experiment : het off-topic topic

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • b0riis
    Banned
    • Jul 2011
    • 1280

    #241
    Re: experiment : het off-topic topic

    Ganjax je bent af!!!!!!!!!!!! Mouhaahhaa je mog niet reageren op het vorige bericht! mouahahah
    Hij is idd heeel lief ^^ Hij heeft al een naam " Bob" Mijn hond ( vrouwtje) wil hem opvoeden, ze denkt dat het haar puppy is echt heel grappig ze rennen samen buiten enzo

    Comment

    • Ganjax
      Guru of all Growers
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 10443

      #242
      Re: experiment : het off-topic topic

      Kon het niet laten toen ik die foto zag Leuk dat je hond het beestje onder haar hoede neemt,
      gaat nog lachen worden denk ik
      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

      Comment

      • b0riis
        Banned
        • Jul 2011
        • 1280

        #243
        Re: experiment : het off-topic topic

        Haha ja idd Ja het vormt een heel lachwekkend koppel

        Comment

        • b0riis
          Banned
          • Jul 2011
          • 1280

          #244
          Re: experiment : het off-topic topic

          Ik kon het gewoon niet laten, het is een off topic topic, dus tja waarom ook niet,
          Omdat mijn kat bevallen is dacht ik, ik zet even wat foto's van mijn dierentuin op ^^
          bob ;).jpgIMG00019-20120409-2030.jpgIMG00014-20120407-1225.jpg

          IMG00074-20120503-1921.jpg IMG00072-20120503-1919.jpg Dit is de " adoptie moeder" van Bob, het is ook een teefje, en ja zo'n liefe hond bestaat er niet
          IMG00064-20120502-1507.jpgIMG00073-20120503-1920.jpg Dit is een teefje, genaamd millou, verslaafd aan de bal, en is een echte vechter, ik stoei altijd met haar
          IMG00066-20120503-1916.jpgDit is mijn kater, Garfield ^^
          IMG00068-20120503-1917.jpg IMG00075-20120503-2003.jpg En dit is de leuke moeder, Anouk, ze heeft 2 grijse kittens een uurtje geleden gehad, en nu net nog een zwarte, wie weet wat er nog komt
          Photo0177.jpgDit zijn de honden samen, die wachten totdat ik de tennisbal gooi
          Natuurlijk heb ik ook nog kippen, parelhoendjes, ganzen, en nog 13 schapen
          Ik heb ook 2 Ezels gehad, maar als die eenmaal hun plekje gevonden hebben, gaan ze die verdedigen, en dan word de hondenlaten toch echt een gevaar voor eigen leven
          Ze hebben mij een keer gepakt, toen hun baby ezel naar me toe kwam voor mijn brood, dat vond de vader geen prettige gedachten
          Mijn opa die vond ze helemaal geweldig, het waren zijn " groote vrienden", hij ging ze elke dag droog brood brengen, een hard stuk stokbrood gaat er altijd wel in bij de vreetzakken, maar toen hebben zijn ze dus naast elkaar gaan staan, met mijn opa in het midden, hij helemaal blij, Ja ze vinden me leuk, totdat die ezels hem begonnen te duwe, je ziet het al voor je, mijn opa eindigt op de grond onder die ezels, in de modder haha wat heb ik toen gelachen joh

          Nou dat was het wel weer voor mijn dieren tuin
          Als mijn kittens, en bob groter worden post ik wel wat nieuwe foto's
          Attached Files

          Comment

          • Jointjedraaien
            Admin
            Admin
            • Oct 2007
            • 4362

            #245
            Re: experiment : het off-topic topic

            Mooie dierentuin boris Dat ezeltje is geweldig
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment

            • b0riis
              Banned
              • Jul 2011
              • 1280

              #246
              Re: experiment : het off-topic topic

              Ja de ezels hebben we weg moeten doen, helaas voor mijn opa haha
              Die hebben nu een thuis tussen de andere ezels, in de pan mouahah
              Nee joh geintje Die zitten in een soort ezel verblijf, waar die mensen de ezels trainen zodat je er op kan rijden

              Comment

              • Ganjax
                Guru of all Growers
                420 MemberMemberLucky Member
                • Apr 2009
                • 10443

                #247
                Re: experiment : het off-topic topic

                Wat een leuke beestenboel man! huis en tuin vol leven
                ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                Comment

                • b0riis
                  Banned
                  • Jul 2011
                  • 1280

                  #248
                  Re: experiment : het off-topic topic

                  Ja mooi toch
                  We hadden eerst ook cavia's, 2 hadden we er gekregen van onze buurjongen, want die wou ze niet, want hij had er genoeg, wij: Het zijn toch wel 2 vrouwtjes hea? Want we willen echt geen baby's
                  3 maanden moesten we het hok uitbreden, omdat er 50 cavia's in zatten --'
                  K*t franse ook, NIET te vertrouwen!
                  Maar, door een ratten aanval die vanuit de stal van de buren ( koeienstal met veel hooi) naar ons hok zijn gegaan, onder het hok allemaal tunnels gegraven, en als ze honger hadden pakte ze gewoon een cavia en die sleurde ze het hol in.
                  Toen we dat door hadden hebben we het hok gemolt, de gangen kapot gemaakt, en die ratten die inmiddels hun mooie huisje daar hadden ingericht en de tientalle kindertjes al rond hadden lopen daar allemaal afgemaakt
                  Geen details over die slachtpartij, want die beesten zijn te slim voor rattengif, dus neem je gewoon een doodgewoone hooivork, en een luchtbuks

                  Comment

                  • fl13r3flu1t3r
                    Banned
                    • Aug 2010
                    • 3100

                    #249
                    Re: experiment : het off-topic topic

                    leuke beestenbende daar boris!
                    kikke gvd

                    Comment

                    • b0riis
                      Banned
                      • Jul 2011
                      • 1280

                      #250
                      Re: experiment : het off-topic topic

                      Thx

                      Comment

                      • tumble trimmert
                        Banned
                        • Mar 2010
                        • 3610

                        #251
                        Re: experiment : het off-topic topic

                        Stevia rebaudiana

                        Comment

                        • Ganjax
                          Guru of all Growers
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Apr 2009
                          • 10443

                          #252
                          Re: experiment : het off-topic topic

                          Hoe is het met je beestenboel Boris?
                          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                          Comment

                          • Ganjax
                            Guru of all Growers
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Apr 2009
                            • 10443

                            #253
                            Re: experiment : het off-topic topic

                            You are allowed to play 25 Games per day, this limit has been reached. Please try again tomorrow.
                            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                            Comment

                            • b0riis
                              Banned
                              • Jul 2011
                              • 1280

                              #254
                              Re: experiment : het off-topic topic

                              Gaat goed met de beestenboel hoor ganjax, al heel veel nieuwe en weer andere weg, ik hou het niet meer bij ahha

                              Comment

                              • Ganjax
                                Guru of all Growers
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Apr 2009
                                • 10443

                                #255
                                Re: experiment : het off-topic topic

                                Nice, je hebt ze toch niet opgegeten?
                                ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                                Comment

                                Bezig...