Te dronken, geen geld en depresief en notabene een shadban

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ventje
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 960

    #16
    Re: Te dronken, geen geld en depresief en notabene een shadban

    Ja drank maakt meer kapot dan je lief is
    Alcohol is het bloed van de duivel

    Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment

    • beowulf
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 6495

      #17
      Re: Te dronken, geen geld en depresief en notabene een shadban

      Ben er nog wel niet uit wat een shadban is. Denk een soort van oosters gevechtswapen dat je moet gooien.

      Comment

      • smokeykev
        Retired
        • Mar 2009
        • 1533

        #18
        Re: Te dronken, geen geld en depresief en notabene een shadban

        of een oosterse buttplug?

        Comment

        • Xtreme
          Banned
          • Jul 2009
          • 4271

          #19
          Re: Te dronken, geen geld en depresief en notabene een shadban

          Chatban!

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #20
            Re: Te dronken, geen geld en depresief en notabene een shadban

            Shads zijn wel kleine viskes. Maar tenzij ge daar een fixatie voor hebt zou ek mij daar niet teveel van aantrekken.

            Comment

            • Xtreme
              Banned
              • Jul 2009
              • 4271

              #21
              Re: Te dronken, geen geld en depresief en notabene een shadban

              Shads zijn toch soepele kunststof visjes? Ik maak ze zelf door een mengsel van siliconenkit en ammoniak in een mal te laten opstijven. Daarmee vis ik op zeebaars tussen steenstort. Tien gekochte shads kosten minstens 50 euro, die je tussen de steenstort zo verspeelt. Vandaar mijn zelfgemaakte shads, die zo wat niets kosten.

              Comment

              • beowulf
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 6495

                #22
                Re: Te dronken, geen geld en depresief en notabene een shadban

                Ja, maar dat verstaat 99% toch niet. Shad zijn goedkoop ze, kosten mss 20-30 cent. 80-90 voor de grote.

                Comment

                • Xtreme
                  Banned
                  • Jul 2009
                  • 4271

                  #23
                  Re: Te dronken, geen geld en depresief en notabene een shadban

                  Ik viste met verzwaarde shads (met loodkop) en 70 tot 100 grams lepels en pilkers: die zijn gewoon duur. Losse twisterstaarten zijn wel goedkoop, maar die gooi je snel in de knoop, vooral als ze achter het werplood zitten.

                  Comment

                  Bezig...