Swiss cheese. Buitenkweek 2009!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #1

    Swiss cheese. Buitenkweek 2009!

    Korting op 420shop
    Hoi, heb vandaag enkele zaden gepoot.
    Heb gekozen voor alaskan ice, voor de haze en white widow genetica die erin zit.
    Plannetje
    Heb deze x gekozen om de zaden te laten ontkiemen in de aarde in 0.5l potten.
    Eens deze volgewortelt zijn gaan ze in volle grond of 50l potten, ben er nog niet uit wat het zal worden ,grond bewerk ik al 3 maanden met compost en heeft nu een ph van 6.0.
    Foto's volgen

    Hier wat info:
    Genetics:White Widow, Haze
    Effect:One of the highest measured THC. Devastating, Fast Cerebral.
    Flowering indoor:9 weeks for full production and resin
    Flowering outdoor:Ready in between mid and end October (Europe)

    THC: 21.49% CBD: 1.05% CBG: 1.78%

    Edit: Is intussen swiss cheese geworden, de alaskan ice was mannelijk.

    Grtz
    Last edited by westport; 3 August 2009, 00:46.
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
  • haze'o'lator
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 1273

    #2
    hier kijken we al naar uit west...

    die alascan is mij wel onbekend maar dat zal na dit verslag niet meer zijn!

    veel succes dude...

    grtzzz

    Comment

    • darkiess
      Retired
      • May 2008
      • 1645

      #3
      ja mij ook maar waar blijven de fotos

      gimme the pictures jammie

      Comment

      • westport
        Wicked Grower
        420 MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 3847

        #4
        Thx, vanavond heb ik fotos darkiess.

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

        Comment

        • haze'o'lator
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 1273

          #5
          nog altijd geen foto's????

          lol...

          Comment

          • replay
            Retired
            • Nov 2008
            • 216

            #6
            Deze buitenkweek zal ik zeker volgen . Veel succes westport .
            GRTZZZ

            Comment

            • reub
              Ultra Stoner
              • Nov 2008
              • 114

              #7
              ik zal deze zeker volgen vooral vanwege de alaskan ice ben die nu aant drogen niet veel maar ik denk wel een goed wietje...

              Grtz Reub

              Comment

              • westport
                Wicked Grower
                420 MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 3847

                #8
                Yow, heb ff een picje getrokken, zal in de loop van deze week eens enkele foto's shooten van de buitenplaats waar de plantjes zullen groeien en bloeien.



                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                Comment

                • weedlover
                  Banned
                  • May 2008
                  • 975

                  #9
                  Aah, mooi toch hoe die aansteker daar al ligt te wachten op de toppen die hij hopelijk over een paar maanden kan opbranden

                  grtz

                  Comment

                  • westport
                    Wicked Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Aug 2008
                    • 3847

                    #10
                    Ik en de aansteker popelen om al die buds al aan te steken.


                    Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                    Comment

                    • Marleyboro
                      Expert Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2009
                      • 96

                      #11
                      succes man, ik volg
                      Etiam inter vepres rosae nascuntur

                      Comment

                      • westport
                        Wicked Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Aug 2008
                        • 3847

                        #12
                        Hoi, heb gisteren de spruitjes wat buiten gezet onder het zonnetje.
                        Ze zijn wat gestrekt, omdat ik ze aan het raam laat voorgroeien, dit project mag 0 euro kosten, buiten de potgrond en zaden.
                        Morgen ga ik ze overpotten tot aan de lobblaadjes.

                        Grtz



                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                        Comment

                        • hobbyist
                          Banned
                          • Oct 2008
                          • 605

                          #13
                          gehehe de eerste zonestralen raken de aarde en je bent er al helemaal klaar voor, that's the spirit

                          ga je ze s'avonds helemaal in het donker zetten of laat je ze dag en nacht buiten?

                          maar is het niet nog een beetje koud voor buiten? zelfs in de zon is het bij de grond nog geen 15 graden geweest toch???

                          ik wacht nog een paar weekjes denk ik

                          groet

                          Comment

                          • westport
                            Wicked Grower
                            420 MemberLucky Member
                            • Aug 2008
                            • 3847

                            #14
                            Nja mss wel, maar was een mooi foto moment om ze eens te spotten lol.
                            S'avond zet ik ze terug binnen, hopelijk word het binnenkort wat warmer buiten, zo kan ik ze in de volle grond planten.

                            Grtz
                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                            Comment

                            • bearprolec
                              Junior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Aug 2008
                              • 559

                              #15
                              heerlijk soortje die A.I. ga je volgen met deze

                              Comment

                              Bezig...