worden we kampioen ?????

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • boeman
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Feb 2010
    • 518

    #1

    worden we kampioen ?????

    Korting op 420shop
    ik denk het wel met 2-1winnen we van spanje hup holland hup
  • krizziz
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Apr 2010
    • 11

    #2
    Re: worden we kampioen ?????

    het zal zeer lastig worden
    ik denk 1-1 en na verlenging winnen we !!

    Comment

    • crooltje
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Dec 2009
      • 201

      #3
      Re: worden we kampioen ?????

      ik weet t niet, hoop natuurlijk van wel
      maat we zullen zien wat er gaat gebeuren morgen
      ​fuck you, you fucking fuck

      Comment

      • killerB
        Senior Stoner
        Member
        • Jul 2010
        • 37

        #4
        Re: worden we kampioen ?????

        ja hopen dat we hem er in kunnen krijgen, hehe
        word vast en zeker een mooie wedstrijd.

        Comment

        • boeman
          T.H.C. Master
          MemberLucky Member
          • Feb 2010
          • 518

          #5
          Re: worden we kampioen ?????

          ja dat denk ik ook een zwaare westrijd maar ik geloof er in

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #6
            Re: worden we kampioen ?????

            Verplaatst naar chatbox

            Comment

            • boeman
              T.H.C. Master
              MemberLucky Member
              • Feb 2010
              • 518

              #7
              Re: worden we kampioen ?????

              thx monty maar wat denk jij

              Comment

              • monty
                Banned
                • May 2009
                • 11215

                #8
                Re: worden we kampioen ?????

                tuurlijk winnen we zondag.

                Comment

                • westport
                  Wicked Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Aug 2008
                  • 3847

                  #9
                  Re: worden we kampioen ?????

                  Sporza neemt het op zich om van de populaire sporten sociale gebeurtenissen te maken en kleine sporten te doen begrijpen en bewonderen. Het merk bedient zowel de sportfan als de sporttechnicus, door de sportwereld nauw te volgen vanuit verschillende standpunten.


                  Hopelijk voor jullie nl'ers heeft die octopus het dik mis, lol. Heeft tot nu toe niks verkeerd tijdens dit wk. Moet een eerste maal zijn hè , hup hup oranje.

                  Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                  Comment

                  • ceBep
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 4745

                    #10
                    Re: worden we kampioen ?????





                    Last edited by ceBep; 10 July 2010, 23:08.

                    Comment

                    • weedeveryday
                      Retired
                      • Feb 2009
                      • 458

                      #11
                      Re: worden we kampioen ?????

                      HEY TUURLIJK GA NEDERLAND KAMPIOEN WORDEN WAT D8 JE; Mijn zoon zit in spain dus hier thuis zal het hard tegen onzacht gaan. er staat nu 50eu op spel dus nederland MOET winnen anders mag ik dokken aan mn zoon WHUAHAHA
                      grtz een wietroker is geen onruststoker

                      Comment

                      • naturalia
                        Retired
                        • May 2009
                        • 396

                        #12
                        Re: worden we kampioen ?????

                        ik duim voor de nederlanders uit belgische solidariteit

                        Comment

                        • Angelic2010
                          Retired
                          • Jun 2010
                          • 206

                          #13
                          Re: worden we kampioen ?????

                          Zoals ze nu voetballen, heb ik het gevoel van niet. Maar 2e helft als nl speelt word meestal spannend.

                          Comment

                          • smokingpeetn
                            Elite Stoner
                            • Jul 2009
                            • 131

                            #14
                            Re: worden we kampioen ?????

                            jammer voor ndl

                            Comment

                            • Angelic2010
                              Retired
                              • Jun 2010
                              • 206

                              #15
                              Re: worden we kampioen ?????

                              Jammer, die webb met zijn gele kaarten spree heeft de wedstrijd verpest.

                              Comment

                              Bezig...