Je ergernissen van de dag...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hork
    Banned
    Lucky Member
    • Jul 2020
    • 4103

    #1321
    Een bak patat mayo en een frikandel online bestellen, een uur voor niks moeten wachten totdat je het zelf maar gaat halen en dan verdomme nog een eeuwigheid onverrichte zake moeten wachten terwijl er volop patat en frikandellen gebakken en bestellingen verwerkt worden! Moet ik dan verdomme tot sint juttemis wachten en kan mijn eten niet even snel tussendoor? Na een half uur zei ik 'luister eens, ik snap dat je het druk hebt maar dit duurt me echt te lang, geef me mijn geld terug.' Ben naar een concurrent gegaan maar die is iets duurde en de patat wat minder lekker. Nog een ergernis dus, maar had het wel binnen tien minuten.

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Mjammie lekker krokant.

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Je hoeft niet langer te wachten dan nodig tenminste!

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Daar kan niemand tegen op 🍕🍕
  • parakweker
    Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2021
    • 663

    #1322
    Die fucking kutkeffer van de buren in 't hofje is sinds een paar weken weer dagelijks urenlang gaande helaas, lijkt of ze vergeten zijn dat de vorige keer iemand er zo gek van werd dat ie met een graffiti stift 'waf waf' op hun schuttingdeur schreef. 't was toen wekenlang stil. Misschien moet iemand hun geheugen maar weer eens even opfrissen

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Annoniem

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Beter dan smorgens vroeg 6:45 de hond op het balkon tot 8:30 blaffen 🤢

    • TegridyRandy
      TegridyRandy commented
      Editing a comment
      gewoon op hun gazon gaan kakken!
  • inti
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2009
    • 1259

    #1323
    foutje
    sigpic

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #1324
      Chat.
      God was never on your side..

      Comment

      • Eerstekamerlid
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 5066

        #1325
        Tripple glas tillen.
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


        • Eurogro
          Eurogro commented
          Editing a comment
          Das nie goe

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Dankzij dat glas heb ik het niet warmer gehad als 26,5 binnen

        • Eerstekamerlid
          Eerstekamerlid commented
          Editing a comment
          Neuh t is ook mooi spul.
          Hele asielzoekers centra voor met mensen die ze prima kunnen dragen..

          Zware meuk joh. Moet je niet willen.
      • Eurogro
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2021
        • 842

        #1326
        Oorspronkelijk geplaatst door Takketoelli
        Dankzij dat glas heb ik het niet warmer gehad als 26,5 binnen
        en wat was het buiten staat de zon op dat raam

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Buiten was het 21, triple glas hield de warmte van afgelopen week binnen :p

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Buiten zeker 10 graden warmer. Nu is het 24
      • Eerstekamerlid
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 5066

        #1327
        Vriendinnetjes
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Neen die zei dus 'neen vrouwmens moet je niet wenen' maar een eersteklas ergernis wel ja

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Echte goeie teksten hebben een dubbele betekenis, of nog beter; iedereen verzint er zijn eigen verhaal bij

          No woman no cry - geen vrouw geen gezeik

          Dus

          😀

        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Gezellig!!!
      • Eurogro
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2021
        • 842

        #1328
        FB6B5146-F713-49D4-98BA-52750287907A.jpg Voor Sommige onder ons misschien een ergernis
        pik vond het nooit te zuipen

        Vrachtwagen verliest 96.000 blikjes bier bij Waardenburg
        https://www.nu.nl/294379/video/vrach...ardenburg.html

        Comment


        • Eurogro
          Eurogro commented
          Editing a comment
          Hork smaak verschillen
          Gaf mij maar een skol Grolsch destijds

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Grolsch is mijn favoriete pils, maar als dat niet in de reclame is en Heineken wel dan koop ik mijn goeie tweede.

