Wat drink je nu?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hork
    Banned
    Lucky Member
    • Jul 2020
    • 4103

    #271
    Alsof den Duvel er mee bezig zenne!

    17234668962964523355153992365763.jpg

    ​​​​

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ik ga ook nog even langs Moortgat en drink nog een bolleke uit de fles. Een flesseke eigenlijk dus. De tweede keer vandaag.

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Een Bolleke is eigenlijk het glas waarin een De Koninck meestal geschonken wordt. Maar een prinske of fluitje zijn alternatieve glazen die ook mogen.

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Een flesseke is een Bolleke gedronken uit de fles.
  • Ex user 54404
    Retired
    • Aug 2023
    • 1454

    #272
    20240812_165238~2.jpg Hitte met hitte bestrijden.. 🔥😎

    Comment

  • kelderkastje
    Exquisite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Nov 2019
    • 5460

    #273
    Ook fris altijd.
    20240813_114424.jpg

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Fris is de lul van een ijsbeer! 😆

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Oh? Ervaring mee?
  • Hork
    Banned
    Lucky Member
    • Jul 2020
    • 4103

    #274
    Heilige Sinas uit Bella Aanplakbiljet Italia.
    IMG_20240813_143845.jpg
    Ik eet en drink zo katholiek, ik zal voortaan 10 weesgegroetjes zeggen en alvast 10 voor ik dat vergeet.

    Comment

    • Hork
      Banned
      Lucky Member
      • Jul 2020
      • 4103

      #275
      Mijn hond is hijgerig vanwege het naderende onweer. Best irritant zeg, ophouden en naar binnen! Het is eindelijk wat afgekoeld dus zit ik hier voor de lolleke aan een goed gekoeld ......

      IMG_20240813_223333.jpg

      Comment

      • kelderkastje
        Exquisite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Nov 2019
        • 5460

        #276
        Ook van Duvel Moortgat.
        20240815_191716.jpg

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Heb het ook wel eens. Vind het ietwat te bitter. Niet helemaal mijn ding. Qua Ipa prefereer ik een Bolleke.

        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Is niet echt een IPA. Maar ze brouwen er wel één. Wild Joe.

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Een Apa dan misschien? Heb er weer een aantal ingeslagen.
          Zal eens kijken of Wild Joe hier ook verkrijgbaar is.
      • Hork
        Banned
        Lucky Member
        • Jul 2020
        • 4103

        #277
        Wederom naar Italië om fris drank geen ijsbeer hier graag!

        1723904656623289677104023678659.jpg

        Comment

        • Hork
          Banned
          Lucky Member
          • Jul 2020
          • 4103

          #278
          Dit was de set up. Veel fingerstyle aan het spelen.
          17239137463028617334512910381527.jpg
          Gemakshalve buiten akoestisch.

          Comment

          • kelderkastje
            Exquisite Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Nov 2019
            • 5460

            #279
            Van ´t vat! 20240816_183914.jpg
            20240816_183914.jpg

            Comment


            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Ook een erg fijn biertje.
          • kelderkastje
            Exquisite Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Nov 2019
            • 5460

            #280
            Jupke.
            20240819_153102.jpg

            Comment


            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Een Ome Willempie, joepie dééé......
          • Hork
            Banned
            Lucky Member
            • Jul 2020
            • 4103

            #281
            Val Dieu behoorde tot mijn lievelings bier tot voor recent. Dat is niet meer zo. Evenals met velen heb ik iets ontdekt dat me niet welgevallen is. Er is echter een die me nog immer lief is. Het laat zich ondertussen raden welke. De laatste sowieso letterlijk dus een winkelbezoek is aanstaande.

            17241675116242760445956974173041.jpg

            Nee, geen satanist ik houd enkel van Duvel.

            Comment

          • Ex user 54404
            Retired
            • Aug 2023
            • 1454

            #282
            Cheers mensen, fijne avond. 🍻😊 20240820_173137~2.jpg

            Comment


            • Ex user 54404
              Ex user 54404 commented
              Editing a comment
              😂😂 Dan alleen het biertje Rrepp.
              Nada vaccination para mi. 😉

            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Salutti! 🍻

            • Ex user 54404
              Ex user 54404 commented
              Editing a comment
              Salud! Hork 🍻
          • kelderkastje
            Exquisite Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Nov 2019
            • 5460

            #283
            Met citroen ipv limoen. Gaat er wel in.
            20240821_124527.jpg

            Comment


            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Zit je maar wat te jennen kelderkastje maar toegegeven had dit niet achter je gezocht!

            • kelderkastje
              kelderkastje commented
              Editing a comment
              Je hebt ook minstens tien afgeleiden van Corona met allerlei smaakjes, cactus en tequilla en zo. Bacardi Breezer met biersmaak. Instapmodel of zo.

              Corona is dik in orde dan.

            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Klinkt goed hoor, die Mexicanen weten wel wat lekker is!
          • kelderkastje
            Exquisite Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Nov 2019
            • 5460

            #284
            Cadeau gekregen.
            20240821_152825.jpg 17242470168781833454468791303013.jpg
            NIet vies. Beetje een perzikgeurtje. Fijn bittertje.

            Comment


            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Leuke brouwerij is dat. Heb die jongens vaker op een festival gesproken, zo gek als een deur. Heb toen de hele dag Holy Gunther gedronken, hakte er wel in.
          • Hork
            Banned
            Lucky Member
            • Jul 2020
            • 4103

            #285
            'Van links, naar rechts...' Wederom aan de Ipa ehm ik bedoel Apa (Antwaarpse Pale Ale) en straks terug met de bakfiets!

            1724249338973438897902125351955.jpg

            Comment

            Bezig...