Wat drink je nu?
Collapse
X
-
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman -
Bacanha siroop ja, superlekker
Samen met (licht)sparkelend water uit bron Louise
20260217_181141.jpg
Ik drink bijna niks anders meer
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en BuurmanComment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
4 per nummerplaat intussen. 1 x de blonde, 1 x de 8 en 2 x de 12. Met een account via het interweb en zo tegenwoordig. Da´s eerlijker ook, IP-adres en nummerplaat en vooraf betalen. Als je 1x per.jaar besteld kom je altijd binnen eigenlijk. -
Laat ze smaken, er bestaat niet veel beter dan dat denk ik in de bierwereld ! -
Kom ik aan met mn alfa biertjes.
Laat het U smaken.
-
-





Comment