Wat ligt er op jou bord vanavond?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #1141

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Geen idee, dat eet ik niet. Ik zou gewoon saus maken voor de petatte

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      ham-kaas saus

    • WittiW
      WittiW commented
      Editing a comment
      Inderdaad, een ham sausje. Zelf zou ik het zonder kaas doen en met room, maar kaas kan ook. Wordt dan wel een cholesterol bommetje
  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #1142
    !! Half Grammetje kief er in !!

    image_390936.jpg

    Comment

  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #1143
    Pizza met gerookte zalm !!


    Comment

    • Rickysticky
      Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2019
      • 677

      #1144
      Lekker Indische rundvleesstoofje met rijst en komkommersalade yummmie!


      20210107_175226.jpg hmm krijg mijn tekst er niet meer onder... maar het was smullen! Wauw20210107_180717.jpg

      Comment

    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #1145
      Gehaktbrood met Krieken !!

      Comment


      • Rickysticky
        Rickysticky commented
        Editing a comment
        Krieken? Was dat?

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        Kersen zoet !!

        Krieken zuur !!

      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Ieuw ik pas vandaag. morgen frieten?
    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #1146
      Wèér pizza !!


      Comment

      • Remco
        Exquisite Grower

        • Jul 2018
        • 7399

        #1147
        Varkens hammetje met patatten en
        verse boontjes in tomaten saus !!

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Goed man!
          Doen ze in Bels niet petatte prakken?

        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          nee ik doe niet mee aan prakken , kan wel lekker zijn me goe wa saus mm.m
      • Remco
        Exquisite Grower

        • Jul 2018
        • 7399

        #1148
        Das alles , honger is over , te veel gesnoept vandaag !!

        Comment

        • Remco
          Exquisite Grower

          • Jul 2018
          • 7399

          #1149


          Bòóntje in tomatensaus met
          pattatjes en een ribstuk'ske !!!



          65BE791A-7A45-4821-AA1C-B0FD1F7F0A4D_1_201_a.jpeg

          Overschot boontjes van een paar dagen geleden !!

          Comment

          • Remco
            Exquisite Grower

            • Jul 2018
            • 7399

            #1150

            Comment


            • Rickysticky
              Rickysticky commented
              Editing a comment
              Tosti met? Curry? Soja? Eetse! Beetje laat maarja...
          • Rietslang
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2015
            • 2171

            #1151
            Kwartiertje langer werken in de ochtendshift, ondertussen al bijna avond dus​​​​​​

            Plantaardige kipfilet met seitanstukjes en roggebroodje met hummus
            In kokos gestoofde zoete aardappel met boerenkool en selder, gekruid met himalayazout, zwarte prana positieve peper, en kardemom
            ​​​​​​Eig erg basic maar als dessert ne koffiekoekje
            IMG_20210118_141945.jpg
            ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

            Comment

            • Eerstekamerlid
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2013
              • 5066

              #1152
              Plantaardige kipfilet bestaat niet,
              ouwe Sojaslurper.
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment

              • Rietslang
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2015
                • 2171

                #1153
                Hahaha sojaslurper! ​​​​​​
                En bestaat wel, sojakipjes ja die waren er zelfs het eerst, nog voor de vleeskip en zelfs het ei er nog maar waren
                Jaap de vegetarische slager heeft het al een tijdje door en pronkt met zijn plantaardig paradepaardje, slimme jongens die Nederlanders

                1200_01610372_8718692788251_02.jpeg 1200_01610372_8718692788251_03.jpeg
                ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                Comment


                • kelderkastje
                  kelderkastje commented
                  Editing a comment
                  Unilever dacht ik.
                  Het komt niet van de slager en het is geen kip. Slimme marketingjongens.

                  Er is.niks mis met seitan, tofu en aanverwanten. Kun je lekkere dingen mee maken. Maar noem het geen worst, gehakt, ... ook niet gehackt.

                • Rietslang
                  Rietslang commented
                  Editing a comment
                  Zijn doel is net vleeseters overtuigen dat een plantaardig alternatief ook erg lekker kan zijn en doet dat op een creatieve, erg lekkere voedzame manier. Er valt weinig verschil te merken, toch zeker de kipstukjes maar ook de Nochicken Shawarma en ja de vegan Roockworst ondermeer, ja je kent het Het is een erg leuke afwisseling wat in de lift zit der komen zeker eigen nieuwe benaming maar dit is een mooie plantaardig overgang

                • Takketoelli
                  Takketoelli commented
                  Editing a comment
                  Dit is zo'n enorme onzin, en helaas niet verboden. Was laatst een rechtzaak over de benaming van dit soort producten. Het heeft niks met vlees te maken en dat Jaap vegetariër is moet ie zelf weten, zolang die mijn biefstukken maar snijdt.
              • Remco
                Exquisite Grower

                • Jul 2018
                • 7399

                #1154
                Verse frietjes met een stuk vlèés
                van't paard , Champignonsaus
                en wat konijnen eten !!


                Comment


                • kelderkastje
                  kelderkastje commented
                  Editing a comment
                  Mhhh perdje, lekker. Veel ijzer.

                • Rietslang
                  Rietslang commented
                  Editing a comment
                  Lekker voedzaam ja.. Enkel de nachtschade plant zou ik eraf werpen of toch zeker aan geen konijntje gaan voeren mrgreen
              • Remco
                Exquisite Grower

                • Jul 2018
                • 7399

                #1155

                Comment

                Bezig...