        • TegridyRandy
          TegridyRandy commented
          Editing a comment
          hahahaha das het equivalent van afwaswater laten weglopen
      • Rietslang
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2015
        • 2171

        #1329
        Als je iets wilt onderstrepen maar de knippen-kopiëren-plakken teringbalk komt ter hoogte van het opmaakgedeelte na selecteren en je knipt de boel
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment

      • Takketoelli
        Cronic Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jan 2019
        • 3124

        #1330


        Eerst de hedera, daarna 'die andere', toen de monstera, nu de ficus....

        20220808_101948.jpg

        Trips gvd

        20220808_102021.jpg

        ik zie ze lopen, de vrechlappen!!





        Link met boven de dames waar het echt om gaat, dus alles met iets van 'beestje' aan een kamerplant gaat direct de deur uit. Tis een veldslag deze week


        Waarom kamerplanten wel en dames niet?

        Raam dicht houden.
        kleren verschonen indien nodig voor je de kweekkamer ingaat. Beetje logisch denken. Als je net uit het bos komt is dat wel verstandig.
        Plan de verzorging na een douche.
        Filters op de inlaten van de tent, ik gebruik simpele haarnetjes en tyraps. Werkt perfect.
        Maar belangrijkste is gewoon ramen dicht op de kweekkamer!!!

        Dus

        "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
        "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
        "Ajeto" - Buurman en Buurman

        Comment


        • Eerstekamerlid
          Eerstekamerlid commented
          Editing a comment
          Buiten?

        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          Raam dicht houden goed idee der komt 40°c aan !!!

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Ze staan nu buiten kapot te gaan ja
      • parakweker
        Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2021
        • 663

        #1331
        Koop nooit iets bij de mediamarkt mensen, gvd wat een pauper kutservice zeg. Probeer al een uur een verzekering op te zeggen die bij een product zat en de eerste 3 maanden gratis was. Het is bijna alsof ze het erom doen met een onlogisch menu en een telefoonstem die elke 20 seconden zegt "blijf geduldig, u wordt binnen 1 minuut geholpen" voor 10 minuten lang. Krijg je iemand aan de lijn die geen flauw idee heeft en je doorverwijst naar de verzekeraar, die je vervolgens weer terugstuurt naar tzelfde nummer van de mediamarkt. En dan krijg je iemand die wel weet waar je t over hebt maar de verbinding halverwege wegvalt en de derde die zegt "daarvoor moet je naar de winkel". Medelijden met die klantenservice medewerkers, wat zullen die een hoop boze mensen over zich heen krijgen. Ik heb de laatste vriendelijk bedankt en sterkte gewenst.

        Comment

        • Hork
          Banned
          Lucky Member
          • Jul 2020
          • 4103

          #1332
          TegridyRandy Heineken afwaswater? Uit een blinde test bleek iets anders!

          pintje-heineken-belgische-pils-test.png

          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Proost!

          • TegridyRandy
            TegridyRandy commented
            Editing a comment
            Hork ja amstel is hier te krijgen! ik zou zeggen als we eens naar een cannafair gaan breng ik gouden carolus mee

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Als je die gekoeld kan meebrengen dan graag!
        • Remco
          Exquisite Grower

          • Jul 2018
          • 7399

          #1333

          Comment


          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Zin in nog een zinloze smaakdiscussie Hork?

            :

            Sorry, kon het niet laten

          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            De term popcornpils word nu ook gebruikt in mijn vriendenkring, lache man

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Dit is geen discussie over smaak maar domweg een opsomming van welke ingrediënten in bepaalde pils zitten Takketoelli maar nee, zinloze discussies hoef je me niet wakker voor te maken!
        • Remco
          Exquisite Grower

          • Jul 2018
          • 7399

          #1334
          16:44 ik kom er net achter dat ik men
          kweekdagboek nog niet heb bijgewerkt
          èé

          Comment


          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Nou, vooruit dan! Hophop
        • Remco
          Exquisite Grower

          • Jul 2018
          • 7399

          #1335
          16:06 ik kom er wèér achter dat
          ik men verslag nog moet aanvullen !!

          Maar vandaag effe niet
          aluwel èén kleintje dan
          èé

          Comment

          Bezig...