Wat ligt er op jou bord vanavond?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #1486
    Self made chinees - Mihoen met kip met verse groentjes !!


    D9D21293-A6E6-4BC9-BED2-A41659439320_1_201_a.jpeg



    Remco.

    Comment


    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Goed bezig! Ziet er lekker uit..

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Sojascheut, erg lekker dat mmm
  • Greyvol
    Amazing Grower
    420 MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 4719

    #1487
    Eendje met een oven schotel van witlof, ham, kaas en potato. Eigengemaakte piccalilly en salade met appel en peer.. zoete sherry erbij, was weer heerlijk genieten, wat kan eten toch lekker zijn!
    filedata/fetch?id=1633010&d=1625933679&type=thumb
    filedata/fetch?id=1633009&d=1625933390&type=thumb
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by Greyvol; 10 July 2021, 17:16. Reden: Als mevrouw hoogst persoonlijk op tafel het bord komt uit lekker, is het echt goeie shit..
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Nee, het is het kieskeurige poes, het moet vooral smeuïg zijn
      Ham is ze gek op, en oorsmeer vind ze ook lekker

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Als katten er van eten is het geschikt voor menselijke consumptie ja en zal en ziet het er wel lekker uit maar het eendje voor mevr lijkt me een nice en logisch verdeling

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Speedo eet niks van wat ik eet , Felix natvoer en wiskas droogvoer , en ik moet niet met iets anders afkomen , want dan gaat ze in honger staking !!
  • Hork
    Banned
    Lucky Member
    • Jul 2020
    • 4103

    #1488
    Hier was het weer eens pizza prosciutto uit de steenoven. Spotgoedkoop en zo lekker. Dat verveelt nooit, mij niet althans!

    IMG_6488.JPG

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      hooooooola pola , ik wil ook !èé!

      Yup zondag pizza dag !!

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Jazeker, zondag pizza dag en donderdag ook al! Wees welkom en ik zal er een voor je bakken in mijn Italiaanse steenoven.
  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #1489
    Zondag Pizza dag gaat niet door , 4 minuten te lang in
    den oven gezeten , effe nog snel een jointje rollen fuck !!





    A09DB031-5C64-4DAC-858C-A2E46EB07052_1_201_a.jpeg CCEDBB18-C7E1-4481-8B5C-1B7F4FFB646F_1_201_a.jpeg


    Heb de buiten kanten er af gesneden , de helft is nog eetbaar !!


    8E65E988-E7A9-4583-B588-47C31315735E_1_201_a.jpeg





    Remco.

    Comment


    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Volgende ronde beter.

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Vierkant bedoelde

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Met feta wel jah
  • KnetterMug
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2017
    • 907

    #1490
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      ooohho ribbekes lekker , das ook al lang geleden , om juist te zijn meer dan 2 jaar mor zo lekker , marineerde gij da zelf !!

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Deze had ik besteld, maar zit pittige marinade op. Ga nog even spaare voor zo'n ij bbq. Dan van alles proberen der op.
  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #1491
    Boomstametjes bloemkool patatjes en
    mooie witte bechamelsaus !!



    12F2AA8B-14D2-486F-96AD-AB169E14F32E_1_201_a.jpeg





    Remco.

    Comment


    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Gezond hoor!!!!

    • Eerstekamerlid
      Eerstekamerlid commented
      Editing a comment
      Wat dacht je?
      Na die pizza speel ik op safe?

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      hahaha inderdaad !!
  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #1492

    Pannekoek,ske was weer effe geleden !!


    C51B31C5-0A07-4BFC-807D-85FB36E1444B_1_201_a.jpeg



    Remco.

    Comment

    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #1493
      Den overschot van gisteren avond !!



      9E77D1F5-8DEB-48BC-BCE4-F4D1CC7E05FF_1_201_a.jpeg

      Remco.

      Comment

      • Hork
        Banned
        Lucky Member
        • Jul 2020
        • 4103

        #1494
        Mooi dun gebakken, zien er goed uit!

        Comment


        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          Tefal pan !!!!
      • Remco
        Exquisite Grower

        • Jul 2018
        • 7399

        #1495



        Iemand een heet saus'ke

        Dan moet ge dees is proberen !!



        E5A77784-F112-47A5-8406-74B2533B5784_1_201_a.jpeg

        Comment

        • Remco
          Exquisite Grower

          • Jul 2018
          • 7399

          #1496

          Varkens Kotelet 1/3 bloemkool patatjes met kaas saus !!


          865EC2CF-F549-424D-9F28-149BD3E19DA9_1_201_a.jpeg



          Remco.

          Comment

          • Rietslang
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2015
            • 2171

            #1497

            In (met specerijen geroosterde) rijstolie gestoofde groentjes met zeewiet en verse gember met himalayazout en prana positieve lange peper.
            Samen met 'gegrilde (soja) stukjes' en wat left-over seitan, en een paar volkoren boterhammetjes met 100% plantgebaseerde préparé du chef
            aja + een paar olijven wat erg gezond schijnt las ik hier onlangs Hare Krishna!
            20210713_185445.jpg

            En asjemenou de echte -in Holland gemaakte- stroopwafeltjes! lekker! jullie gozers kenne der van
            20210711_123854.jpg
            Nu nog die vreemde roze chocoladekoeken
            ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

            Comment


            • kelderkastje
              kelderkastje commented
              Editing a comment
              Zeewiet?

            • Rietslang
              Rietslang commented
              Editing a comment
              Plantachtige meercellige macro-algen welke meestal leven in kustzone zich aan een rots vasthechtend en een antwoord op het voedselvraagstuk kan bieden + erg lekker.
              Ik week, pleur en kook het een paar keer per week een paar grammetjes door het eten.
          • Remco
            Exquisite Grower

            • Jul 2018
            • 7399

            #1498

            Comment

            • Hork
              Banned
              Lucky Member
              • Jul 2020
              • 4103

              #1499
              Zonet nog maar even een steenoven pizza gebakken aangezien mijn deeg bol van gisteren jammerlijk mislukte en kapot ging in de oven. Dat ging gepaard met luid gevloek maar vandaag is de pizza dan ook zeer goed gelukt al zeg ik het zelf.

              IMG_6490.JPG

              IMG_6492.JPG




              Comment


              • Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                Haha dank je! De pizza was zalig, maar een geluk dat het 24 uur duurt alvorens het deeg klaar is anders bakte ik er nog een.

              • Rietslang
                Rietslang commented
                Editing a comment
                Zonder vlees en wa gezonde munchies speel je der daar toch makkelijk een stuk of 2-3 van binnen?

              • Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                Deze is 13" en de deeg bol woog 280 gram + kaas, tomaat en ham. Dat is een maaltijd maar nee, veel is het niet. Ik drink er dan ook twee Jupiler bij weg en waarschijnlijk een derde ook. Maar dik word je er niet van en dat is weer een voordeel. Toch kunnen eten wat je wilt zonder vadsig te worden. Als je er twee wilt eten dien je dat 24 uur tevoren te besluiten i.v.m. de rijstijd. Dat heb ik wel gedaan, dan vult het beter maar zet ook gauw aan. En daar heb ik geen trek in.
            • Remco
              Exquisite Grower

              • Jul 2018
              • 7399

              #1500



              Baguette du salami !!


              9F0AA865-2C39-40D2-827A-2C48CBC16CAD_1_201_a.jpeg





              ​​​​​​​Remco.

              Comment

              Bezig...