Je ergernissen van de dag...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Eerstekamerlid
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 5066

    #766
    Ik erger me aan het feit dat mensen George Soros doodwensen.
    Beter wens je hem de "ondines vloek"..
    Mag ie lekker zn eigen boontjes doppen..
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment

    • WillyWally
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Jan 2019
      • 257

      #767
      Politieke correctheid... dient enkel om de pussies van tegenwoordig te beschermen

      Comment

      • ganjagast
        Elite Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • May 2016
        • 2881

        #768
        Christelijken partijen..
        Ad usum proprium!

        Comment

        • Justgrower
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Mar 2018
          • 324

          #769
          Religie in het algemeen

          Comment


          • ganjagast
            ganjagast commented
            Editing a comment
            Waarom is dat je ergernis vd dag?
            Of was dat als aanvulling op mijn ergernis
            Ik erger me aan de christelijke partijen omdat zij zich anno 2019 nog zooo druk maken en strijden tegen cannabis..kijk hoeveel narigheden er afspelen vandaag de dag .....mijn hemel
            goedemorgen goedemorgen dat is waar NL op aan het wachten is volgens Sybrand..Achterlijke wezens zijn het echt waar!
        • Justgrower
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Mar 2018
          • 324

          #770
          Ganjax https://youtu.be/8r-e2NDSTuE
          Dit dus

          Comment


          • Ganjax
            Ganjax commented
            Editing a comment
            Spooky, ghehehe ik heb een paar dagen geleden nog een boel Carlin filmkes gezien waaronder deze! die kerel ruled.
        • Brandnetel
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2019
          • 781

          #771
          Ambtenaren. Ik erger me aan ambtenaren. Zegt mijn vrouw: Waarom? Die doen toch niks?

          Comment

          • Ess
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Jul 2015
            • 341

            #772
            Dat ik 2 dagen na het trekken van mijn kies nog steeds met zo'n gapend gat, gelukkig gevuld met stolsel, rond loop.
            (In de brief die ik mee kreeg stond niet dat ik niet mocht vapen, dus dat viel dan wel weer mee)

            "We are stardust, we are golden.
            And we've got to get ourselves back to the garden".

            Comment


            • misty
              misty commented
              Editing a comment
              vapen als in droge kruiden ? of nicotinehoudende vape? (die laatste mag namelijk niet)

            • Ess
              Ess commented
              Editing a comment
              Dank voor je reactie misty. Uh uh, geen nicotine hier. Alleen pure zelf gekweekt wiet.
          • Justgrower
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Mar 2018
            • 324

            #773
            Ik erger me aan.....alles

            Mensen die niet dood zouden moeten gaan maar dat wel doen.

            Mensen die dood zouden moeten gaan.maar dat niet doen.


            ​​​​​​Marktplaats kopers die niet op komen dagen

            In het algemeen mensen die afspraken niet na komen
            Ik zou nog door kunnen gaan maar geen zin in

            Comment


            • misty
              misty commented
              Editing a comment
              Ik erger me aan mensen die zeggen dat ze nog meer weten maar dat niet zeggen

            • Pit
              Pit commented
              Editing a comment
              Ik dacht dat blowers relaxte lui waren en erger me er aan dat dit niet zo is.
          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #774
            Het woord suikerblaadjes

            Hoezo?
            Er zit geen suiker op en als je het er niet op strooit, zal er ook nooit suiker op komen.


            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • Ipie
              Ipie commented
              Editing a comment
              hahahahha, ik heb er toch iets over gezegd
              on het niet laten
          • batmeid
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2012
            • 1317

            #775
            Linkse indoctrinatie die iedere dag Door de media mijn strot wordt door gedouwd
            sigpic it is just a flower

            Comment

            • Justgrower
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Mar 2018
              • 324

              #776
              Slapgeouwehoer over te lage pensioenen .. Wees blij dat je een pensioen hebt..... Geld namelijk niet voor iedereen .

              Het is niet verplicht dus sommige werkgevers denken fuck jou pensioen ik wil een nieuw zeiljacht

              Comment

              • Eerstekamerlid
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2013
                • 5066

                #777
                Lekker slap gelul wel over een doorslagsysteem wat niet meer is dan een verkapt pyramidespel.


                Geen werk zeker?
                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                Comment

                • Jamzieman
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2019
                  • 1039

                  #778
                  Als al die politiekers en wereldleiders allemaal is nen dikken joint smoren zou al heel wa minder shit zijn ik ben voor verplicht roken ik heb een hekel aan muggenziffterij
                  The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
                  5 lekkere grieten onder de zon

                  Comment

                  • Brandnetel
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2019
                    • 781

                    #779

                    Comment

                    • Ganjax
                      Guru of all Growers
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Apr 2009
                      • 10443

                      #780
                      Meer dan 200 doden op Pasen in Sri Lanka, dank-u religie van de vrede.
                      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                      Comment

                      Bezig...