Grow Contest is falitie Failliet

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jointjedraaien
    Admin
    Admin
    • Oct 2007
    • 4362

    #31
    Re: Grow Contest is falitie Failliet

    Oorspronkelijk geplaatst door moreweed
    Ik vind het rot voor de lui achter Growstar, en heb geen idee of er iets van berichtgeving is geweest. Tenslotte doe ik niet mee met de contest (die ik trouwens wel met veel interesse heb gevolgd).

    lees hier nou niet dat ze perse met een prijs op de proppen moeten komen, dat is helemaal mn punt niet. Het gaat erom dat dit een leermoment kan zijn voor toekomstige contests > wil je als bedrijf of particulier iets uitloven zorg er dan voor dat dat beschikbaar is, desnoods in bewaring bij een derde.
    Inderdaad moreweed, is weer een wijze les geweest.

    Zoals ik al eerder heb aangegeven in het growstar topic zal ik eens kijken wat we er van gaan draaien
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment

    • mathijs
      Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2010
      • 649

      #32
      Re: Grow Contest is falitie Failliet

      Ja het zou ook sneller kunnen dan januari, maar tussen dat je zoiets zou aankondigen en het daadwerkelijk start zit toch ook wat tijd.

      En een mooiere prijs dan een tent zou ik zelf wel leuk vinden omdat veel kwekers al een tent hebben. Een kweekkast lijkt mij dan een leukere prijs, want dan is dat een mooie upgrade.
      Maargoed, laten we even afwachten wat Roy ervan vind.

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #33
        Re: Grow Contest is falitie Failliet

        Wtf Zeg gaan we nu Lopen vragen aan ROY of hij geen wedstrijd en prijs in wil zetten.

        Is het niet zo KINDEREN DIE VRAGEN WORDEN OVERGESLAGEN!!!!

        Stelletje ondankbare nesten zijn jullie.
        Als er een wedstrijd kom van wie dan ook dan zal je da vanzelf wel merken.
        En mocht Jd een nieuwe prijs inzetten voor de Growstar mensen dan mag ik hopen dat die persoon heel zijn oogst naar de flikker gaat.

        Ondankbare nesten een kweek kast ? sporen jullie wel ofwa?
        God was never on your side..

        Comment

        • roy
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • May 2010
          • 433

          #34
          Re: Grow Contest is falitie Failliet

          Als we dit werkelijk gaan doen is een Bonaza kweekkast van G-tools een mooie hoofdprijs lijkt me.


          Groet,
          Roy
          No Mercy Supply - No Mercy Shop

          Comment

          • GekkePietje
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Jun 2008
            • 157

            #35
            Re: Grow Contest is falitie Failliet

            wees blij met wat u krijgt, een gegeven paard schijt je niet in de bek

            Grtz Cer
            Last edited by GekkePietje; 18 November 2011, 11:03.

            Comment

            • Vadertje
              Special member
              Lucky Member
              • Jun 2011
              • 847

              #36
              Re: Grow Contest is falitie Failliet

              ik wil me effe Bedanken Bij de mannen DIE JD mogelijk hebben gemaakt DE FOUNDER DE ADMINS DE MODERATORS, voor jullie tomeloze inzet
              en ik wil Monty bedanken Voor al zen Tips Hulp en Info en nog veele andere DIE zich inzetten voor JD.

              @bella u heb tvolkomen gelijk

              en voor voeding te testen wil ik in de toekomst wel doen ma op dit moment moet ik eerst METROP uitvogelen hehe


              JD 4EVER

              KEEP UP THE GOOD WORK GUYS
              sigpic

              Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
              Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #37
                Re: Grow Contest is falitie Failliet

                Jij ben lief Vader
                God was never on your side..

                Comment

                • Vadertje
                  Special member
                  Lucky Member
                  • Jun 2011
                  • 847

                  #38
                  Re: Grow Contest is falitie Failliet

                  hihihi
                  sigpic

                  Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                  Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                  Comment

                  • mathijs
                    Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2010
                    • 649

                    #39
                    Re: Grow Contest is falitie Failliet

                    Rustig aan Bella, ik denk dat jij het wat anders opvat dan dat het bedoeld is.
                    Zo'n actie als dit is geen liefdadigheid hoor. Als er 10 kwekers met je hele productlijn aan de gang gaan en daar een verslag van maken dat weer door anderen gelezen wordt, is dat best wat waard.
                    Wat het waard is, kan enkel Roy voor zichzelf bepalen natuurlijk. Daarbij is zo'n actie ook nog eens leuk om te doen.
                    Roy staat er momenteel ook niet negatief tegenover verder.

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #40
                      Re: Grow Contest is falitie Failliet

                      Reken even uit wat 10 complete voedings pakketten kosten Matijs en doe er dan ook even een kweek tent bij
                      Is kijken of het dan nog liefdadigheid is.
                      Daarnaast een goed Voedings merk heeft geen reclame nodig en de voeding van Speescees en Roy daarvan weten we allemaal toch al wel dat het toppie is.

                      Waarschijnlijk staat hij er niet negatief tegen over dan nog vind ik het brutaal
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • lange1908
                        T.H.C. Master
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2010
                        • 543

                        #41
                        Re: Grow Contest is falitie Failliet

                        Wat lopen de gemoederen bij belle soms hoog op, onze vurige strijdster der beleefdheid. We love you all Bellemieke!!!

                        Maar eveneens zie ik zo'n No mercy test ook wel zitten! Jullie CO2 en bacto is in ieder geval al "toppie"!!!!


                        greetz to all my forum-lovers


                        de lange

                        Comment

                        • mathijs
                          Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2010
                          • 649

                          #42
                          Re: Grow Contest is falitie Failliet

                          Ik vind dat een goed idee best een beetje brutaal mag zijn.

                          Comment

                          • Vadertje
                            Special member
                            Lucky Member
                            • Jun 2011
                            • 847

                            #43
                            Re: Grow Contest is falitie Failliet

                            onze vurige strijdster der beleefdheid. We love you all Bellemieke!!!


                            sorry lange heb effe stukje txt gepiekt
                            sigpic

                            Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                            Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                            Comment

                            • HJM
                              Wicked Grower
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2010
                              • 3714

                              #44
                              Re: Grow Contest is falitie Failliet

                              Oorspronkelijk geplaatst door brabo
                              Als we dit werkelijk gaan doen is een Bonaza kweekkast van G-tools een mooie hoofdprijs lijkt me.


                              Groet,
                              Roy
                              Dat is een hele mooie prijs !!
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                              Comment

                              • roy
                                Son of the Bong
                                MemberLucky Member
                                • May 2010
                                • 433

                                #45
                                Re: Grow Contest is falitie Failliet

                                Ach, brutale mensen hebben de wereld

                                Daarnaast een goed Voedings merk heeft geen reclame nodig en de voeding van Speescees en Roy daarvan weten we allemaal toch al wel dat het toppie is.
                                Hoe goed een product ook is reclame is altijd nodig, een advertentie plaatsen doen wij eigenlijk nooit. Veel te duur en niet echt rendabel.
                                Een contest organiseren is veel leuker en dan bereiken we wel de kleine kwekers waar we als bedrijf meer op gericht zijn.

                                Dat kost me dan wel aardig wat centjes maar soms moet je een gokje wagen.....

                                p.s. Atmosphere heeft ook een groot aandeel in de ontwikkeling van de Sweet Jane gehad.
                                No Mercy Supply - No Mercy Shop

                                Comment

                                Bezig...