Wat drink je nu?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Italbri
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Jan 2019
    • 416

    #151
    IMG20231216120059.jpg Al een dikke week 1-3 glazen whiskey in de avond omdat ik daar zo lekker op slaap. Dacht dat dat wel een goede oplossing was aangezien ik elke dag tussen 3 en 4 wakker moet worden voor werk. Gehorig huis, huis genoten/dieren worden allemaal buitengesloten na het nuttigen van een paar glazen. Nu zit mijn hele nek vast waar ik normaal geen last van had. Dus het lichaam rust niet onder invloed van alcohol? Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen of hier ets zinnigs over kunnen vertellen?
    De Bloemen Van Bri

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Slaapt niet diep naar het schijnt

    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      Slapen maar niet uitrusten is vrij nutteloos. Ik had dat van de remslaap ook bij wiet gelezen al heb ik daar zelf nog geen slechte ervaringen mee gehad.

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      In je rem slaap is wanneer je dromen het meest levendig zijn. Dat is de reden dat ik dagelijks blow, om deze dromen tegen te gaan. Ik schrok er iedere keer wakker van en had vaak nachtmerries. Als ik blow heb ik daar minder last van.
  • Hork
    Banned
    Lucky Member
    • Jul 2020
    • 4103

    #152
    Ik ben weer in A'pen maar drink uit de fles wat men aldaar naar verluid drinkt van 't vat.

    photo_2023-12-20_21-39-05.jpg Het voordeel van drinken uit de fles is dat je niet ziet dat het donker gekleurd bier is.

    Comment

    • Hork
      Banned
      Lucky Member
      • Jul 2020
      • 4103

      #153
      Wat is dat Bolleke een verdomd lekker biertje zeg, echt weergaloos hoe die mijn hart heeft veroverd! Ook heel apart dat alles wat je erna drinkt vlak smaakt ook al zit er meer alcohol in. Zo drink ik nu een Vedett maar ik mis het Bolleke echt!

      photo_2023-12-21_18-55-15.jpg

      Comment

      • Hork
        Banned
        Lucky Member
        • Jul 2020
        • 4103

        #154
        Waar ik twee maanden geleden nog met droge ogen beweerde geen IPA adept te zijn, moet gezegd worden dat mijn aanpassingsvermogen niks mis mee is!

        Het koude regenachtige België heb ik ingewisseld voor het zonnige Californië!

        photo_2023-12-22_22-20-08.jpg
        Kunnen Amerikanen brouwen? Jazeker, deze IPA doet niet onder voor Vedett! Proost!

        Comment

        • Hork
          Banned
          Lucky Member
          • Jul 2020
          • 4103

          #155
          Mijn eerste Amerikaanse IPA smaakte goed, maar wat een teleurstelling dat ik een stukje plastic in de fles aantrof!

          IMG_8867.jpg Het lijkt wel een poezennagel! Zal ik ze aanklagen? Dit heb ik nog nooit met Belgisch bier gehad. Los daarvan vind ik Vedett toch een fijnere IPA ook vooral de nasmaak.
          Oorspronkelijk geplaatst door Hork
          Wat is dat Bolleke een verdomd lekker biertje zeg, echt weergaloos hoe die mijn hart heeft veroverd! Ook heel apart dat alles wat je erna drinkt vlak smaakt ook al zit er meer alcohol in. Zo drink ik nu een Vedett maar ik mis het Bolleke echt!

          photo_2023-12-21_18-55-15.jpg
          Ik neem er nog een!

          Comment

        • Flip Hasjkip
          Wicked Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 3595

          #156
          Dit was een lekker flesje wijn.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment

          • Flip Hasjkip
            Wicked Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 3595

            #157
            Mijn favo wijn op het moment.

            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment

            • Zabuza
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Oct 2019
              • 328

              #158
              20231230_170324.jpg Noch kenner, noch specifiek liefhebber van vodka. Of toch liefhebber vanaf nu. Heb niet veel met alcohol. Gin heb ik de laatste jaren wel eens gedronken. Heb nog enkele flessen staan, al dan niet reeds geopend. Deze vodka 50 ml gemengd met 150 ml vers appelsap van bij Colruyt (in samenwerking met lokale fruitboeren sinds het begin van een Russisch boycot op appelen en peren enkele jaren geleden en er plots tonnen overschot waren) gaat toch heel subtiel af. Besef net de sterke Russische link in mijn glas. Santé, op uw aller gezondheid en daar de Russische versie van!

