Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

    Korting op 420shop
    We gaan van start met Granddaddy Purple.

    Inhoudsopgave

    1: info zaden
    2: plannen
    3: locatie
    4: Voeding
    5: Medium
    6: hardware


    1 Info zaden: Original Granddaddy Purple by Kens Granddaddy Purple Genetics - Accept no imitations! There are lots of imitators out there today, but this propriety "Royal Indica" strain whose puffy buds are usually dense, magnificent in their unreal colour scheme, with an unmistakable smell, awesome taste and unbelievable potency are what makes it straight up unique ..... the real deal. The buds are a stunning deep purple which follow throughout except for the occasional eye stopping light neon green spots. With almost zero hairs on them, the crystal formations are outstanding. They really look like they were dipped and rolled in sparkling stardust. Nothing else even comes close, once you have experienced Original Granddaddy Purple you will never settle for anything else.

    Sex: Regular 10x
    Type: 90% Indica 10% Sativa
    Hoogte: 0,9-1,5m
    Bloeitijd: 8-9 weken
    Opbrengst: 450-700gram per m2(grapje ckr)

    DSCN4413.jpg GDP_web.jpg DSCN4415.jpg

    2 Plannen: Vanaf het moment dat we kunnen toppen wachten we geduldig af tot we de eerste stekken eraf kunnen snijden. Zo gaan we verder tot we de geslachten boven tafel hebben. De vrouwtjes blijven staan en een geselecteerde man word apart gezet. Nu gaan we verder met selecteren van de beste dame. De overgebleven dames worden afgebloeid ondertussen de zaadrun loopt. Ik wil 1 plantje met regulier stuifmeel bestuiven.
    De geselecteerde stekken zullen ook gebruikt worden om de eerste granddaddy purple feminized seeds te maken. Hier zullen we me hokje mee opvullen. De selectie en het maken van de feminized seeds zal zoveel mogelijk op papier komen zodat er gelijk een complete handleiding is.

    3 Locatie: We gaan van start in de mamoth dark propagator 60-90-60 gedurende een week of 4-5. Buiten de propagator heb ik nog een hokje van ong. 1x1x1.4 ter beschikking(voor de reguliere man en de STS bespoten dames straks).
    En dan me bloeihokje(is nog bezet maar dit zal redelijk overlopen in elkaar) 1,50x1,60x2,30. eventueel makkelijk aan te passen naar 2,40x1,20x2,30.

    DSCN4420.jpg

    4 Voeding: Deze ronde word er uiteraard weer gedraaid op het complete pakket metrop voeding(ja inclusief moederplanten voeding) aangevuld met gen200.

    images (1).jpg download.jpg

    5 Medium: Na wat verschillende pogingen vind ik het toch het lekkerste om gewoon de gehele kweek op plagron lightmix te draaien. Bij de growmix kan je de eerste weken geen voeding geven en ik heb het liever zelf in de hand(zo leer je ook nog is wat).

    download (1).jpg

    6 Hardware:
    mamoth dark propagator6000 Lumen)
    T-neon 2x75W+steklampen
    Uitlaat is de inlaat van mijn bloeihok
    tensio meter.

    Het ballenhokje+- 9500 Lumen)
    4x23w Philips Tornado warm white
    2x 25w sencys tornado cool white
    afzuiging centrale afzuigsystem+ 185 kuub filter(eventueel kleine buisfan).

    DSCN3370.jpg


    Het bloeihok:
    1x600w
    2(3)x 250w hps
    Blumat
    1150 kuubs filter
    800 kuubs afzuiging+ thermostaat
    4x600w schakelkast

    De zaden liggen te kiemen tussen de watten nu is het wachten
    Nu eerst een dikke draaien
    Last edited by psychedelic1988; 24 January 2014, 20:24.

    #2
    Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

    ik zit. Ben zeer benieuwd naar de paars groen verhouding.

    Comment


      #3
      Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

      veel geluk met je nieuwe run m8

      ik kijk van hieruit lkkr met je mee

      groetjes en gl
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        #4
        Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

        Plof...
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment


          #5
          Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

          sigpic

          Comment


            #6
            Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

            Aangezien ik ook zaden verwacht van hen. Zal ik deze al eens volgen. Ik zit mate :p

            Verstuurd vanaf mijn AT-AS53N met Tapatalk
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment


              #7
              Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

              psy waarom bloei je niet eerst de stekken gewoon af en dan van de goede moeder de nieuwe stekken de ene helft bestuiven en de andere helft bananen laten krijgen.
              En deze op de volgende stekken loslaten.

              Comment


                #8
                Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                Lijkt me een Smakelijk soortje , Geluk met je ronde psy

                We volgen

                Comment


                  #9
                  Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                  Thnx allemaal.
                  @mway de eerst gesneden stekken worden gebruikt voor geslachtsbepaling(zijn er tg niet genoeg). Als ik ga bloeien en stuiven tegelijk moet ik me halve hok leeghale en je gelooft het nooit maar dan kom ik een hokje te kort. 1 of 2 plantjes bloeien is geen ramp die kunnen tijdens het bestuiven wel even in de woonkamer overnachten. Ik moet nog ff kijken wat het meest efficient is om te gaan doen.
                  Me bloeihok is het enige hokje met ruimte voor 10 huge dames met veel stekmateriaal vandaar eerst de selectie.

                  Eerst even alle chaos verwerken met een jointje dan gaan we alles ff op een rijtje zetten.

                  Greets

                  Comment


                    #10
                    Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                    Om het zo te doen heb je idd 3 ruimtes nodig voor het mooie 4.
                    Zit zelf nog te twijfelen heb zelf nu een 120 en een 90 of ik er nog een 90 bij neem voor de mannen en een darkpropogator om de stekken op te laten komen.
                    Of het stekkenhokje zelfbouwen met al het benodigde erin.
                    Tentjes zijn wel makkelijk af te breken als ze niet nodig zijn.

                    Comment


                      #11
                      Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                      Ik zou 4 vrouwen van 60-70cm kunnen houden in de propagator op zijn zij.
                      Verder zouden er 6 in me ketelhok kunnen 80-100cm met de spaarlampen erboven. Eerst gaan we maar is proberen kleine volle moeders te kweken dan gaan we zien waar we ze plaatsen. Voor de stekken heb ik 2 kleine propagators dus die kunnen overal staan in de tent of het ketelhok.

                      Het is idd een drukte van jewelste zulke plannen
                      Wat dat betreft zijn tentjes idd makkelijk.

                      Comment


                        #12
                        Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                        jaja , gedaan met een paar plantjes in huis te hebben ^^
                        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                        Comment


                          #13
                          Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                          Haha idd m8 verder heb ik geen kamerplanten dus dat heft elkaar wat op he
                          Btw jou zaden kiemen sneller nog niks haha

                          Comment


                            #14
                            Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                            lekker soortje psy en je setup is ook wel nice deze zal ik zeker volgen

                            Comment


                              #15
                              Re: Going crazy met Granddaddy Purple en Metrop

                              thnx peuker

                              We gaan er wat moois van maken



                              De eerste 7 zaden zijn de lightmix ingegaan de andere 3 laten nog even op zich wachten(2 vanavond en 1 nog later denk ik).
                              RSCN4434.jpgRSCN4436.JPG

                              En nog even 2 topjes hoe het eruit kan zien aan het eind

                              images.jpgimages (6).jpg


                              Nieuwe update als ze boven zijn gekomen.

                              Greets

                              Comment

                              Bezig...
                              X