JD's Voetbal Hoekje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ronson
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2013
    • 2379

    #1621
    Re: JD's Voetbal Hoekje

    Zo laten Escar. Die 1-1 zien we nu als eindstand. Dus gefeliciteerd Hipp. Waarom kies jij toch ook altijd van dit soort probleem wedstrijden uit Escar

    Comment

    • Escargot
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4984

      #1622
      Re: JD's Voetbal Hoekje

      Ik voel dat vooraf aan m'n water Ron...
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment

      • Ronson
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2013
        • 2379

        #1623
        Re: JD's Voetbal Hoekje

        Nou gaat hipp weer voor de zaden. Er wordt wel enorm gescoord deze periode. Ik geloof dat de winnaar van vorige maand toch minder punten had en we moeten nog een ronde. Nou maar hopen dat ik dan ook nog een 10 pointertje ga pakken dan. Oh bedankt voor het overnemen. Tis nogal laat geworden vannacht.

        Comment

        • Escargot
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 4984

          #1624
          Re: JD's Voetbal Hoekje

          Nachtbraker;......

          Als je gezopen hebt...hoop ik dat de kater niet te harden is...

          Anders leer je nooit wat


          Zal het gebeuren ????

          10 AQS WW voor de Hippie????
          Ik hoop het Hip, ze liggen klaar...
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment

          • MWay
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2012
            • 4999

            #1625
            Re: JD's Voetbal Hoekje

            Die dikke dame geef nog steeds geen geluid

            Comment

            • Ronson
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2013
              • 2379

              #1626
              Re: JD's Voetbal Hoekje

              Goed ff een teken van leven dan. Tis natuurlijk sterk verminderd en met dit weer slaap ik liever nog ff door
              Maar speciaal voor jullie dan

              Uitslag Opschep ToTo Ronde 19

              Goed deze ronde is ook weer bijna ten einde. Denk alvast ff na voor de wedstijden in de finale ronde van deze periode. Dan kan ik die weer zo snel mogelijk in mekaar steken voor jullie.


              1. 2 - 0
              2.
              1 - 1 wedstrijd onderbroken bij een 1-1 tussenstand
              3.
              1 - 0
              4.
              0 - 2
              5.
              2 - 0

              De wedstrijden uitgeschreven:

              1* Jupiler Pro League RSC Anderlecht v/s Club Brugge Zondag 26 Januari 18.00 uur Ronson 2-0
              2* International Club Friendly Djurgården v/s Union Berlin Zaterdag 25 Januari 15.30 uur Escargot 1-1
              3* Eredivisie PSV v/s AZ Zaterdag 25 Januari 20.45 uur De Oerhippie 1-0
              4* Bundesliga Borussia Monchengladbach v/s Bayern München Vrijdag 24 Januari 20.30 uur Ronson 0-2
              5* Ligue 1 AS Monaco v/s Olympique Marseille Zondag 26 Januari 21.00 uur Ronson 2-0







              Gedetailleerde informatie over de inzendingen, standen en de uitslagen, kan je in ons live overzicht vinden.


              Controle link;

              http://www.liveuitslagen.nl/

              Deelnemers opschep toto ronde 19: Escargot, Ronson, Hobby007, Stiff, El Guerilliero, Rodigan, El Plantos, Thugz, Stafford, MWay, De Oerhippie, Cookaap

              1 1-1 1-0 2-0 2-0 2-1 2-2 2-0 3-1 2-0 1-1
              2 1-2 1-0 1-0 1-1 1-2 1-1 1-1 2-0 2-1 1-1
              3 1-1 1-0 1-1 1-1 2-1 0-0 2-1 2-1 1-1 1-1
              4 1-2 1-0 1-2 0-2 1-2 1-0 1-3 1-3 0-3 0-2
              5 1-2 1-0 1-0 1-2 2-1 0-1 1-1 2-0 1-2 1-0





              1 3-1 2-1
              2 0-0 0-1
              3 1-2 0-0
              4 0-3 0-3
              5 1-1 1-1

              Standen tot nu toe.

              P1 ronde 3.jpg
              Attached Files
              Last edited by Ronson; 26 January 2014, 22:00.

              Comment

              • de oerhippie
                Ultra Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Aug 2011
                • 2132

                #1627
                Re: JD's Voetbal Hoekje

                Yeah....12 punten zowiezo wiet smiley blij.gif...wat gaat de uitslag worden van wedstrijd 1 en 4 wietsmiley dansen.gif???

