Wat ligt er op jou bord vanavond?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #136
    Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

    vandaag een ode aan de gehaktbal. nee geen beschuitstuitâh maar een lekker gekruide stevige handgedraaide bal gemaakt volgens oma's recept. Met aardappeltjes, boontjes en de broccoli van gisteren. Oja, en dan van die belgische mayo bereid met scherpe mosterd.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • Ganjax
      Guru of all Growers
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 10443

      #137
      Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

      ................
      Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 02:45.
      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

      Comment

      • Ganjax
        Guru of all Growers
        420 MemberMemberLucky Member
        • Apr 2009
        • 10443

        #138
        Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

        ...............
        Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 02:45.
        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

        Comment

        • SirSmokeAllot
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 1968

          #139
          Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

          Een huwelijk van ganzenleverpastij met een brioche van krentenbrood genapeerd met zoete uienconfituur en afgewerkt met rode vruchten, vergezeld van een glaasje zoete muscatwijn (Baumes de Venise).
          Na een soepje op basis van verse eigen tomaten volgt een ossenhaasfilet met getomatteerde Parijse paddestoelenroomsaus en zilveruitjes op basis van whiskey. Een Côtes du Rhône mag uiteraard niet ontbreken hierbij...
          Om dit alles wat weg te werken volgt een frisse sorbet van citroen en wodka met daaropvolgend een assortiment belgische kazen.
          Als afsluiter zal aan tafel een verse sabaillon voor ons worden geklopt die we doorslikken met een goeie teug cointreau

          LEKKER!!!

          Grtz $iR
          Last edited by SirSmokeAllot; 15 September 2011, 11:38. Reden: het belangrijkste vergeten: de cointreau :D
          sigpic

          Comment

          • Xtreme
            Banned
            • Jul 2009
            • 4271

            #140
            Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

            Een pruttelpotje van reepjes in gembersiroop en sambal gemarineerde kipfilet, verse ananas, courgette en bosuitjes met wilde rijst. Toetje: vanille yoghurt met daarin stukjes watermeloen.

            Comment

            • Jointjedraaien
              Admin
              Admin
              • Oct 2007
              • 4362

              #141
              Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

              Heerlijk verjaardags maal Sir,

              Van harte gefeliciteerd en geniet er van!
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment

              • Xtreme
                Banned
                • Jul 2009
                • 4271

                #142
                Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                Gefeliciteerd $ir, ga je soms uit eten bij Sergio Herman in Oud Sluis? Vergeet dan niet je portemonnee mee te nemen.

                Comment

                • misto
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 1011

                  #143
                  Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                  zalmsalade
                  In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                  Comment

                  • SirSmokeAllot
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2008
                    • 1968

                    #144
                    Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme
                    Gefeliciteerd $ir, ga je soms uit eten bij Sergio Herman in Oud Sluis? Vergeet dan niet je portemonnee mee te nemen.
                    Altijd prijs/kwaliteit he! In oud sluis is het trouwens maar half zo lekker voor 2x zoveel centen

                    Grtz $iR
                    sigpic

                    Comment

                    • Xtreme
                      Banned
                      • Jul 2009
                      • 4271

                      #145
                      Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                      Dan ben je nog veel kwijt: ik heb er samen met de vrouw een keer gegeten. Twee diners, voor mij alleen mineraalwater en voor de vrouw een bijpassend wijnarrangement en koffie na: voor wat dat kostte kunnen we normaal een hele maand boodschappen doen. Overigens waren wij de enige Nederlanders: de rest was Vlaming.

                      Comment

                      • Ganjax
                        Guru of all Growers
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Apr 2009
                        • 10443

                        #146
                        Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                        ...................
                        Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 02:46.
                        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                        Comment

                        • Ganjax
                          Guru of all Growers
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Apr 2009
                          • 10443

                          #147
                          Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                          ...................
                          Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 02:46.
                          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                          Comment

                          • smokingpeetn
                            Elite Stoner
                            • Jul 2009
                            • 131

                            #148
                            Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                            verse frietjes met stoofvlees en mayo

                            Comment

                            • miljow
                              Ultra Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2011
                              • 123

                              #149
                              Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                              Hamburger & een jointje!

                              Comment

                              • Ganjax
                                Guru of all Growers
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Apr 2009
                                • 10443

                                #150
                                Re: Wat ligt er op jou bord vanavond?

                                ..................
                                Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 02:46.
                                ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                                Comment

                                Bezig...