ik planten knippen, en dat moet ik tot iedere prijs voorkomen - tot morgen.

    Overigens ga ik lang niet al het knipwerk morgen doen. Ik ruk de grote fanbladeren eraf en hang ze op. Over een week (of twee) zijn ze dan zo droog dat je de bladeren eraf kan breken in plaats van knippen. Dan veeg je een top zo schoon met je hand.
    Maar dan nog is er morgen veel te doen. En niet vergeten te douchen en schone kleren aan te trekken als ik 's avonds nog even de stad in wil.

    Comment

    • hobby007
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2013
      • 186

      #122
      Re: Dat kan toch niet goed gaan...

      mooi hoekje heb je daar!netjes wat je nog hebt weten te redden.erg leerzaam weer thx voor de picas.

      Comment

      • moreweed
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2009
        • 5939

        #123
        Re: Dat kan toch niet goed gaan...

        alvast veel plezier morgen Blani !
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment

        • Nik
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 2207

          #124
          Re: Dat kan toch niet goed gaan...

          Veel knipplezier blani wrsch met spijt in je hart dat je hok weer ff leeg gaat zijn -p
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

          Comment

          • Blani
            Ultra Grower
            • Jun 2011
            • 2004

            #125
            Re: Dat kan toch niet goed gaan...

            En toch blijf ik aarzelen. Nog maar een paar foto's gemaakt:
            todoornottodo001.jpgtodoornottodo002.jpgtodoornottodo003.jpg

            Ik vind eigenlijk dat ze er veel te mooi bijstaan voor rijpe planten. Aan de ander kant: De trichomen zeggen dat ze op peak-potency is. Zeker voor een medische kweek is dat belangrijk; smaak is bijzaak.

            Ze zijn er toch echt klaar voor. Of toch niet..? Ik weet het pas zeker als de schaar door de eerste stam gaat.

            Comment

            • Wietefras
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2013
              • 4374

              #126
              Re: Dat kan toch niet goed gaan...

              Man o man, wat een dikke toppen zijn dat toch

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment

              • Blani
                Ultra Grower
                • Jun 2011
                • 2004

                #127
                Re: Dat kan toch niet goed gaan...

                Oeps! Ben ik nog op tijd om Escargot z'n nachtrust te verpesten?
                spafles.jpg

                Ja, het is een literfles.

                Comment

                • Escargot
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4984

                  #128
                  Re: Dat kan toch niet goed gaan...

                  Ik weet dat ik hem al eens geplaatst heb.

                  Echter, Blani, ik denk dat jij deze grootmeester beter waardeert.

                  Jouw toppen doen me denken aan dit unieke meesterwerk.

                  Last edited by Escargot; 23 December 2013, 01:30.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment

                  • Blani
                    Ultra Grower
                    • Jun 2011
                    • 2004

                    #129
                    Re: Dat kan toch niet goed gaan...

                    Nee, nooit gezien. Heerlijk hoor, special effects van een eeuw geleden.

                    Comment

                    • Wietefras
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2013
                      • 4374

                      #130
                      Re: Dat kan toch niet goed gaan...

                      Ha, ha. Grapjassen zijn jullie

                      Was er een tijdje terug ook niet een film waar het verhaal van Georges Méliès in naar voren kwam? Misschien in Hugo?

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment

                      • Escargot
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2013
                        • 4984

                        #131
                        Re: Dat kan toch niet goed gaan...

                        Jups, ik heb hem toevallig net van het net geplukt, lang leve Torrents...

                        Hij schijnt erg geromantiseerd te zijn, alleen ik ben een groot fan van Georges Méliès.
                        Oh wat houd ik van goede films, niet de Hollywood crap.

                        Ik houd van onafhankelijke filmmakers, die zonder budget een meesterwerk kunnen maken.

                        Even een tip voor de kerst..

                        Hier
                        Last edited by Escargot; 23 December 2013, 01:29.
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment

                        • Rodigan
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2012
                          • 1536

                          #132
                          Re: Dat kan toch niet goed gaan...

                          Wat je zegt man, ik zou het nooit gezien hebben aan die 4e foto dat er rot in die top zat. Kleine blaadjes en zo zien er best OK uit..
                          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #133
                            Re: Dat kan toch niet goed gaan...

                            Utrechts nieuwsblad ?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • Smowkie
                              Elite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2011
                              • 2684

                              #134
                              Re: Dat kan toch niet goed gaan...

                              Veel knip en rookgenot, mooie oogst!

                              Jammer voor de rot, maar soms is het moeilijk te vermijden helaas... Maar toch prachtig resultaat

                              Comment

                              • DonGreen
                                Senior Stoner
                                • Dec 2013
                                • 31

                                #135
                                Re: Dat kan toch niet goed gaan...

                                ziet er allemaal goed uit kerel, nog een vraagje welke voeding heb je gebruikt bij de bloei aangezien je ook op cocos kweekt?

                                Comment

                                Bezig...