              Comment


              • Zabuza
                Zabuza commented
                Editing a comment
                Nee, maar smaakgewijs beetje teleurstellend die 96%. Tja ...

              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Mja.

                Ik ga binnenkort effe een weckpot vullen en daar een appel en kaneelstok in doen, schijnt lekker te zijn.

                Verdund naar een 40% vrees ik dan wel, vrees ik.

              • Zabuza
                Zabuza commented
                Editing a comment
                Mijn papa maakt ook graag zelf vanalles. Sleedoorn, krieken, dennen, noten etc. Beetje jammer dat ik zelden alcohol drink en mijn lichaam het niet goed verwerkt. Aan aanbod geen gebrek.
            • Flip Hasjkip
              Wicked Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Sep 2008
              • 3595

              #159
              Ik ben wel liefhebber van vodka, voornamelijk Poolse. Dit weekend drinken we deze, met een lichte dropsmaak. Ik drink altijd puur, zonder ijs.


              IMG_2994.jpg

              De collectie bestaat op het moment uit;

              IMG_2995.jpg
              Last edited by Flip Hasjkip; 30 December 2023, 19:45.
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Per doos.

                Jij hebt geen drank probleem!
                Jij hebt een magazijn!


              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Mevrouw Kip en dochter Kuiken drinken ook graag vodka

              • Ex user 54404
                Ex user 54404 commented
                Editing a comment
                De hele familie Kip aan de wodka dus...lekker hoor cheers! 🍸🥃😁
            • Hork
              Banned
              Lucky Member
              • Jul 2020
              • 4103

              #160
              Oorspronkelijk geplaatst door Hork
              Ben blijkbaar niet de enige Bolleke liefhebber want die was uitverkocht. Dan maar een lekkere frisse blonde.

              IMG_8843.jpg Goddelijk lekker? Mwah ietwat waterig maar niet verkeerd!
              Aanvankelijk vond ik 'm waterig maar ben ondertussen fan en drink ik regelmatig een flesje Val Dieu zoals ook nu weer, proost!

              Comment


              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Val-Dieu is inderdaad een lekker bier, de Grand Cru is een aanrader.

              • Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                Eens kijken of ze die hier hebben!
            • Hork
              Banned
              Lucky Member
              • Jul 2020
              • 4103

              #161
              Proost!

              IMG_20240106_234154.jpg

              Comment

            • Flip Hasjkip
              Wicked Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Sep 2008
              • 3595

              #162
              Nog eentje dan, voor het slapen gaan.

              IMG_3131.jpg

              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


              • Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                Proost!
            • Hork
              Banned
              Lucky Member
              • Jul 2020
              • 4103

              #163
              Deze weer eens.
              IMG_20240323_003822.jpg
              Ik ben maar zo vrij om te proosten op het naderende einde van jointje draaien punt nl want het moge duidelijk zijn dat het eraan zit te komen.

              Het was leuk dit forum in de hoogtijdagen mee te hebben gemaakt. Onze hobby met elkaar te kunnen hebben delen wat normaal niet kan. En gezien de meeste fora allang ter ziele zijn en JD zo lang nog bleef bestaan is dat een verdienste.

              Aan al het goede komt een eind maar het is mooi dat we als vrienden en vriendinnen uit elkaar gaan. Dus proost!

              Comment


              • Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                Ja voor mijn gevoel is het een aflopende zaak.

              • Bo$wachter
                Bo$wachter commented
                Editing a comment
                Hangt ook een beetje van onze inzet af😯☹️

              • Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                Dat betwijfel ik hoor, want jij en ik posten vrij veel. Maar misschien bezie ik het te zwartgallig, ik hoop het.
            • Ex user 54404
              Retired
              • Aug 2023
              • 1454

              #164
              Lekker bakkie in de 'Thatcher'.. ☕

              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment

              • MightyVap3r
                Advanced Stoner
                Member
                • Nov 2023
                • 52

                #165
                van de Lidl, ik vind dit wel een bijzonder lekker sterk biertje, smaakt warsteiner-achtig
                Attached Files

                Comment


                • Eclecticon
                  Eclecticon commented
                  Editing a comment
                  Nooit gehad, de stout van de Lidl is lekker.
              Bezig...