Je ergernissen van de dag...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nonsense
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 1724

    #736
    Drukke kruispunten in Belgie geregeld door stoplichten

    Recht doorgaand verkeer gaat gelijk met afslaand verkeer

    Comment

    • Helemaal Top
      Junior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2014
      • 565

      #737
      Houdt je maar vast want hier komt mijn ergernis van de dag!

      Vanochtend controleerde ik mijn mail en wat zie ik in mijn inbox? Dat ik mijn volledige eigen risico mag gaan betalen over 2017 terwijl ik niets gebruikt heb! Toch?

      Nu had ik een afspraak gepland bij de neuroloog halverwege januari 2018 [expres zo gedaan want mijn eigen risico was erg hoog in 2017]. Nu krijg ik 3 weken van te voren watjes opgestuurd met de vraag of ik er effe op kon kauwen. Want ja, misschien was er wat mis met mijn melatonine. Ik denk nou oke dat doen we maar... Deze watjes ontving ik op donderdag 30 december. Wat blijkt nu... Die gorre t*fus honden rekenen voor zo'n onderzoek €562,72! Want ze moeten betalen voor nucleair test materiaal. Dus daar zit je dan met een rekening van je eigen risico van 2017, 2 dagen voor 2018.
      Nu denk je dat het niet erger kan worden. Nou dat kan WEL. Omdat de watjes berekend worden over 2017 en het traject gestart is in 2017. Komen alle afspraken en kosten van de komende 90 te vallen onder je eigenrisico van 2017. Dus die kut intake gesprek [met een stagiar notabene] valt ook onder 2017 Weer €344,74. Dus nu mag ik €885,- eigen risico gaan dokken.

      WAT EEN KUT LAND LEVEN WE TOCH! Juridisch bureau ingeschakeld voor deze t*ring zooi. Want dit flikken ze mij niet.
      Last edited by Helemaal Top; 3 May 2018, 21:01.

      Comment

      • Eerstekamerlid
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 5066

        #738
        Mensen die zeggen dat ik me vast moet houden maar daarna niet aangeven wanneer ik los mag laten..
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment

        • Geodude
          Bong Master
          420 MemberMemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 343

          #739
          Oorspronkelijk geplaatst door Helemaal Top
          Houdt je maar vast want hier komt mijn ergernis van de dag!

          Vanochtend controleerde ik mijn mail en wat zie ik in mijn inbox? Dat ik mijn volledige eigen risico mag gaan betalen over 2017 terwijl ik niets gebruikt heb! Toch?

          Nu had ik een afspraak gepland bij de neuroloog halverwege januari 2018 [expres zo gedaan want mijn eigen risico was erg hoog in 2017]. Nu krijg ik 3 weken van te voren watjes opgestuurd met de vraag of ik er effe op kon kauwen. Want ja, misschien was er wat mis met mijn melatonine. Ik denk nou oke dat doen we maar... Deze watjes ontving ik op donderdag 30 december. Wat blijkt nu... Die gorre t*fus honden rekenen voor zo'n onderzoek €562,72! Want ze moeten betalen voor nucleair test materiaal. Dus daar zit je dan met een rekening van je eigen risico van 2017, 2 dagen voor 2018.
          Nu denk je dat het niet erger kan worden. Nou dat kan WEL. Omdat de watjes berekend worden over 2017 en het traject gestart is in 2017. Komen alle afspraken en kosten van de komende 90 te vallen onder je eigenrisico van 2017. Dus die kut intake gesprek [met een stagiar notabene] valt ook onder 2017 Weer €344,74. Dus nu mag ik €885,- eigen risico gaan dokken.

          WAT EEN KUT LAND LEVEN WE TOCH! Juridisch bureau ingeschakeld voor deze t*ring zooi. Want dit flikken ze mij niet.
          Jup. Iedere maand €150 af tikken en aan het eind van het jaar ong €450 eigen risico. Komt neer op ongeveer €2250 (collectief verzekerd nogwel) en de meeste medicijnen worden ook niet eens vergoed dat komt er ook nog bij... joepie de poepie wat een gekut

          Comment

          • Urban
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2008
            • 4104

            #740
            Leden die blij zijn dat er iemand gebanned is omdat ze zich al aan opmerkingen van diegene in andere topics stoorden, bah kutvolk!

            Comment

            • Eerstekamerlid
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2013
              • 5066

              #741
              Leden die de soap gemist hebben.
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment

              • Kuikie1979
                Expert Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2018
                • 79

                #742
                Ik heb iets gemist denk ik.

                Te lang in de zon gezeten.
                Eerst CBD/weed, de rest komt later.
                Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

                Comment

                • Justgrower
                  Bong Master
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2018
                  • 324

                  #743
                  Dat iedereen altijd maar zichzelf gekwetst, beledigd, overgeslagen, gediscrimineerd of op andere wijze benadeeld voelt.
                  Met al deze sneeuwvlokjes moet rekening gehouden worden..... FUCK OFF niet zo janken de halve wereld wordt lam gelegd omdat niets mee kan of gezegd mag worden vermoeiend gedoe

                  Comment

                • Kuikie1979
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2018
                  • 79

                  #744
                  Neus is ontstoken, antibiotica.

                  VERDOMME!
                  Eerst CBD/weed, de rest komt later.
                  Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

                  Comment


                  • batmeid
                    batmeid commented
                    Editing a comment
                    Sterkte
                • Urban
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2008
                  • 4104

                  #745


                  succes patienten

                  Comment

                  • batmeid
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2012
                    • 1317

                    #746
                    Rookmelders die s nachts om 4 uur afgaan.
                    sigpic it is just a flower

                    Comment


                    • roller
                      roller commented
                      Editing a comment
                      wees blij , stel dat ie niet afgaat , maar der is wel iets

                    • batmeid
                      batmeid commented
                      Editing a comment
                      Ding gingaf omdat de batterij dan bijna leeg îs
                  • Flip Hasjkip
                    Wicked Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Sep 2008
                    • 3595

                    #747
                    Van die eikels die alle waarschuwingen in de wind slaan, vervolgens een hok vol spint hebben en dan denken dat jij ze er vanaf komt helpen.

                    Ben wel gek maar niet goed gek, de rambam kunnenze krijgen, sjonge jonge wat een mongool !

                    Zo, ben het kwijt :p
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment

                    • Brainwreck
                      Junior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2016
                      • 581

                      #748
                      Tijdens het zonnebaden letterlijk geterroriseerd worden door wespen en uiteindelijk 1x gestoken op mijn rug.
                      Nou ja ..... volgens mij was het zeker 20 jaar geleden dat ik voor het laatst werd gestoken.
                      We weten weer even hoe het voelt....

                      20180812_215310.jpg
                      sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

                      Comment

                      • Ganjax
                        Guru of all Growers
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Apr 2009
                        • 10443

                        #749
                        Brainwreck , dat had ik ook voor onder het genot van een lekkere Duvel in de tuin van een maat, stak dan maar een dikke blunt op tot ik half in de mist zat en wespies foetsie!
                        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                        Comment


                        • Brainwreck
                          Brainwreck commented
                          Editing a comment
                          Ik zat met mijn maat een aardig rookgordijn op te trekken, maar die wespen hadden er echt schijt aan.
                          Nog nooit zoiets meegemaakt dat ze achter mekaar ons kwamen opzoeken.
                          Het leken wel killer-bees of zoiets.
                      • Ganjax
                        Guru of all Growers
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Apr 2009
                        • 10443

                        #750
                        Brainwreck , CLOT06926_1_324_2.jpg
                        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                        Comment

                        Bezig...