Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • latehippy
    Retired
    • Jul 2012
    • 26

    #31
    Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

    blugh ik heb de laatste twee keer slecht gedroogde wiet gekocht uit de coffeeshop, ik ben zo blij als ik volgende maand mijn huisje mag betrekken en zelf weer kan kweken. plus als greenpeace activist is het natuurlijk geen stijl om niet biologische wiet te roken (de bio wiet bij onze coffeeshop is bagger en smakeloos >.< ).

    Comment

    • AmericanIndian
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2010
      • 218

      #32
      Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

      ja ik heb liever ook mn eigen wietje

      Comment

      • batmeid
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2012
        • 1317

        #33
        Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

        Hier in de randstad is de wiet ook stervensduur varierend van 10 tot 14 euro een gram. Sommige soorten zijn kneiterdroog en erg gruizig. Wat ik van mensen hier heb gerookt is beter.
        sigpic it is just a flower

        Comment

        • moreweed
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2009
          • 5939

          #34
          Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

          Oorspronkelijk geplaatst door batmeid
          Wat ik van mensen hier heb gerookt is beter.
          vergruizen van mensen is daarentegen weer een stuk moeilijker. Ik hou het voorlopig bij wiet
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment

          • francisp
            Grower
            MemberLucky Member
            • May 2012
            • 685

            #35
            Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

            Sinds de wietpas kweek ik mijn eigen wiet. Nog geen moment beklaagd. Had ik het geweten, was ik al veel voeger begonnen met zelf kweken. En geen bange momenten meer bij het oversteken van de grens

            Comment

            • JesseyD
              Stoner
              • Jan 2013
              • 22

              #36
              Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

              Eigen teelt kun je gewoon helemaal zelf bepalen wat je wilt!

              Comment

              • Fatty
                Banned
                • Mar 2013
                • 59

                #37
                Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

                Ik vind het alle 2 goed

                Comment

                • AmericanIndian
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2010
                  • 218

                  #38
                  Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

                  naja als je weet hoe er mee gekloot word

                  Comment

                  • Cookaap
                    Elite Grower
                    • Dec 2011
                    • 2730

                    #39
                    Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

                    Fatty is wel degene die zegt dat hij t alle 2 goed vind. Persoonlijk heb ik ook niet slechte ervaringen bij de shop wiet hoor maar ik kweek al langer dan dat ik shop wiet haal

                    Comment

                    • peuker
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2011
                      • 1281

                      #40
                      Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

                      ik heb liever eigen gekweekt wiet want tegenwoordig wordt er veel te veel gekl;;t met die shopwiet zo heb ik al zand tegengekomen haarlak ...noem maar op en als je dan terug gaat weten ze van niets en zeggen ze er niets mee te maken hebben (homegrown rules dat is mijn mening!!!)maar dit gebeurt niet alleen in de shops zelfs de locale dealers doen zulke shit en dit is omdat ze alleen maar eurotekens zien

                      Comment

                      • Groente
                        Plantje
                        Nieuw Lid
                        • May 2013
                        • 12

                        #41
                        Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

                        Ik ben ook zeker voor de eigenteelt wiet, puur om de smaak/prijs.

                        Moet zeggen dat ik nieuw ben in het kweken, maar vind het tl buis verhaal wel een beetje vreemd.
                        Ik heb wel vaker dit soort verhalen gehoord over vermalen tl buis in verschillende genotsmiddelen, maar heb nog nooit over een gewonde/dode hiermee gehoord.(GELUKKIG MAAR)
                        Als er mensen lijp genoeg zijn om dit te doen, zouden er toch ook al gewonde moeten zij gevallen, of vergis ik me hierin?

                        Comment

                        • AmericanIndian
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2010
                          • 218

                          #42
                          Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

                          nee want je rookt de tl buis als ware ook op he

                          Comment

                          • Blani
                            Ultra Grower
                            • Jun 2011
                            • 2004

                            #43
                            Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

                            De TL-buis verbrand niet, maar blijft achter in de as. Dat mag je hopen althans: Er zou best glas-stof (of coating) met de rook mee in je longen kunnen komen. Dat hoeft niet heel erg te zijn: We ademen voortdurend allerlei stof in. Zolang het geen asbest is valt het allemaal wel mee.

                            Op glas kun je je wiet makkelijk controleren: Als je het verbrand en de as bevat harde deeltjes (als je het tussen je vingers wrijft) dan is er iets mis. Helaas kun je daarmee wel glas/zand opsporen, maar geen lood, terwijl lood veel schadelijker is en ook gebruikt wordt om lood te verzwaren.

                            Van mijn eigen, vaste coffeeshop (Grasje in Utrecht) weet ik zeker dat ze nooit bewust verzwaarde wiet zouden verkopen - maar ook zij kunnen niet alles zien, zelfs niet met 30 jaar ervaring en een microscoop.

                            Comment

                            • blue6erry
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Apr 2013
                              • 67

                              #44
                              Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

                              nu wel duurder

                              greets

                              Comment

                              • budha54
                                Grower
                                MemberLucky Member
                                • Apr 2013
                                • 717

                                #45
                                Re: Coffeeshop wiet VS Eigenteelt

                                geen asbest ? wat dacht je van kwik , in tl buizen zit kwik , je krijgt de vinkentering van die zooi !!!!als ik naar de koffieshop moet heb ik geen keus moet ik naar de pil !!!!

                                Comment

                                Bezig...