Wat ligt er op jou bord vanavond?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • NewNoobie
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • May 2022
    • 2070

    #2551
    Ramen😋
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #2552
      Broodje hete massala kip met komkommer.
      Hmmmmmmm 20221123_164906.jpg
      God was never on your side..

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Massala men fav, veggie variant ook heerlijk!

      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Rietslang veggie kip bestaat niet

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Wordt niet altijd met kip bereid, ook met paneer heerlijk (Indische kaas)
    • Rietslang
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2015
      • 2171

      #2553
      Bordje seizoenskitchari (Indisch éénpansgerecht met bonen-rijst-kruiden-specerijen) met een braadworst uit Jaap zen vegetarische slagerij

      Smakelijk
      20221124_122805.jpg 20221124_123341.jpg

      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        Kook je nu voor een persoon of weer voor twee

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Altijd offeren aan Krishna, de rest voor ons
    • kelderkastje
      Exquisite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Nov 2019
      • 5460

      #2554
      Pasta aioli met spinazie en kaas. Wat balletjes en lookbrood.
      20221124_174029.jpg

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ziet er top uit!

      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Nice!
    • Hork
      Banned
      Lucky Member
      • Jul 2020
      • 4103

      #2555
      Donderdagavond dus tja, hoe zou het ook anders?

      Nu maar eens pizza Cardinale.

      IMG_8968.jpg IMG_8971.jpg

      Gebakken op 470 graden in 60 seconden met een draai na 55 seconden en toen de ham toegevoegd.

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        4 soorten !!!

        Tenenkaas is een mengeling van epitheelcellen, huidafscheiding, vocht, bacteriën en vuil
        dat zich kan ophopen onder teennagels met een karakteristieke sterke zure geur,
        veroorzaakt door melkzuurbacteriën.

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Eikelkaas, smegma in het netjes. 5

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ik vrees dat Hoeve Cobelli het niet zal redden.
    • Rietslang
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2015
      • 2171

      #2556
      Bordje gestoofde boontjes en groentjes met paarse aardappel van bij de Indiërs.
      Met een goe stuk seitanfilet gebakken in ghee
      20221125_125042.jpg
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment

    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #2557
      Pasta time èé


      IMG_3926.jpg


      Remco.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ziet er goed uit maar beter de pasta iets te al dente uit de pan scheppen in een vergiet o.i.d. Zet een koekenpan op matig vuur, doe er een schep kookvocht in, voeg de saus toe en laat dat even aanbakken terwijl je roert. Wanneer het meeste vocht verdampt is voeg je de pasta toe en nog een minuut meebakken waardoor het al dente wordt. Blijven roeren zodat het niet aankoekt en dan serveren met ruim Parmezaanse kaas. Wedden dat die pasta nog veel beter zal smaken?

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        Ik lust mijne pasta graag puur natuur !

        En inderdaad is wel lekker , mor ni mijn ding !!
    • Greyvol
      Amazing Grower
      420 MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 4719

      #2558
      Drie tomaten, zes olijven, morzorella kaasje, wat basilicum blaadjes, oregano, olijfolie en een klein beetje dadel azijn erop..
      filedata/fetch?id=1763569&d=1669403656&type=thumb
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      Last edited by Greyvol; 25 November 2022, 19:17. Reden: Oja, peper en zout
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Kruimeltje zout nog aub. Smakelijk!

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Eentje zonder kaas aub

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ziet er lekker uit, ben mee met kelderkastje graag een snufje grof zeezout er nog over!
    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #2559
      Chocolate Cake time èé

      IMG_4892.jpg​

      Remco.

      Comment

      • Remco
        Exquisite Grower

        • Jul 2018
        • 7399

        #2560
        IMG_4026.png
        Remco.

        Comment

        • Eurogro
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2021
          • 842

          #2561
          Zal ik op curacao niet kunnen kopen denk ik 0476A99F-EF37-4DFF-B304-AE8B344CF845.jpg

          Comment


          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            online bestellen !!
        • anoniemand
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Dec 2017
          • 148

          #2562
          watetenwevandaag.png

          eet smakelijk

          Comment

          • Hork
            Banned
            Lucky Member
            • Jul 2020
            • 4103

            #2563
            Zondagavond is weer zo'n avond dat men wel raden kan wat hier op het menu staat. Edoch raden wat er op zit wordt lastig vandaag.

            IMG_9013.jpg

            Twee ruime eetlepels zelf geplette maar niet zelf gepelde tomaten met een snufje zout, daaroverheen vijf plakjes belegen Noord-Hollandse Goudse kaas en daaroverheen 55 gram fiordilatte. De pizza heb ik gebakken in zestig seconden op 500 graden waardoor de bodem luchtig was en zacht als zijde. Achteraf zat er wat te veel kaas op voor mijn smaak en ook een beetje te veel tomaat. Deze had ik beter voor Remco kunnen bakken maar die had al een remburger op.

            Comment


            • Snuitje
              Snuitje commented
              Editing a comment
              Thanks! Die Ooni ovens zijn nog wel betaalbaar met beetje sparen. Dan zou ik eentje op gas willen want heb altijd wel gasfles voorhanden. Maar zie dat dat dan alleen voor buitengebruik is, geen probleem natuurlijk maar niet in de herfst/winter/lente😄 Denk komende zomer toch overwegen. Of toch binnen gebruiken maar dan in de oude hal van m'n huis, het is bijna al buiten daar, en kan daar dan ook vaste standplaats krijgen.

              Zie dat ze ook pizzastenen hebben voor gebruik in standaard keukenoven. Om extra onderwarmte te genereren. Als dat al een hele verbetering is dan kan ik daar misschien eens mee beginnen. M'n oven gaat tot 250 graden. Kan dan ook uitvinden of ik wat talent heb qua deeg maken voordat ik de hoofdprijs betaal.

            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Ja het is zeker verstandig om eerst deeg leren maken en pizzabodems stretchen, dat is al een hele uitdaging op zich. Ik zou wel meteen een (goedkope) pizzaschep gebruiken want als de hobby bevalt zul je die later nodig hebben en daar moet je ook mee leren omgaan. De pizza van de schep lanceren is het meest belangrijke aspect van elke pizzaiolo want als dat mislukt is er niks te eten!

            • Snuitje
              Snuitje commented
              Editing a comment
              Pizza's lanceren😄 Ik ga me er eens in verdiepen komende tijd. Zou wel tof zijn na onafhankelijk vd coffeeshop ook onafhankelijk vd pizzeria te worden!
          • Rietslang
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2015
            • 2171

            #2564
            Pannetje bedwelmende nachtschade
            Dat vermijden konijnen liever. Oh wacht..
            Met een dikke toef van Unilever zen veganaise
            20221128_174000.jpg




            Hey konijneneter tover daar zelf nog s iets lekkers tevoorschijn uit die dure pot van je Eerstekamerlid
            ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

            Comment


            • Rietslang
              Rietslang commented
              Editing a comment
              Iets plantaardig liefst
          • Greyvol
            Amazing Grower
            420 MemberLucky Member
            • Dec 2014
            • 4719

            #2565
            Erg simpel, maar ook erg lekker..
            filedata/fetch?id=1764333&d=1669659331&type=thumb
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.
            Last edited by Greyvol; 28 November 2022, 18:16. Reden: Deze keer ook weer met snufje zout :)
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


            • Rietslang
              Rietslang commented
              Editing a comment
              Toch wel een kommetje frieten daarbij
          Bezig...