Wat ligt er op jou bord vanavond?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #916
    Witloof met hesp in den oven met patatjes !!

    0054CF51-FF6D-4B42-9CD4-8954740F4E01_1_201_a.jpeg

    Comment

  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #917

    Nog een stuk van't varken !!

    2B2A99E1-B55E-4047-9BC6-4AB809BABECA_1_201_a.jpeg




    Remco.

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Het lekkerste beest!!
  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #918


    BF2E4690-8406-4334-98FA-320C1986F2E4_1_201_a.jpeg

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Suiker Suiker is wel èén van de beste popcorn die ik al gegeten heb !!

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Trump zit daar waarschijnlijk wel voor iets tussen zitten !!!

    • Eerstekamerlid
      Eerstekamerlid commented
      Editing a comment
      Cockporn toch?
  • colori
    Gandhi Ganjamaster
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 473

    #919
    Twas weer zondag, dan belandt er vaak een dik stuk vlees op de bbq. Gisteren was dus geen uitzondering!

    Lekker stuk rosbief met bonensalade en gebakken patatjes!

    IMG_20200830_200214.jpg

    Het fruit op de volgende foto was ananas en mango. De ananas voor in het dessertje en de mango voor op de hamburgers die we zaterdag gemaakt hebben.
    Vlees en gegrilde mango, verrassend lekkere combinatie!

    IMG_20200829_200526.jpg
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

    Comment

    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #920

      Hoho wa een schoon stuk vlees , da stuk vlees heeft goed
      gerust na het bakken denk ik , ziet er heel sappig uit mm.m !!

      T'is bij jullie altijd wel feest zo te zien goe bezig meer van da !!

      Comment


      • colori
        colori commented
        Editing a comment
        Hier is het inderdaad altijd goed te eten! Mijn pa is altijd, en nog steeds Chef geweest van beroep. Het zit er dus wel wat in.

        Kamado was trouwens deels voor mijn 25ste verjaardag. Om het vuur nog wat extra aan te wakkeren zeg maar

        Ja het vleezeke lang genoeg laten rusten scheelt veel eh. Ook tussendoor, van indirecte garing naar afgrillen boven open vuur laat ik het meestal enkele minuten rusten.
    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #921



      9DC58CF2-904A-4630-AB1F-6B4F1A41C5D6_1_201_a.jpeg 5DC6E3B7-8786-4744-971E-05B7576727B5_1_201_a.jpeg
      Attached Files

      Comment

      • Remco
        Exquisite Grower

        • Jul 2018
        • 7399

        #922
        30EC01B6-1F43-44E6-8F88-2299A11D2650_1_201_a.jpeg

        Comment

        • Eerstekamerlid
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 5066

          #923


          Van links naar rechts.
          Tripkip in de wietolie.
          Ras el hanoutkip.
          Kerriekip.
          Kipkruidenkip.
          Attached Files
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Hot chicks!

            Voor mij de kiptrip.

          • Ganjax
            Ganjax commented
            Editing a comment
            Doe ze mij maar allemaal
        • Remco
          Exquisite Grower

          • Jul 2018
          • 7399

          #924
          CD65EF61-B96D-476F-B699-92135179728F_1_201_a.jpeg

          Comment

          • Eerstekamerlid
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 5066

            #925
            IMG-20200908-WA0015.jpeg

            Al was t mosselseizoen gisteravond eigenlijk al..
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Mosselen zijn super snel klaar hè, als iets gemakkelijk is..

            • Eerstekamerlid
              Eerstekamerlid commented
              Editing a comment
              Ik woon niet samen met m'n vriendinnetje dus heb best wat vrij besteedbare tijd ja.
              En sinds ik gestopt ben met blowen wordt ie nog stuk nuttiger besteed ook..

              Ik hossel je mossel en koester je oester zeg ik trouwens ook als ze er wel is..

            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              A ja mosselen das weer effe geleden , goed idee van't weekend ga ik er ook eens halen !!

