JD's Voetbal Hoekje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ronson
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2013
    • 2379

    #166
    Re: JD's Voetbal Hoekje

    Ja goed idee, zal de lijst ff aanvullen nog

    Comment

    • RollUp
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2011
      • 1445

      #167
      Re: JD's Voetbal Hoekje

      Misschien moeten we gewoon een toto voor de fun openen hier
      Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

      Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

      Comment

      • Ronson
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2013
        • 2379

        #168
        Re: JD's Voetbal Hoekje

        Een toto om bragging rights te vergaren. lijkt op zich wel ok en dan een lijstje bijhouden wie het meeste punten heeft zeker. Doen we dat alla VI dat we er gewoon een paar wedstijden er russen uit lichten en daar een toto voor gaan bijhouden. Nationaal en Internationaal en iedereen mag een wedstrijd aanwijzen waarop we dan die toto gaan spelen. Zoiets? Je mag meedenken hoor, iedereen hier. Ik had ook al gedacht aan wedstrijd van de week, speler van de week en de schlemiel van de week. Kunnen we allemaal in die toto kwijt dan.

        Comment

        • RollUp
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2011
          • 1445

          #169
          Re: JD's Voetbal Hoekje

          Doen we dat toch samen! Zal vanavond ff PM'en
          Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

          Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

          Comment

          • Ronson
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2013
            • 2379

            #170
            Re: JD's Voetbal Hoekje

            Is goed Rolly we verzinnen wel wat, misschien hebben de fans uit België ook wel een ideetje of twee. Zit eigenlijk nog op een Belgische liefhebber te wachten die de Belgische competitie wil gaan bijhouden hierro. De eredivisie en de Europacups is voor mij al genoeg. Mochten hier mensen voor zijn heb ik nog wel een handig linkje voor de postings.

            Het grootste overzicht van logo's van voetbalclubs over de hele wereld.


            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Goed ik zie 2 wedstrijden in de eredivisie voor de toto. Ik zit te denken aan een punten systeem waarbij je 1 punt krijgt voor het correct aanwijzen van de winnaar en 10 punten als je ook de uitslag helemaal goed heb voorspeld. Mocht een wedstrijd gelijk eindigen en je hebt dit goed voorspeld krijg je ook 1 punt De totalen zullen begin van de week openbaar hier worden vermeld. Misschien kunnen we wat leuks verzinnen voor de gene die einde van het seizoen de meeste punten heeft gehaald. Dus de mensen die nu instappen hebben dus ook een voordeel op de mensen die later zijn...Heerlijk die eerlijkheid..Wat dacht je daarvan ?

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Wat dachten jullie van de volgende potjes voor de Toto:

            bal.jpg De Opschep ToTo bal.jpg

            1. Feyenoord - Utrecht.
            2. PSV - Ajax.
            3. Manchester City - Manchester United.
            4. Schalke 04 - Bayern München.
            5. Club Brugge - Anderlecht.

            thCA80YP4T.jpg

            Alle wedstrijden worden as Zondag gespeeld Je entree moet voor Zondag 12.00 uur Binnen zijn. Alle entries na dit tijdstip zijn ongeldig.
            Heerlijk weer we zijn onvermurwfbaar. Volgende toto's worden de wedstrijden eerder bepaald. Denk een beetje in dit concept voor de toto.
            Maar input van jullie zal ik meenemen in de opzet. Kijk maar wat je er van vind.
            Attached Files
            Last edited by Ronson; 20 September 2013, 22:11.

            Comment

            • RollUp
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2011
              • 1445

              #171
              Re: JD's Voetbal Hoekje

              Ik zeg niks veranderen! Zou wel een apart topic openen
              Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

              Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

              Comment

              • Ronson
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2013
                • 2379

                #172
                Re: JD's Voetbal Hoekje

                Oh, wou het gewoon hier doen maar een apart topic kan ook. Denk ik ff over na. Wou het hier zo breed mogelijk houden. alle sport gerelateerde dingen wil ik hier gewoon instoppen. Met al het geouwehoer en gedoe erbij, maakt het des te leuker vind ik zelf dan. Wel wat rommeliger maar wel heel levendig. We zouden nog wat aan de stijl kunnen veranderen, maar dit moet maar ff gaan groeien. Dn zien we vanzelf wat handiger is. Dit soort toto-tjes zijn ook weer altijd leuke redenen van gespreksstof die juist aan dit topic gerelateerd zijn. Ga zelf maar ff de aftrap nemen.

                Mijn Toto entree van deze week is:

                1. 3 - 1
                2. 1 - 2
                3. 1 - 2
                4. 0 - 2
                5. 1 - 3

                Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben er redelijk van overtuigt dat ik die maximum score van 50 punten deze week ga incasseren.
                Last edited by Ronson; 21 September 2013, 10:04.

