JD's Voetbal Hoekje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #181
    Re: JD's Voetbal Hoekje

    Kom, er moet ook een beetje vuur in zo'n pot zitten > met GA eagles, heracles, pec en fctwente op fietsafstand van mekaar. Vriendjes doe maar buiten de poort
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • Ronson
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 2379

      #182
      Re: JD's Voetbal Hoekje

      Staat genoteerd MW. Volgende ronde krijg je ook een stem in de wedstrijd vorming. Dit is ff snel uit de grond gestampt dus het is nog een work in progress. Deze wedstijden werden het laatste gespeeld. Maar met ander woorden ik kan een tototje van jouw richting verwachten. Zal ik heel leuk vinden. Enne jah helemaal onpartijdig ben ik ook niet point taken

      Staff leuk dat je mee doet
      Last edited by Ronson; 21 September 2013, 22:37.

      Comment

      • RollUp
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2011
        • 1445

        #183
        Re: JD's Voetbal Hoekje

        Ronson! Heb een excel sheetje gemaakt. Hoeven we alleen de uitslagen in te zetten, rekent dat ding alles zelf uit
        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

        Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

        Comment

        • Ronson
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2013
          • 2379

          #184
          Re: JD's Voetbal Hoekje

          Zo he, jij bent lekker bezig geweest. Vind het ook leuk dat we nu al meer aanwas hebben dan we zelf hadden gedacht dit weekend. Echt fantastisch dat je dat ff heb gedaan. Zat er net ook toevallig over te denken he we dat overzichtelijk konden posten. Dude respect. Zal ik de wedstrijden posten met de wedstrijden en de standen.
          Ik heb een hele harde schijfvol voetbalclubs en voetbalbonden etc. Kan jij de score bij houden. Is precies wat ik met dit topic voor ogen had dat iedereen kan bijdragen een beetje open source. Misschien wil een van onze Belgische collega's wel de Pro Jupiler league gaan doen. Lijkt me helemaal fantastisch. Maar zeg het weer Top man!!!

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Als heel JD mee doet gaan we wel een sidetopicje aanmaken . ff kijken waar dit allemaal naar toe gaat.

          Comment

          • RollUp
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2011
            • 1445

            #185
            Re: JD's Voetbal Hoekje

            We kijken wel ff Ik maak af en toe reclame in de chatbox! Hoe meer mensen hoe leuker!
            Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

            Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

            Comment

            • Ronson
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2013
              • 2379

              #186
              Re: JD's Voetbal Hoekje

              Precies we kijken wel ff.. goede morgen trouwens.

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              bal.jpgDe Opschep ToTo bal.jpg

              Goed nog een uur voordat de deadline verstrijkt. Hieronder de wedstrijden en de uitslagen van de Opschep ToTo van speelronde 7.
              Tevens een opsomming van de ingezonden voorspellingen. RollUp zal voor ons de scores gaan bijhouden in een overzicht. Deze man verdient een standbeeld.
              De wedstrijden.

              1.feyenoord.jpg 1 - 0Utrecht.jpg
              2.de kleuterklas.jpg 4 - 0 neuzen.jpg

              3. manchester city.jpg 4 - 1 man untd.jpg
              4.schalke.jpg 0 - 4 bayern.jpg
              5.Club Brugge.jpg 4 - 0 RSC Anderlecht.jpg

              De Ingezonden opshep voorspellingen; Rollup, Oerhippie, Stafford en Ronson.

              *** Rol * Oer * Staf* Ron
              *1* 2-0 * 2-1 * 2-2 * 3-1
              *2* 1-1 * 2-2 * 2-3 * 1-2
              *3* 1-2 * 1-3 * 1-3 * 1-2
              *4* 0-3 * 1-4 * 0-4 * 0-2
              *5* 0-1 * 0-2 * 0-1 * 1-3




              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              bal.jpgDeadline Opschep ToTo bal.jpg

              Nou mede opscheppers de Deadline is verstreken deze week 4 spelers. De Uitslagen worden zo snel mogelijk verwerkt. Veel succes en va morgen kan iedereen weer meedoen in het aanwijzen van de wedstrijden voor de volgende ronde. Veel kijk plezier toegewenst allemaal.

