Wat ligt er op jou bord vanavond?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #1921
    Orzo op Siciliaanse wijze met kipgehakt en rozijnen
    met walnoot, Bloemkool - wortel en pecorino èé



    C909B287-E29F-4082-BAC2-BAC140BEAF7F_1_201_a.jpg


    Remco.

    Comment


    • Eurogro
      Eurogro commented
      Editing a comment
      Da gaat smaakte ėé
  • Eurogro
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2021
    • 842

    #1922
    Zelf gemaakte gevulde druivenblad
    haasje met peper saus
    salade met geitenkaas olijven tomaat rode ui
    en zelf gemaakte knoflook saus mint blaadje FBE08818-BCE1-433B-B951-49C486C539A7.jpg

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Ben op't moment wat te lui , zelfs te lui om nen toet de rollen , a nee èné te draaien is da hier geloof ik !!

    • Eurogro
      Eurogro commented
      Editing a comment
      Remco bel het frietkot dat ze het bij je brengen

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      A' nee gene frietkot friet voor mij , maar den laatsten tijd maak ik frietjes in den oven , minder geklooi met de friet pot !!
  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #1923
    Biefstuk friet met een paprika-peper sausje èé


    A1C7679F-74E1-485B-8A66-DB1FBE8A34CB_1_201_a.jpg



    Remco.

    Comment

  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #1924
    Kip a la Remco's met bruinbier en roti brood èé


    C6FFE43E-77B3-42C6-8934-FEB38F1DC235_1_201_a.jpg




    Remco.

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Daar rottie brood van jou lijkt op pannekoek hoe maak je dat?

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Panne heb je met de auto en pannenkoek bak je in de pan, vandaar dat het een pannenkoek is!
  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #1925

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Die maak je gwn lekker zelf met water, bloem en zout

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Eens Rietslang dit is meer iets voor nen Ollander!

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Das een stuk brood oepie
  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #1926

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Nog steeds niet

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Helaas ook geen roti
  • kelderkastje
    Exquisite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Nov 2019
    • 5460

    #1927
    Wrap met pulled pork en groentjes.
    20220206_121741.jpg

    Comment

  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #1928
    Noedel wok - kip teriyaki èé


    B051CDA7-0406-4B44-9F56-8BD1A6DE459B_1_201_a.jpg


    Remco.

    Comment

    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #1929
      273613301_5009157052460596_6003567648376395225_n.jpg
      Heb ineens goesting in nen goeie hamburger èé

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        pindakaas , toch maar eens nen pot in huis halen !!

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Huh?

        Hamburger met pindakaas?
        Vertel belladonna

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Destijds was Ome Willem zijn wekelijkse roep: lust er een een broodje poep? Nou ze is boven water!
    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #1930
      image_431951.jpg Ook niet echt mijn ding. Natte zooi 20220207_153124.jpg
      God was never on your side..

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        dien couscous moet je daar niet onder mengen want dan krijg je een soppig papje !!

      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Remco dat moest volgens het recept als het gaar was los roeren en dan er door heen. Ik vond er ook een zeep smaak aan zitten btw

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Dit lijkt wel muesli belladonna!
    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #1931
      Schorseneren - Italia Gnocchi di patate
      en een goe stukje vlees èé


      4E96D7B6-9CC2-4FEF-BC06-BBFC2FF66073_1_201_a.jpg


      Remco.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ziet er goed uit!
    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #1932
      Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmomghmmmmmmmmm
      zit zo zakje knoflookolieachtig goedje bij hmmmmmm en heel het zakje peper Screenshot_20220208-223708_Chrome.jpg
      God was never on your side..

      Comment

    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #1933



      Pizza time èé

      A30B1A6F-0036-4B0F-9903-F79F77CC6A48.jpg



      Remco.

      Comment


      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Altijd goed
    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #1934
      Gentse waterzooi met kippendij
      wortel, prei en bleekselderij èé




      43280DEE-69D0-434E-BC3B-E9F416368ABB_1_201_a.jpg



      Remco.

      Comment


      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        Ziet er lekker uit wat is het recept
    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #1935

      Comment


      • DCKFACELVRS
        DCKFACELVRS commented
        Editing a comment
        Inderdaad 1 doos voor de hele week. Je kan zelf kiezen voor hoeveel dagen. Hier eten we 6 dagen voor 1 persoon met 2 personen..? Dit met 3 gerechten.. Jep, we eten 2 keer achter elkaar hetzelfde.

        We zijn echter te lui om te kiezen wat we van de supermarkt willen. Wanneer we dit doen is het meestal hetzelfde.
        Met Hello Fresh eten en proberen we dingen die we normaliter niet zouden kiezen.
        Prijs is denk ik ongeveer hetzelfde als wanneer je je eten in de supermarkt zou kopen.

        Hier kiezen we voor snel en makkelijk! Half uurtje en je hebt je eten. Vrij gevarieerd en goed te eten!

        Wel bewaren we de recepten! Wellicht als we ooit weer stoppen met Hello Fresh hebben we in ieder geval de recepten nog


        Weuw.. 't lijkt wel een reclame voor Hello Fresh :')

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Een paar x besteld, nIet altijd de beste ingrediënten, slechte tomaten vaak

        Maar wel OK en inspiratie van een ander.
        Last edited by kelderkastje; 10 February 2022, 19:56. Reden: Vautje

      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Ik snap die porties niet van HelloFresh.. Eten mensen dan echt zo weinig?
    Bezig...