Anonimiteit

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Lekkergroeien
    Senior Stoner
    Member
    • Oct 2022
    • 42

    #1

    Anonimiteit

    Korting op 420shop
    Misschien rare vraag, maar hoe veilig is het om hier je verslagen te delen? 😅
  • NewNoobie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • May 2022
    • 2070

    #2
    Ik denk dat het vrij anoniem moet zijn. Maak dat je geen persoonlijke data doorgeeft

    Comment

    • Urban
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2008
      • 4104

      #3
      Super veilig, daar zorgen onze moderators voor.

      Comment

      • Snuitje
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Jul 2022
        • 373

        #4
        Wat is veilig. Anoniem in de zin dat niemand je kan achterhalen, wanneer dat per se nodig wordt geacht, zal het zeker niet zijn.

        Comment

        • KritischeMassa
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2019
          • 226

          #5
          Tja beste is no tell, no smell, no sell... maar ja, je moet toch met iemand over je fiets lullen, en weet je, zolang het geen hele plantages zijn maar gewoon eigen gebruik dan denk ik dat het allemaal wel losloopt. Maar, slimste is gewoon idd nergens en nooit lullen over je fiets...

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Zo veilig dat jij zelfs foto gaat plaatsen van jou kweek.
            Niks wat je online plaats is veilig en te achterhalen dat hebben je ouders toch wel geleerd?
            Foto die jij hier plaats zijn na het plaatsen op het forum eigendom van dit forum. Tis namelijk niet gewenst dat jij na het plaatsen in een topic weer gaat verwijderen.

            Dus luister naar je moeder
            God was never on your side..

            Comment


            • Snuitje
              Snuitje commented
              Editing a comment
              Dat je achteraf niet meer je sporen volledig kan wissen, mocht je dat wensen, dat vind ik ook heel slecht van forums. En ik vraag me wel eens af of dat wettelijk nog is toegestaan tegenwoordig.
          Bezig...