hét kook-topic !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • billi-bang
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2007
    • 199

    #61
    Re: hét kook-topic !

    Veel succes sprinterke ! En neem van mij maar aan dat het niet zo moeielijk is om koken te leren.Ben zelf chef.gister heb ik een nieuw receptje bedacht http://jointjedraaien.nl/wietforum/t...n-vleugje-weed

    veel kook plezier
    Greetz billi-bang loves the 420 shop.
    sigpic

    Comment

    • sprinterke2
      Retired
      • Jul 2009
      • 353

      #62
      Re: hét kook-topic !

      niet echt koken , maar ozo lekker en gemakkelijk

      is echt een aanrader (voor mensen die kaas lusten)

      Warme camembert uit het houtvuur | VT4
      Last edited by sprinterke2; 16 March 2010, 05:14. Reden: spel fout

      Comment

      • sticKyYicKy420
        Retired
        • Mar 2010
        • 9

        #63
        Re: hét kook-topic !

        die kaassaus van knorr is massas slecht!!!!!!!!!!!!!

        bereiding zelfgemaakte kaassaus (100 KE BETER) -> boter lichtjes laten smelten, wat bloem erbij en mengen (roux voor saus), melk toevoegen, blijven roeren wat kippenbouillon erbij wat specerijenzout, laten opkoken en dan de saus van het vuur halen en gemalen kaas erdoor roeren
        Saus niet laten koken wnr de kaas er in is!!!!! anders schift je saus hehe smakelijk


        BTW DA STOOFVLEES ZIET DR ECHT LEKKER UIT !!!!!!!!=DDD
        Last edited by sticKyYicKy420; 17 March 2010, 12:19.

        Comment

        • crooltje
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Dec 2009
          • 201

          #64
          Re: hét kook-topic !

          ik zit nog steeds te wachten op me gebraden kippetje haha
          ​fuck you, you fucking fuck

          Comment

          • sprinterke2
            Retired
            • Jul 2009
            • 353

            #65
            Re: hét kook-topic !

            weet er hier iemand een goed recept om "varkens-poten" klaar te maken aub

            wil da eens proberen en proeven

            Comment

            • Ganjax
              Guru of all Growers
              420 MemberMemberLucky Member
              • Apr 2009
              • 10443

              #66
              Re: hét kook-topic !

              In een erwtensoep verwerken, of die poot bv gaarkoken en em dan insmeren met een mengeling chappelure en graanmosterd, in een vuurvaste schotel aanbraden in de oven en serveren met bv boontjes en krieltjes.....zo at men grootvader dat Ikzelf heb het ook nog nooit gegeten maar ruiken deed dat wel goed, en men grootvader smulde ervan dus slecht kan het niet geweest zijn.
              ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

              Comment

              • crooltje
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Dec 2009
                • 201

                #67
                Re: hét kook-topic !

                alleen de gedachte al aan een varkenspoot bah bah

                k eet veel van vlees maar dat krijg je der niet in bij mij net zoals rundertong enzo blugh
                ​fuck you, you fucking fuck

                Comment

                • Ganjax
                  Guru of all Growers
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Apr 2009
                  • 10443

                  #68
                  Re: hét kook-topic !

                  Oorspronkelijk geplaatst door crooltje
                  alleen de gedachte al aan een varkenspoot bah bah

                  k eet veel van vlees maar dat krijg je der niet in bij mij net zoals rundertong enzo blugh
                  Geef ik je gelijk in , er is haast ook geen vlees aan, enkel vet, vel en been..
                  Nuja oudere mensen die de oorlog nog meegemaakt hebben eten veel dingen die nu haast niet meer gegeten worden.
                  Geef mij maar een varkenshaasje, beste stuk van heel het varken!
                  ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                  Comment

                  • sprinterke2
                    Retired
                    • Jul 2009
                    • 353

                    #69
                    Re: hét kook-topic !

                    volgens men ma , deed ons grootvader dat altijd in de soep voor extra smaak en wat binding
                    en ik zen met die soep opgegroeid lol en ik leef nog

                    Comment

                    • Ganjax
                      Guru of all Growers
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Apr 2009
                      • 10443

                      #70
                      Re: hét kook-topic !

                      Bij ons meestal een "hammeke", vooral in erwtensoep en molbonensoep,en daar is tenminste vlees aan
                      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                      Comment

                      • Ventje
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2010
                        • 960

                        #71
                        Re: hét kook-topic !

                        Op de Antillen eten we regelmatig varkenspoten maar ook de oren
                        De poten kun je braden maar ook lekker op de BBQ en van de oren maken we meestal soepvlees , lekker hoor

                        Ajo
                        Ventje
                        Living in Second live for real

                        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                        Comment

                        • sprinterke2
                          Retired
                          • Jul 2009
                          • 353

                          #72
                          Re: hét kook-topic !

                          deze avond (straks)

                          op het menu ;

                          "duifjes op moeders stoof "

                          nog nooit gemaakt , komt uit kook-boek

                          verslag volgt

                          Comment

                          • monty
                            Banned
                            • May 2009
                            • 11215

                            #73
                            Re: hét kook-topic !

                            Oorspronkelijk geplaatst door sprinterke2
                            weet er hier iemand een goed recept om "varkens-poten" klaar te maken aub

                            wil da eens proberen en proeven

                            Comment

                            • sprinterke2
                              Retired
                              • Jul 2009
                              • 353

                              #74
                              Re: hét kook-topic !

                              YES , vandaag brief id bus van VDAB ik ben toegelaten voor de (hulp)kok-opleiding dus splinter gaat de pro-tour op

                              Comment

                              • sprinterke2
                                Retired
                                • Jul 2009
                                • 353

                                #75
                                Re: hét kook-topic !

                                derjuist een fricandon gemaakt , met blokjes chedder kaas , ajuintjes en maple-cream , lekker laten bakken en de laatste 10 min overvloedig met honing bestrijken en op "grill 250 gr/c zetten tot mooi caramel korstje :p:love:

                                Comment

                                Bezig...