JD's Voetbal Hoekje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ronson
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2013
    • 2379

    #31
    Re: JD's Voetbal Hoekje

    Ja zondag, gaan een hoop interresante duels gespeeld worden. Zowel hier als bij onze zuider- en westerburen. (Liverpool - Manchester United)

    Mway ben benieuwd hoe je cluppie gaat spelen zonder Eriksen en Alderweireld. Pec heefd Moktar verkocht aan Twente die zijn dus ook stevig verzwakt.

    Hippie was het een leuk feestje in Eindhoven? maar wat deed die Toivonen nou gisteren

    Veel succes vandaag iedereen!! Oh Rodigan gewonnen of verloren?

    Comment

    • MWay
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2012
      • 4999

      #32
      Re: JD's Voetbal Hoekje

      Denk dat de rust wat meer terugkomt en Ajax wint met 1-3 Groningen zit helemaal nog niet in een flow dus met vol vertrouwen naar Groningen

      Comment

      • Ronson
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2013
        • 2379

        #33
        Re: JD's Voetbal Hoekje

        Ze staan iig al met 1-0 voor alvast

        Comment

        • Rodigan
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 1536

          #34
          Re: JD's Voetbal Hoekje

          2 - 3 gewonnen Een ware thriller op het einde.
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

          Comment

          • Ronson
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2013
            • 2379

            #35
            Re: JD's Voetbal Hoekje

            Juist!!! Zo en nou ff lekker chillen, een potje voetbal, biertje, pipootje...Lekker hoor...Wat is vandaag de match van de day in België?

            Comment

            • Rodigan
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • May 2012
              • 1536

              #36
              Re: JD's Voetbal Hoekje

              Oorspronkelijk geplaatst door Ronson
              Juist!!! Zo en nou ff lekker chillen, een potje voetbal, biertje, pipootje...Lekker hoor...Wat is vandaag de match van de day in België?
              Voor mij persoonlijk Zulte-Waregem tegen Anderlecht. Top 2 van vorig seizoen
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

              Comment

              • Ronson
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2013
                • 2379

                #37
                Re: JD's Voetbal Hoekje

                Mooie wedstrijd, kan zelf alleen de Nederlandse, Engelse en Italiaanse competitie volgen. Ben benieuwd wie daar gaat winnen in België naamsgewijs zou ik bijna Anderlecht moeten aanwijzen maar Zulte heeft het afgelopen seizoen ook niet echt slecht gepresteerd. Hou ons op de hoogte

                Comment

                • Cookaap
                  Elite Grower
                  • Dec 2011
                  • 2730

                  #38
                  Re: JD's Voetbal Hoekje

                  ik snap geen kut van voetbal maar ik volg Cambuur (mn pa is dr ook voor) al een tijdje en ik vind dat ze langzaam steeds beter worden.
                  Ik ben voor Cambuur, al weet ik dat ze de eredivisie niet lang volhouden

                  Comment

                  • Ronson
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2013
                    • 2379

                    #39
                    Re: JD's Voetbal Hoekje

                    Je cluppie heeft het gisteren goed gedaan tegen PSV Cookaap, Dat komt best goed met dat Cambuur als ze zo doorgaan.

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Jammer weer voor van Persie Premier league.jpg Livetpool.jpg 1 - 0 man untd.jpg
                    Last edited by Ronson; 3 September 2013, 21:54.

                    Comment

                    • ROEG
                      Wicked Stoner
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Nov 2012
                      • 201

                      #40
                      Re: JD's Voetbal Hoekje

                      een kutwedstrijd spelen en toch met 4-0 winnen.. go Feyenoord!

                      Comment

                      • Ronson
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2013
                        • 2379

                        #41
                        Re: JD's Voetbal Hoekje

                        Ja 't was niet om aan te gluren Roeg, maar die 3 punten zitten weer in de zak.

                        Oh ja, voor de liefhebbers.

                        Premier league.jpg arsenal.jpg 1 - 0 tottenham hotspur.jpg
                        Last edited by Ronson; 3 September 2013, 21:52.

                        Comment

                        • de oerhippie
                          Ultra Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Aug 2011
                          • 2132

                          #42
                          Re: JD's Voetbal Hoekje

                          Há Roons... ja man, de jonkies waren met hun hoofd nog bij milan, omschakelen maar neem het niet kwalijk. De competitie is net begonnen, iedereen kan daarvan profiteren.
                          De gepromoveerden vindt ik lekker hun balletje trappen... we zijn weer van start. Feyenoord 4-0, proficiat.

                          Weet je nog dat ik zei van voetbaltopic openen?? Goeie hint toch? Ja...hij heeft het geflikt!!!! Laters weer....
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

                          Comment

                          • RollUp
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2011
                            • 1445

                            #43
                            Re: JD's Voetbal Hoekje

                            Ze hebben het weer geflikt vandaag! Feestje op de Coolsingel! haha
                            Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                            Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                            Comment

                            • Escargot
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2013
                              • 4984

                              #44
                              Re: JD's Voetbal Hoekje

                              Ik denk dat hij daar al is.... Ronson...hebben ze geen webcam op de coolsingel??
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment

                              • Ronson
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2013
                                • 2379

                                #45
                                Re: JD's Voetbal Hoekje

                                Ik ben net terug, helemaal laveloos..Ff een duik in de fontein genomen. hahaha..We zijn weer verwend vandaag in Rotterdam. Gaat het toch nog goed komen Rolly
                                Ja hippie we zijn eindelijk van start...vind de gepromoveerden het zeker goed doen. Laten we kijken hoe lang Pec het nog gaat uithouden aan de kop.

                                Comment

                                Bezig...