ik denk het wel met 2-1winnen we van spanje hup holland hup
worden we kampioen ?????
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: worden we kampioen ?????
Sporza neemt het op zich om van de populaire sporten sociale gebeurtenissen te maken en kleine sporten te doen begrijpen en bewonderen. Het merk bedient zowel de sportfan als de sporttechnicus, door de sportwereld nauw te volgen vanuit verschillende standpunten.
Hopelijk voor jullie nl'ers heeft die octopus het dik mis, lol. Heeft tot nu toe niks verkeerd tijdens dit wk. Moet een eerste maal zijn hè , hup hup oranje.
GrtzComment
-
-
Re: worden we kampioen ?????
HEY TUURLIJK GA NEDERLAND KAMPIOEN WORDEN WAT D8 JE; Mijn zoon zit in spain dus hier thuis zal het hard tegen onzacht gaan. er staat nu 50eu op spel dus nederland MOET winnen anders mag ik dokken aan mn zoon WHUAHAHA
grtz een wietroker is geen onruststokerComment
-
Re: worden we kampioen ?????
Zoals ze nu voetballen, heb ik het gevoel van niet. Maar 2e helft als nl speelt word meestal spannend.Comment
-
-
Re: worden we kampioen ?????
Jammer, die webb met zijn gele kaarten spree heeft de wedstrijd verpest.Comment







Comment