JD's Voetbal Hoekje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • de oerhippie
    Ultra Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Aug 2011
    • 2132

    #316
    Re: JD's Voetbal Hoekje

    Yepp Ronns, wat een mooi spel van bayer, net 2-0 van Thomas Muller, die engelsen krijgen op hun broekje
    Van Gaal heeft zn best gedaan daar.. met zn lederhoze op zn knieen in de kleedkamer... hoor daar 3-0?? Arjen Robben, haha
    Nog effies kijken en draaie..laters Ronsie ballemakkert
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment

    • Ronson
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 2379

      #317
      Re: JD's Voetbal Hoekje

      De hand van Pep Guardiola is wel duidelijk zichtbaar aan het worden ja. Alsof Man city gewoon niet mee doet joh...Nou ff een workshopje voetballen door Schweinsteiger en zijn kornuiten...Ga er ook maar weer eentje rollen hier .

      Comment

      • Rodigan
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 1536

        #318
        Re: JD's Voetbal Hoekje

        Anderlecht 0-3 verloren. Belachelijk resultaat. Alweer een lesje in efficiƫntie (ondertussen een stuk of 100 zo'n lesjes) gehad.
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

        Comment

        • Ronson
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2013
          • 2379

          #319
          Re: JD's Voetbal Hoekje

          Zonde man, maar dat is voetbal. Soms helemaal niet eerlijk maar ja dat is nou het spelletje. Tis dat Bayern ff de teugels liet vieren, maar ik moest ff aan Barcelona denken.
          Man city werd gewoon ff aan de kant gezet. Mooie pot, moet je zeker ff in de herhalingen gaan bekijken.

          Comment

          • smoking leo
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Jul 2013
            • 352

            #320
            Re: JD's Voetbal Hoekje

            Srry Rodigan maar verlies je geloof in die overgewaarde ploeg (Anderlecht) dank aan de Ron voor m'n Toto fatsoenlijk te formuleren!!! Het is niet makkelijk om je tijd er fatsoenlijk in te steken, maar je verstond me toch? Niet? Ps. Vandaag 120€ gewonnen met te wedden op de voetbal (diamant)steentje erbij (Hip ) La fĆŖte commence
            OUT

            Comment

            • Rodigan
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • May 2012
              • 1536

              #321
              Re: JD's Voetbal Hoekje

              Oorspronkelijk geplaatst door smoking leo
              Srry Rodigan maar verlies je geloof in die overgewaarde ploeg (Anderlecht)
              Waarom zou ik? Supporter in goeie en slechte tijden. Anderlecht hoor gewoon niet thuis in de CL en 't is jammer dat er waarschijnlijk geen herkansing zal volgen in de EL.
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

              Comment

              • Ronson
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2013
                • 2379

                #322
                Re: JD's Voetbal Hoekje

                Hahaha Leo mazzelaar. Nou rondje van Leo dan maar. Dan moet onze tot een eitje voor je wezen dus.

                En idd Rodi trouw aan je cluppie blijven. Daar kan ik met rolly wel over mee praten als hondstrouwe Feyenoorders.
                Last edited by Ronson; 2 October 2013, 22:31.

                Comment

                • RollUp
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2011
                  • 1445

                  #323
                  Re: JD's Voetbal Hoekje

                  Ja! Feyenoorder in hart en nieren
                  Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                  Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                  Comment

                  • smoking leo
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2013
                    • 352

                    #324
                    Re: JD's Voetbal Hoekje

                    Hey Rodigan, uiteraard respect voor je trouw aan je ploeg, UW ploeg en respect daarvoor!! Je moet begrijpen dat onze RAFC heeft moeten blijven opboksen tegen Beerschot die (zoals je wel weet) nu in 4e provinciale zit het hangt maar ook af uit welke streek je komt uiteraard... Heb geen probleem mat Anderlecht maar vind wel dat het daar meer over € gaat dan over voetbal...
                    Langs de andere kant wel crazy dat ze WEER de CL hebben gehaald, ookal winnen ze niet alles, het blijft toch een grote eer (ze zouden de ploeg van't Stad, the great old toch vermorzelen moest het erop aankomen, geef ik zonder scrupules toe )
                    Last edited by smoking leo; 3 October 2013, 10:33.

                    Comment

                    • Csvw01
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2013
                      • 260

                      #325
                      Re: JD's Voetbal Hoekje

                      N.E.C de gekste whaha .. Hey maar ronson maar waarom geen NEC plaatje in begin ?? Je heb me een beetje gekwetst hoor whahaha

                      Comment

                      • Ronson
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2013
                        • 2379

                        #326
                        Re: JD's Voetbal Hoekje

                        Ga ik een nec plaatje erbij doen de toto van deze week staat op pagina 14 of 15. Weet je waar je op kan gokken. Ga ik een NEC plaatje aan het begin doen voor je.

                        Comment

                        • Csvw01
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2013
                          • 260

                          #327
                          Re: JD's Voetbal Hoekje

                          Ja zeker die vistassen of nie bah bah beter kijk ik niet.. Ben ik weer ziek. En ben net beter whahaha

                          Comment

                          • Ronson
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2013
                            • 2379

                            #328
                            Re: JD's Voetbal Hoekje

                            Vistassen ik hoorde ook al fietstassen.??? Wie zijn dat? Ik heb echt werkelijk geen idee welke club ze hiermee bedoelen...Hahaha en ik dacht de bij namen wel allemaal te kennen. Nou speciaal voor jou dan

                            nec.jpg De Gekste !!!!!

                            Comment

                            • smoking leo
                              Big Bongmaster
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2013
                              • 352

                              #329
                              Re: JD's Voetbal Hoekje

                              Comment

                              • Csvw01
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2013
                                • 260

                                #330
                                Re: JD's Voetbal Hoekje

                                Ja weetje Ronson ik kan die naam niet goed uit spreken. Verbod van god is dat whahaha.. Als je goed denk weetje je wel bijen het zijn zwart geel denken heel wat te zijn.. Maar zonder suiker oompje zijn ze niks lol ... Wat heb je toch weer een mooi plaatje de op gezet hou daar van lol

                                Comment

                                Bezig...