experiment : het off-topic topic

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Blani
    Ultra Grower
    • Jun 2011
    • 2004

    #166
    Re: experiment : het off-topic topic

    doperider_s.jpg
    (Uit: Spiegel der Dromen van Paul Kirschner)

    Comment

    • Stickie
      Wicked Stoner
      • Dec 2011
      • 209

      #167
      Re: experiment : het off-topic topic

      Ja man ik hoop dat ik vanavond lekker slaap

      Comment

      • Xtreme
        Banned
        • Jul 2009
        • 4271

        #168
        Re: experiment : het off-topic topic

        Oorspronkelijk geplaatst door Blani
        "ik was 2 en hyperaktief, razendsnel en enorm bijdehand voor mn leeftijd, vandaar die lijn met een haring in de grond"...

        Nou snap ik 't! Je bent een hond! Vandaar dat ik je graag mag!

        Je bent blijkbaar wel een supergetrainde hasj-hond: Je kan het niet alleen vinden, maar ook nog draaien en roken. Braaf beest!

        Ik heb zelf nog eens morfine geslikt bij vreselijke kiespijn. Het hielp, maar ik vond het verder vreselijk spul. Ik kon prima slapen, maar moest wel 5 keer m'n bed uit om te pissen. Ging dan warm mijn bed uit, en kwam een minuut later terug alsof ik bevroren was: Shakend van de kou, verkleumd tot op het bot. Niks geen leuke euforie of hallucinaties: Alleen maar geen pijn en een rotgevoel. Beeehhhh.
        Zo'n jaar of twintig geleden las ik een leuk stukje over een hasj-hond. De buurman van de agent-hondengeleider verzorgde de hond als de agent een weekendje weg moest. Buurman ging met de hond wandelen langs garageboxen en loodsen. Bij opslagplaatsen waar de hond aansloeg ging de buurman nadien met een breekijzer kijken of er iets "te halen" was. Blani, jij hebt een hond: richt hem af en ga wandelen in de wijk Zevenhuizen in Apeldoorn.

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #169
          Re: experiment : het off-topic topic

          Het is gebeurt hij (ja jij) heeft me totaal voor bij gelopen ik zou wel willen gillen en al zijn haren uit zijn hooft willen trekken
          Maar HIJ (ja jij) pfffffffffffff hoe kon je dat nu doen ???
          God was never on your side..

          Comment

          • moreweed
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2009
            • 5939

            #170
            Re: experiment : het off-topic topic

            hij was niet ik want jij weet niet dat hij geen haar heeft
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #171
              Re: experiment : het off-topic topic

              Er wordt niet met hasjhonden rondom Apeldoorn gewandeld, begrepen ?

              Bah, moet nu elke dag de 'ketel' bijvullen.
              Toch maar eens omzien naar een reparateur, gaat weer geld kosten..
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Blani
                Ultra Grower
                • Jun 2011
                • 2004

                #172
                Re: experiment : het off-topic topic

                Begrepen, Moreweed? Apeldoorn is verboden toegang voor jou.

                Gelukkig heb ik zelf geen hasjhond. Ik heb een blowershond: Een vriendelijk beest dat iedere blower op straat even begroet en om een trekje vraagt.

                Comment

                • b0riis
                  Banned
                  • Jul 2011
                  • 1280

                  #173
                  Re: experiment : het off-topic topic

                  De hulk is de enigste wiet plantage die de blauwe never nooit krijgen muahaha!

                  Comment

                  • moreweed
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2009
                    • 5939

                    #174
                    Re: experiment : het off-topic topic

                    -woef- -koekje?-
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment

                    • b0riis
                      Banned
                      • Jul 2011
                      • 1280

                      #175
                      Re: experiment : het off-topic topic

                      rode vissen vliegen door hemel als paddestoelen op een schieldpad

                      Comment

                      • moreweed
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2009
                        • 5939

                        #176
                        Re: experiment : het off-topic topic

                        hoe zou je het theoretisch maximum offtopic gaan berekenen/modelleren

                        "heej internet is langzaam!"
                        "ah, ik zie het al.., ik zit op de kabel" ...staart zit in de weg..pff, ah! @Blani.. "hond"... -woefwoehahahahahahaha... kijk nog es naar m'n foto en herhaal het hardop en langzaam
                        ooit een hond met veren gezien ? hier, ..wacht ff ...[mmmmppffffff]...<-PLOP-> ... omeletje ?
                        hoef je een hond ook niet te vragen hoor, als 'tie zo'n kop trekt zou ik er niet achter willen staan
                        Last edited by moreweed; 25 January 2012, 19:48.
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment

                        • Blani
                          Ultra Grower
                          • Jun 2011
                          • 2004

                          #177
                          Re: experiment : het off-topic topic

                          Da's toch een chiwawa, op die foto?

                          Ik wist niet dat dat een foto van jezelf was, Moreweed. Ik had je nooit ingeschat als een bibberend kuttenlikkertje; meer als een mix labrador/bordercollie. Wat kan een mens zich vergissen...

                          Comment

                          • Stickie
                            Wicked Stoner
                            • Dec 2011
                            • 209

                            #178
                            Re: experiment : het off-topic topic

                            gay-earthquake-powers.jpg

                            Comment

                            • Xtreme
                              Banned
                              • Jul 2009
                              • 4271

                              #179
                              Re: experiment : het off-topic topic

                              Gisteren kreeg ik spijt dat ik een omelet had gemaakt: ik wilde hem terugstoppen in de schil, maar dat lukte niet. Net zoiets als de euro: terugstoppen in de ouderwetse gulden lukt ook niet.

                              Comment

                              • belladonna
                                Guru of all Growers
                                Lucky Member
                                • Aug 2008
                                • 10674

                                #180
                                Re: experiment : het off-topic topic

                                Ik heb nog beetje slaap geloof ik en zou wel een gebakken eitje lusten met een glaasje verse sinasappelsap
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...