JD's Voetbal Hoekje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • smoking leo
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Jul 2013
    • 352

    #466
    Re: JD's Voetbal Hoekje

    [QUOTE=Escargot;403298]Oh god hij is nog zelfverzekerd ook, dat zijn de ergste ... ZE MAAKT me zelfzeker!!! Het leven is te kort Slakkie!, je moet ervan genieten zolang het duurt!!!! Had het zelf ook nooit verwacht maar 'it's meanth tot be' mate
    Tuurlijk is het maar een gein van je,lul maar ff serieus... Escar, waarom haat je Rollup toch zo?

    Comment

    • Escargot
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4984

      #467
      Re: JD's Voetbal Hoekje

      Tsja dat is een verhaal apart.

      Is geen uitzondering, ik haat gewoon iedereen.

      Het zijn ook niet de vrijgezellen die ik haat hoor, meer de feesten

      Studenten ontgroeningen, dat zijn echt wel de ergste feesten die er bestaan.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment

      • smoking leo
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Jul 2013
        • 352

        #468
        Re: JD's Voetbal Hoekje

        Scar zwans je nu?!?? Haat iedereen???!? Was je maar aan't fucken. NET ALS ROLLY, je zit JAREN Online, dan moet je wel tussen de regels kunnen lezen, weet je toch!!!! NIEMAND Haat je maar we plagen je maar!!! Dit weet je toch, niet??? holmes
        Ff bijwerken, dacht dat het over Staff ging... Met zijn comment over waarom haat je me zo... Maar heb gvd verkeerde naam erop gezet (Rollup ipv Stafford) dacht dat er een pesterij-grap tussen jullie was (s toch duidelijk, niet?) wou je niet kwetsen maar weet goed dat je met haat NERGENS komt vriend, relax and enjoy life homy, dag per dag de 1e beter als de andere maar morgen BLIJFT EEN VERASSING m'n excuses maar ben toch maar dronken... Trek het je niet aan
        Last edited by smoking leo; 8 October 2013, 17:48.

        Comment

        • Escargot
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 4984

          #469
          Re: JD's Voetbal Hoekje

          Hahhaa natuurlijk kan me dit niet schelen, ik heb aan niemand het land.
          Ik zeg wat ik vind en ben gewoon bezig.

          Ik maakte die opmerking gewoon uit baldadigheid.

          Echter

          Ik haat Studenten en hun ontgroening !!!

          Dat staat, roept veel te veel emoties op.

          Dat doe ik nooit meer, dat beloof ik.
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment

          • stafford
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 2382

            #470
            Re: JD's Voetbal Hoekje

            Nou nou de dronken dames op studenten feesten,
            Pakken voornamelijk leuk uit haha,
            Hen er toch goeie herrineringen aan

            Comment

            • Escargot
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4984

              #471
              Re: JD's Voetbal Hoekje

              Ja een overladen dame die op de drempel loopt te kotsen, zucht, een verademend schouwspel....
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment

              • RollUp
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2011
                • 1445

                #472
                Re: JD's Voetbal Hoekje

                Waarom haat Slak mij?! Wat is dat nou weer?



                Enne, gefeliciteerd bijna getrouwde man ! Ik ben er ook ingetrapt, maar het is stiekem toch best fijn Geniet er van man!
                Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                Comment

                • Ronson
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2013
                  • 2379

                  #473
                  Re: JD's Voetbal Hoekje

                  Hahaha , Dat zit diep Escar. Wat hebben die koorballen allemaal met je uitgespookt. Vraag me dat nu wel een beetje af. Ik woon me hele leven al tussen de studenten letterlijk en figuurlijk. Heb echter nog nooit iemand over zijn ontgroening horen klagen. Ja als ze groen zijn, maar het jaar er op doen ze des te harder mee. Er gaat wel eens wat fout hier en daar. Maar het gaat bij de voetbalvereniging ook wel eens fout.

                  Comment

                  • RollUp
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2011
                    • 1445

                    #474
                    Re: JD's Voetbal Hoekje

                    Ik weet niet, maar bij de zin "wat hebben die koorballen allemaal met je uitgespookt" krijg ik toch hele rare beelden....
                    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                    Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                    Comment

                    • Ronson
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2013
                      • 2379

                      #475
                      Re: JD's Voetbal Hoekje

                      Hahaha dat was de bedoeling ook. Zag ik nou een nieuwe deelnemer binnen komen. Welkom Chemiel050, Groningen supporters hadden we hier nog niet.

                      Comment

                      • Escargot
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2013
                        • 4984

                        #476
                        Re: JD's Voetbal Hoekje

                        Ja en die rare beelden moet je ook voor ogen houden.

                        Zucht, ze zijn allemaal waar.....



                        En nu wil ik hierover niet meer horen.
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment

                        • Ronson
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2013
                          • 2379

                          #477
                          Re: JD's Voetbal Hoekje

                          SSSssssstttt.....Gaan we wel weer over andere zeer banale zaken ouwehoeren, ok....ik zal het woord koorbal niet meer in me mond nemen.
                          aaarrrrgg...sorry kan er ook niets aan doen, al die foute woordkeuzes de hele tijd...
                          Last edited by Ronson; 8 October 2013, 18:37.

                          Comment

                          • Escargot
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2013
                            • 4984

                            #478
                            Re: JD's Voetbal Hoekje

                            Niets Banaal te melden...

                            I'l Suffer in Silence
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment

                            • smoking leo
                              Big Bongmaster
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2013
                              • 352

                              #479
                              Re: JD's Voetbal Hoekje

                              Daim!!! Lachen das abnormaal, geniaal, theatraal en dit enkel met DE Nederlandse TAAL!!!! Mais quand tu veux parler comme les Francofone c'est pas une probleme pour mois mon ammi (misschien verkeerd geschreven maar je hebt me wel Scarr)

                              Comment

                              • RollUp
                                Expert Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2011
                                • 1445

                                #480
                                Re: JD's Voetbal Hoekje

                                gatverdamme!!!

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Mais quand tu veux parler comme les Francofone c'est pas une probleme pour mois mon ammi
                                Ja, dat snap ik dus niet... hahaha

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                @Chemiel! Wat is je inzending?! Je doet toch wel mee he?
                                Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                                Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                                Comment

                                Bezig...