JD's Voetbal Hoekje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • shivaman
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2012
    • 905

    #2281
    Re: JD's Voetbal Hoekje

    Halve Finales :

    Dinsdag 8 juli
    HF 1 Brazilië - Duitsland 22.00 uur, Belo Horizonte
    Woensdag 9 juli
    HF 2 Nederland - Argentinië 22.00 uur, São Paulo
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

    Comment

    • de oerhippie
      Ultra Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Aug 2011
      • 2132

      #2282
      Re: JD's Voetbal Hoekje

      Hee Sjief . Dat Nederlands Elftal heeft mij gister eens goed laten zweten, wat een spanning pur sang zeg !!!
      De duitsers gaan volgens mij de brazilianen oprollen en wij de argentijnen. Wat zullen we dan krijgen voor een titanenstrijd??!!

      Forza Holland,

      Hippie .
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment

      • Ganjax
        Guru of all Growers
        420 MemberMemberLucky Member
        • Apr 2009
        • 10443

        #2283
        Re: JD's Voetbal Hoekje

        Ik zie eerder een finale Nederland- Brazil, Duitsers zijn zo sterk niet om de Brazilianen te verslagen.
        Je weet natuurlijk nooit ik zeg Nederland ga ervoor en hak ze in de pan, wereldkampioen yey oranje boven!
        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

        Comment

        • smoking leo
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Jul 2013
          • 352

          #2284
          Re: JD's Voetbal Hoekje

          Zalig van Duitsland!!! 7-1 Hehe

          Comment

          • Michevan
            Expert Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • May 2014
            • 1417

            #2285
            Re: JD's Voetbal Hoekje

            Inderdaad lekker, ben benieuwd of wij de finale tegen Duitsland gaan spelen en hopelijk een keer een finale winnen
            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


            Comment

            • Morgen Zonder Zorgen
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • May 2013
              • 1133

              #2286
              Re: JD's Voetbal Hoekje

              Nederland gaaf het moeilijk krijgen tegen de Duitsers, als ze morgen winnen!
              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

              Comment

              • Michevan
                Expert Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • May 2014
                • 1417

                #2287
                Re: JD's Voetbal Hoekje

                Ja, dat is 1 ding wat zeker is maar niets is onmogelijk, misschien hebben wij een keer mazzel, hele goede dag en de Duitsers een slechte
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                Comment

                • stafford
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2009
                  • 2382

                  #2288
                  Re: JD's Voetbal Hoekje

                  vandaag 2-1
                  argentinie scoort de eerste,dankzij messi
                  nederland 15/30min na de 1e goal,

                  de 2e zal aan het eind erin gaan.

                  cillessen zal nederland op het nippertje redden van de 2-2.
                  omdat ze een fout maken.

                  dat is mijn voorspelling

                  Comment

                  • Michevan
                    Expert Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • May 2014
                    • 1417

                    #2289
                    Re: JD's Voetbal Hoekje

                    Ik verwacht en hoop ook 2-1 of zelfs 3-1, maar ja, je weet het nooit, elke wedstrijd is anders en je bent zo afhankelijk van geluk, pech, arbitrage etc.
                    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                    Comment

                    • de oerhippie
                      Ultra Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Aug 2011
                      • 2132

                      #2290
                      Re: JD's Voetbal Hoekje

                      Deze is voor als we winnen van Argentina... buitenkweek 2013-2014 !! 1477.jpg ...kommen sie bitte meine freunden !!!
                      Zal een feit worden na 2x 45 minuten ...

                      Hippie .
                      The seeds of today are the flowers of tomorrow

                      Comment

                      • de oerhippie
                        Ultra Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Aug 2011
                        • 2132

                        #2291
                        Re: JD's Voetbal Hoekje

                        Ik sta op vanochtend...met een houten kop en de nodige rokertjes achter de rug .
                        Ja, we hebben verloren. Op naar de verliezersfinale tegen Brazilië...een 3e plaats?

                        Over 2 jaar is er weer een E.K......

                        Wens onze jongens dan ook sterkte met het verlies van de halve finale , ja.....
                        we zijn ver gekomen maar we moesten de klapper pakken....streben noemen ze dat.

                        Afijn, ik mis verdomme die gezellige toto hier. Ongeacht de prijzen hebben we toch
                        onderling kunnen inzetten wat onze voorspellingen waren , in voor en tegenspoed.

                        Deze voetbaltopic blijft gehandhaafd, mijn menig dank aan de oprichter van dit topic,
                        vriend Ronson, en niet te vergeten JD en de sponsoren die hier met alle plezier een
                        steentje aan bijdragen !!!

                        De competitie mag voor mij betreft al weer beginnen.

                        We gaan weer leuke tijden tegemoet,

                        Hippie .
                        The seeds of today are the flowers of tomorrow

                        Comment

                        • Ganjax
                          Guru of all Growers
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Apr 2009
                          • 10443

                          #2292
                          Re: JD's Voetbal Hoekje

                          Laat Rons nog maar effe genieten van zijn rust we kunnen er in september weer tegenaan vliegen
                          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                          Comment

                          • smoking leo
                            Big Bongmaster
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2013
                            • 352

                            #2293
                            Re: JD's Voetbal Hoekje

                            Zowel Brazilië als Nederland spelen aanvallend dus kan nog een mooie match worden, niets tegenover dat Argentinië dat een slot op de goal zet en wachten op een foutje en dan counteren...(zwak) hoewel ik niets met de Duitsers heb is het in mijn ogen duidelijk dat ze kampioen gaan spelen. Maar denk dat plaats 3 en 4 een betere wedstrijd voor de ogen zal zijn Nederland, wees fier!! (en win )

                            Comment

                            • Ronson
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2013
                              • 2379

                              #2294
                              Re: JD's Voetbal Hoekje

                              Ach de poedelfinale, eigenlijk moet je die afschaffen. Maar ben best trots op dit elftal. Goed gedaan jongens!!!!.

                              Nou, loopt alleen me hele cluppie leeg. Ach de schulden zijn afbetaald met bruno, Pele gaat naar Southampton voor een luttele 8 mil. De Vrij en Janmaat waarschijnlijk naar manchester united, Clasie waarschijnlijk naar benfica. We houden maar weinig over maar ja, er is geld nu voor een spits. De rest komt wel weer vanuit Varkenoord.
                              Weer geen kampioen dus aankomend jaar...zucht 1999.....

                              Ik zie wel...verder ben ik weer min of meer aan het werk gekomen. Daarom ben ik zo stilletjes, heb het erg druk. Maar geen zorgen de toto gaat weer door, en het hoekje zal blijven. Zal eens gaan kijken wanneer het circus weer kan gaan beginnen.

                              Comment

                              • de oerhippie
                                Ultra Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Aug 2011
                                • 2132

                                #2295
                                Re: JD's Voetbal Hoekje

                                Er komt weer teken van leven...
                                De eredivisie gaat binnenkort weer van start ghehe !!!

                                We gaan weer wat beleven jawel .

                                Ronzz, ik zie je wel weer verschijnen, dan gaan we weer wat aangename rondes erin gooien ...

                                Hippie .
                                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                                Comment

                                Bezig...