Ardeens gebraadje😋
Wat ligt er op jou bord vanavond?
Collapse
X
-
-
Vanavond film kijken bij mijn maatjes en koekjes gebakken
Appel, pecan, amandel en havermout met een paar macadamia nootjes erdoor.
filedata/fetch?id=1795916&d=1679407250&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Last edited by Greyvol; 21 March 2023, 14:01. Reden: Twee eiwitten opkloppen met vanille suiker en dan de gemalen nootjes en appel erdoor op 200 graden 15 minComment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Goe stukske vlèés met frietjes
champignons saus en wat
schildpad eten èé
IMG_9076.jpg IMG_9078.jpg​
Remco.Comment
-
Veganistische aardappelen en spinasie.
Met een overheelijk stukje ardeens gebraad en kaasworst🤤😋
Attached FilesComment
-
Smaakt niet naar paardenpis. Dat deed het etiket nochtans vermoeden. Maar ook geen aanrader.
20230323_175630.jpgComment
-
'Petatte, vleis en greunte'
En non de jus
20230319_172013.jpg
'Comfortfood' zeggen sommigen.
'Lekker' vindt Takketoelli

"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en BuurmanComment
-
Pizza time ik voel een honger gevoel afkomenðŸ˜You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment
-
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en BuurmanComment
-
Heb hier ook nog nen tube Zaanse mayo
liggen is al 1 jaar overtijd zie ik net !!
Dus ik vind hem blijkbaar niet lekker 😠èé
IMG_3330.jpg​
Remco.Comment






Comment