                Nou...ik kom uit mn startblokken uit t niets...

                Natuurlijk ieder geluk gewenst want wat Ronzz zei er worden veel punten gepaktwietsmileys sjaaltjejuichen.gif... hippie.
                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                Comment

                • Ronson
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2013
                  • 2379

                  #1628
                  Re: JD's Voetbal Hoekje

                  Zo Hipp, Jij en El Plantos gaan als de brandweer deze ronde.

                  Comment

                  • de oerhippie
                    Ultra Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Aug 2011
                    • 2132

                    #1629
                    Re: JD's Voetbal Hoekje

                    Hahaaa....westrijd 1 wéér een 10 puntertje dr bij wietsmiley bidden3.gif....22 punten awesome!!!

                    Als olympique gelijkspeelt 1-1 dan gaat de vlag uit hier wietsmileyober.gif...een rondje van de hipp en ieder mag aanschuivensmiley together.jpg....suc6 iedereen .
                    Attached Files
                    The seeds of today are the flowers of tomorrow

                    Comment

                    • El Plantos
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2013
                      • 1609

                      #1630
                      Re: JD's Voetbal Hoekje

                      Zo he, 30 punten
                      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                      Comment

                      • thugz
                        Amazing Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jun 2013
                        • 4284

                        #1631
                        Re: JD's Voetbal Hoekje

                        okey de eerste 2 punten
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                        Comment

                        • Ronson
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2013
                          • 2379

                          #1632
                          Re: JD's Voetbal Hoekje

                          Ja Jongens er is veel gescoord deze ronde. Vooral El Plantos 30 punten Poeh he!!! Moet haast bijna wel een record wezen.

                          Maar Uh, Laat maar weer komen die wedstrijdvoorstellen. Want dit weekend gaan we de prijs weer verdelen, daar horen een paar mooie wedstrijden bij.

                          Comment

                          • Ronson
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2013
                            • 2379

                            #1633
                            Re: JD's Voetbal Hoekje

                            Goed dan, mijn inzending

                            Feyenoord - Vitesse

                            Vrijdag 31 Januari 20.00 uur

                            Comment

                            • Escargot
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2013
                              • 4984

                              #1634
                              Re: JD's Voetbal Hoekje



                              Wat doe je me aan.....

                              Ronson....




                              Daar krijg ik blaren van op m'n jatten.....

                              Dit zet ik je betaald...



                              Inzendingen ToTo Ronde 20

                              Goed mensen, het is weer tijd voor de laatste ronde van deze periode, wie zal de periode prijs winnen...
                              De toto staat weer open voor jullie inzendingen, probeer deze vandaag en morgen te versturen, zodat deze uiterlijk Dinsdagavond verwerkt zijn.


                              1. logo_eredivisie.gifLogo Feyenoord.jpeg - vitesse logo.jpeg
                              2.
                              logo_eredivisie.gifLogo FC Utrecht.jpeg - Ajax logo.jpg
                              3. ??
                              - ??
                              4.
                              ?? - ??
                              5. ??
                              - ??

                              De wedstrijden uitgeschreven:

                              1* NL. Eredivisie Feyenoord Rotterdam v/s Vitesse Arnhem Vr. 31 Januari 2014, 20.00 uur Ronson
                              2* NL. Eredivisie F.C Utrecht v/s Ajax Amsterdam Zo. 02 Februari 2014, 12.30 uur De Oerhippie
                              3* v/s
                              4* v/s
                              5* v/s







                              Gedetailleerde informatie over de inzendingen, standen en de uitslagen, kan je in ons live overzicht vinden.


                              Controle link;

                              http://www.liveuitslagen.nl/

                              Deelnemers opschep toto ronde 20:

                              1
                              2
                              3
                              4
                              5





                              1
                              2
                              3
                              4
                              5

                              Standen tot nu toe.

                              P1 ronde 3.jpg
                              Last edited by Escargot; 27 January 2014, 21:24.
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment

                              • Ronson
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2013
                                • 2379

                                #1635
                                Re: JD's Voetbal Hoekje

                                hahaha Ja zet de pagina toch op. Dan mag jij hem eens een keer in mekaar flansen en houdt ik de spreadsheet bij. Ik ze het probleem niet

                                Comment

                                Bezig...