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Hahaha staf verdomme toch nog een gaatje gevonden. Wedstrijd 4 is idd gisteren al gespeeld. Nou die 10 punten zijn je gegunt hoor. Had ik maar beter moeten opletten.
              AAArrrggg. We worden weer door ons eigen syteem onderuit gehaald. Sorry...
              Last edited by Ronson; 22 September 2013, 17:58.

              Comment

              • RollUp
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2011
                • 1445

                #187
                Re: JD's Voetbal Hoekje

                Krijgt tie gewoon 10 punten omdat hij oplet! Damn, had ik ook moeten doen haha
                Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                Comment

                • Ronson
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2013
                  • 2379

                  #188
                  Re: JD's Voetbal Hoekje

                  Ja heel slim allemaal weer snel ff een stand invullen en ons dan weer op een andere manier proberen af te leiden. Hahaha Well Played Staff. Mijn eigen stomme fout.
                  Maar ik ga ook nog wel ergens 10 puntjes pakken vandaag. Ik heb de achtervolging direct ingezet. Voorsprong 9 punten op ons maar. Wij hebben wel de juiste winnaar aangewezen dus iedereen heeft al gescoord. En de middag is nog jong.

                  Comment

                  • RollUp
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2011
                    • 1445

                    #189
                    Re: JD's Voetbal Hoekje

                    Je doet maar, ik win toch wel.

                    Bespaar je de moeite anders
                    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                    Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                    Comment

                    • MWay
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2012
                      • 4999

                      #190
                      Re: JD's Voetbal Hoekje

                      Wij neuzen gaan vandaag voor de eerste plaats.
                      Gegroet zijn zij die onder ons staan.

                      Comment

                      • Ronson
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2013
                        • 2379

                        #191
                        Re: JD's Voetbal Hoekje

                        Ja Mway, veel succes straks. Vind je cluppie op dit moment ook net iets beter dan PSV. Maar ja als die jongens hun dag hebben kan je ook zomaar verliezen. Gaat iig een leuke wedstrijd worden. Kunnen we je volgende keer ook bijschrijven voor de Toto?

                        Comment

                        • stafford
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2009
                          • 2382

                          #192
                          Re: JD's Voetbal Hoekje

                          Psv ajax al fout 4-0 inmiddels potverdomme :p

                          1goed haha hopend dat ik nummere 2 ook goed heb nog dan :p

                          Comment

                          • Ronson
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2013
                            • 2379

                            #193
                            Re: JD's Voetbal Hoekje

                            Hahaha...ja je staat gelijk vooraan. De opschepkoning van deze week. Gefeliciteerd Staff.
                            Ik had er maar 2 goed verder qua winnaar, maar ik geloof dat we allemaal wel behoorlijk mis zitten
                            Last edited by Ronson; 22 September 2013, 18:02.

                            Comment

                            • MWay
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2012
                              • 4999

                              #194
                              Re: JD's Voetbal Hoekje

                              Doe mee met de toto.
                              Voor de rest zegt de stand genoeg

                              Comment

                              • Ronson
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2013
                                • 2379

                                #195
                                Re: JD's Voetbal Hoekje

                                Leuk Mway. PSV had zijn dag vandaag, had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht. Maar ik denk dat Hippie hiermee wel heel erg blij zal zijn.

                                300px-Royal_Netherlands_Football_Association_Logo_svg.jpgLogo_Eredivisie1.jpg Top 3 na Speelronde 7

                                1.de kleuterklas.jpg
                                2.Pec zwolle.jpg3.twente.jpg

                                Comment

                                Bezig...