Misschien rare vraag, maar hoe veilig is het om hier je verslagen te delen? 😅
Anonimiteit
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Tja beste is no tell, no smell, no sell... maar ja, je moet toch met iemand over je fiets lullen, en weet je, zolang het geen hele plantages zijn maar gewoon eigen gebruik dan denk ik dat het allemaal wel losloopt. Maar, slimste is gewoon idd nergens en nooit lullen over je fiets...Comment
-
Zo veilig dat jij zelfs foto gaat plaatsen van jou kweek.
Niks wat je online plaats is veilig en te achterhalen dat hebben je ouders toch wel geleerd?
Foto die jij hier plaats zijn na het plaatsen op het forum eigendom van dit forum. Tis namelijk niet gewenst dat jij na het plaatsen in een topic weer gaat verwijderen.
Dus luister naar je moederGod was never on your side..Comment





Comment