              Is dat nen grote pot , of is het maar 1 kg mosselen dien er in ligt !!

              Wat zit er eigenlijk in da wit kommetje ??

              Ik krijg hier gewoon honger van !!
          • Eerstekamerlid
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 5066

            #926
            Da's n flinke pan jah. Voor als ik ooit nog s een harem moet onderhouden. En maar 2kg mosselen erin btw.

            Daarnaast zijn roerbakgroenten met paar gamba's erin voor de vitamientjes.
            Kamerlid heeft zware werkweken momenteel dus daar gaat een hoop brandstof in..
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              En wat eten jullie daar bij , frietjes , brood ??
          • Eerstekamerlid
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 5066

            #927
            Niks. Paar kilo mossels en hooguit salade of stokbroodje met kruidenboter.
            Dit zijn kopers trouwens. Veel liever gaat ik met m'n bootje naar de plaat of een bank en pluk ze zelf en flikker ze gelijk naturel op de bbq.
            Dan besef je pas echt dat je leeft.

            Ik hou wel van scharrelen.
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              Ik moet er frietjes of brood bij hebben en een mosterd sausje !!
          • Eerstekamerlid
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 5066

            #928
            Paar weken geleden had ik een lam op z'n Argentijns. Had alleen geen kruis maar een aangepaste kamersteiger en stuk verloren betongaas brachten uitkomst.
            Kost een paar uur maar dan ist ook fokkin lekker.



            IMG20200822192745.jpg
            Attached Files
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Dit dus, daar heb je tijd voor nodig

            • Eerstekamerlid
              Eerstekamerlid commented
              Editing a comment
              Tijd kost geld dus tijd kan je verdienen om vervolgens op je gemakje de tijd te doden..
              Kan natuurlijk ook lekker altijd maar jagen tot de dood je komt halen maar dan ben je uiteindelijk dus te laat.
              "In de boot genomen door de zilvervloot, sparend voor later ga je straks ook sparend dood" zong een wijs man ooit eens..

            • Nonsense
              Nonsense commented
              Editing a comment
              Mooi man dat is het leven
              Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven
          • Remco
            Exquisite Grower

            • Jul 2018
            • 7399

            #929
            Hoo hoo WTF daar kan ik niet tegen op met mijn verse frietjes !!!


            Dat zijn dan echte verse mosselen , want die ik gewoonlijk meebreng
            die van den Aldi of Lidl zijn maar kleintjes !!

            Lam lam t'moest maar niet zo lekker zijn !

            Mooi dat je er den tijd wilt insteken , maar dan heb je wel een mooi resultaat !!

            Doe zo voort , en wat is het volgende groot project dat op de planning staat ?

            Comment

            • Eerstekamerlid
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2013
              • 5066

              #930
              Geen idee joh. Doe ook maar een dotje maar moet zeggen dat als je vaak een dotje doet die dotjes steeds beter uit de verf komen..
              Best grappige ontdekking van jezelf als je tot paar jaar geleden vooral eitjes kon bakken en een pasta sausje kon maken.. Kon altijd maar moeilijk accepteren dat ik alles wat technisch is zo'n beetje kan maken en dat ik dan voor koken de hulplijn in moest schakelen..
              Koken is leuk en t is vooral leuk dat t freewheelen steeds meer goed uitpakt.
              Blow niet meer en uit verveling ga je dus lekker lopen kutten. Ging ook jaren lekker uit eten paar keer per week en dan ben je ook steeds 1,5 Meijer kwijt. Kan je beter zelf beetje rommelen..
              Vorige week trouwens runderribben en dat was geen succes. Achteraf wel maar dat was na uren extra sudderen in een stoofpotje.

              Lachen man. Maar voor mij liever geen hamburger BBQ ofzo. Beter langs de visafslag voor verse meuk en gas erop.
              Volgende week BBQ cursus bij green egg.
              Vrees dat dat weer een ordinaire vleesdarm gaat worden maar ben benieuwd.
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment

              Bezig...