                Comment

                • RollUp
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2011
                  • 1445

                  #173
                  Re: JD's Voetbal Hoekje

                  Ik ben meer van overzicht haha Maar de fun staat voorop!

                  1. Feyenoord- Utrecht: 2 - 0
                  2. PSV - AJAX: 1 - 1
                  3. Man. City -Man. United: 1 - 2
                  4. Schalke - Munchen: 0 - 3
                  5. Brugge - Anderlecht: 0 -1

                  Dat is mijn inzending!
                  Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                  Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                  Comment

                  • Ronson
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2013
                    • 2379

                    #174
                    Re: JD's Voetbal Hoekje

                    Nou dit staat genoteerd Rolly. Zat wel ff te denken, je zal me moeten helpen met deze toto. dit omdat iedereen zijn post kan bewerken. Dus lijkt me een goed idee dat ik jouw uitslagen bevestigt en jij de mijne dan kan iedereen zien dat je je post heb aangepast. Snap je.. Zeg maar een dubbele controle. En als het te rommelig word hier zetten we een sidetopicje op. Mag jij ook doen hoor dan. Zo kunnen er nog wel eens leuke side topics gaan ontstaan. Maar het lult wel lekker weg om je mekaar ff af te kraken op sommige wedstrijd keuzes

                    Voor RollUp staat genoteerd

                    1. Feyenoord- Utrecht: 2 - 0
                    2. PSV - AJAX: 1 - 1
                    3. Man. City -Man. United: 1 - 2
                    4. Schalke - Munchen: 0 - 3
                    5. Brugge - Anderlecht: 0 -1

                    Comment

                    • RollUp
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2011
                      • 1445

                      #175
                      Re: JD's Voetbal Hoekje

                      Goed punt!

                      De volgende uitslagen zijn voor Ronson genoteerd:
                      1. 3 - 1
                      2. 1 - 2
                      3. 1 - 2
                      4. 0 - 2
                      5. 1 - 3



                      Wie o Wie doet er nog meer mee!!?
                      Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                      Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                      Comment

                      • Ronson
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2013
                        • 2379

                        #176
                        Re: JD's Voetbal Hoekje

                        Ik hoop deze week alleen hippie. Dan kunnen we een kleine voorsprong opbouwen Hahaha...Misschien stelt JD zelf wel een klein prijsje beschikbaar voor de winnaars aan het einde van het seizoen. Dat zal relax wezen, vooral als dit een beetje zal gaan lopen. Goed maar hopen dat er ergens onderweg een mod. ook geïnteresseerd raakt.

                        Comment

                        • de oerhippie
                          Ultra Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Aug 2011
                          • 2132

                          #177
                          Re: JD's Voetbal Hoekje

                          Toto...daar komt ie;

                          1. Feyenoord-Utrecht 2-1
                          2. PSV-Ajax 2-2
                          3. Man. city-Man. united 1-3
                          4. Schalke-Munchen 1-4
                          5. Brugge-Anderlecht 0-2

                          Zo Ronns, noteer het maar in het grote totoboek. Zie de uitslagen van de wedstrijden wel verschijnen Ben ik deelnemer nr. 3? Laters, prettige avond
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

                          Comment

                          • Ronson
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2013
                            • 2379

                            #178
                            Re: JD's Voetbal Hoekje

                            Yep, staat genoteerd Hippie leuk dat je mee doet.. Hahahaha Herakles - Twente ff Stil wegens Rellen....Foei Herakles toch.

                            Hippie's entree

                            1. Feyenoord-Utrecht 2-1
                            2. PSV-Ajax 2-2
                            3. Man. city-Man. united 1-3
                            4. Schalke-Munchen 1-4
                            5. Brugge-Anderlecht 0-2

                            Comment

                            • stafford
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2009
                              • 2382

                              #179
                              Re: JD's Voetbal Hoekje

                              1. Feyenoord- Utrecht: 2 - 2
                              2. PSV - AJAX: 2 - 3
                              3. Man. City -Man. United: 1 - 3
                              4. Schalke - Munchen: 0 - 4
                              5. Brugge - Anderlecht: 0 -1

                              Comment

                              • RollUp
                                Expert Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2011
                                • 1445

                                #180
                                Re: JD's Voetbal Hoekje

                                Staat genoteerd Staff! Leuk dat je aanschuift

                                1. Feyenoord- Utrecht: 2 - 2
                                2. PSV - AJAX: 2 - 3
                                3. Man. City -Man. United: 1 - 3
                                4. Schalke - Munchen: 0 - 4
                                5. Brugge - Anderlecht: 0 -1



                                Ronson en ik bevestigen de uitslagen zodat deze niet meer kunnen worden gecorrigeerd.
                                Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                                Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                                Comment

                                Bezig...