en ja hoor daar is hij liam

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kabouter flip
    Banned
    • Apr 2010
    • 533

    #1

    en ja hoor daar is hij liam

    Korting op 420shop
    kabouter flip 003.jpgkabouter flip 001.jpggebooren op 01-07-2010 om 8 u smorgens 3 kg 170 gr 48 cm grood kabouter flip 003.jpggrt de kabouter
    Last edited by kabouter flip; 3 July 2010, 22:07.
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: en ja hoor daar is hij liam

    geboorte%20zoon%20waslijn-04925-l.jpgcfdd99320a6d2f3a0c13a4089f277120.jpg

    Dikke proficiat kabouter met jullie prachtige zoon Liam
    Wat leuk hij is nu pas ander half uur oud realiseer ik met net en ik hem heb al gezien.
    Kinderen krijgen is een wonder kabouter niet iedereen heeft dat geluk dus geniet er van
    Geef je vrouw een dikke zoen.

    Groetjes Belladonna
    God was never on your side..

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: en ja hoor daar is hij liam

      Ghehe wat een doetje, zie ik het nu goed zit ie nu al aan de jonge klare¿ Of is die melk zo doorzichtig¿



      Grtz

      Comment

      • Urban
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 4104

        #4
        Re: en ja hoor daar is hij liam

        YEUUHHH gefeliciteerd kerel ook voor je vrouw,geniet ervan.

        Comment

        • Hasharin
          Grower
          MemberLucky Member
          • May 2010
          • 694

          #5
          Re: en ja hoor daar is hij liam

          Leuk man !

          18_baby_stork.gifMEGA DIKKE PROFICIAT Flip

          Grtz
          Geniet nooit met mate !

          Comment

          • Amneeshigh
            Retired
            • Apr 2010
            • 1145

            #6
            Re: en ja hoor daar is hij liam

            Hee kabouter daar ben je flipperdeflippp beter mee als je anderen zaden.

            Gefeliciteerd man .

            Grtzz.

            Comment

            • Ventje
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 960

              #7
              Re: en ja hoor daar is hij liam

              Gefeliciteerd met jullie zoon
              Nieuw leven is altijd mooi

              Ajo
              Ventje
              Living in Second live for real

              Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

              Comment

              • Weedy
                Ultra Grower
                420 MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2248

                #8
                Re: en ja hoor daar is hij liam

                Gefeliciteerd met je mini kaboutertje
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment

                • Amneeshigh
                  Retired
                  • Apr 2010
                  • 1145

                  #9
                  Re: en ja hoor daar is hij liam





                  Grtzz.

                  Comment

                  • kabouter flip
                    Banned
                    • Apr 2010
                    • 533

                    #10
                    Re: en ja hoor daar is hij liam

                    bedank alle maal voor de reaksis he grt de kabouter

                    Comment

                    • Timmeeeh
                      Retired
                      • Apr 2010
                      • 24

                      #11
                      Re: en ja hoor daar is hij liam

                      He,

                      gefeliciflipstaart met je kleine wonder.

                      Stay stoned

                      Comment

                      • Oz
                        Expert Stoner
                        Member
                        • Jun 2010
                        • 85

                        #12
                        Re: en ja hoor daar is hij liam

                        Proficiat met je bundle of joy !!!
                        Kinderen zijn fantastisch!

                        Wel grappig dat je het bij de kweekverslagen hebt gepost

                        Peace!
                        Oz
                        Ik gebruik niks ... ik ben al drug genoeg

                        Comment

                        • smoker2002
                          Advanced Grower
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2010
                          • 1065

                          #13
                          Re: en ja hoor daar is hij liam

                          proficiat met je zoon kabouter
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                          KEEP ON GROWING AND SMOKING

                          Comment

                          • monty
                            Banned
                            • May 2009
                            • 11215

                            #14
                            Re: en ja hoor daar is hij liam

                            Verplaatst naar forum Lounche/chatbox

                            Comment

                            • Jetta
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Apr 2010
                              • 31

                              #15
                              Re: en ja hoor daar is hij liam

                              gefeliciteerd

                              Comment

                              Bezig...