Happy New Year 2014 topic

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ganjax
    Guru of all Growers
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 10443

    #1

    Happy New Year 2014 topic

    Korting op 420shop
    Laat hier je wensen, gelul, onzin, diepzinnige comment, of eender wat achter wat je wil

    Bij deze wens ik alle leden van JD en de crew en de chef een gelukkig nieuwjaar vol vreugde, goede gezondheid, veel liefde, plezier en vertier toe!
    En dat we een mooie zomer mogen hebben en vele toppen mogen oogsten, schol, santé, ik proost op jullie!

    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: Happy New Year 2014 topic

    Ik heb daar niks aan toe te voegen, van hetzelfde!!!

    Comment

    • Wietefras
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2013
      • 4374

      #3
      Re: Happy New Year 2014 topic

      Dat 2014 maar weer een mooi groen jaar mag worden met vele glimmende trichomen!

      BB_2014.jpg

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment

      • Smowkie
        Elite Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2011
        • 2684

        #4
        Re: Happy New Year 2014 topic

        Mooie wensen, iedereen een groen jaar toegewenst ;-D


        Cheers, op een prachtig 2014

        Comment

        • hobby007
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2013
          • 186

          #5
          Re: Happy New Year 2014 topic

          zelfde allemaal top foto wietefras!

          Comment

          • Ganjax
            Guru of all Growers
            420 MemberMemberLucky Member
            • Apr 2009
            • 10443

            #6
            Re: Happy New Year 2014 topic

            Kiribati en Samoa hebben 2014 al ingezet

            Inwoners van de eilandstaatjes Kiribati en Samoa hebben vandaag 11.00 uur onze tijd als eersten het nieuwe jaar verwelkomd. Bij de eilandstaatjes in de Grote Oceaan loopt de datumgrens die het nieuwe van het oude jaar scheidt.

            Op Kiribati vieren nog niet alle inwoners feest. Op meer westelijke gelegen eilanden moeten ze nog 1 of 2 uur wachten. De laatsten die 2011 ingaan, zijn de inwoners van Hawaii op morgen 11.00 uur (Belgische tijd). Hawaii ligt opvallend genoeg op ongeveer gelijke hoogte met Kiribati, maar in een andere tijdzone. Samoa stapte 2 jaar geleden pas over naar de tijdzone waar het land nu inzit. De inwoners vierden toen eenmalig een nacht van donderdag op zaterdag.
            HLN.

            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

            Comment

            • thugz
              Amazing Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4284

              #7
              Re: Happy New Year 2014 topic

              5.jpg
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment

              • Elemental D
                Senior Stoner
                Member
                • Nov 2013
                • 38

                #8
                Re: Happy New Year 2014 topic

                Happy nieuwjaar allemaal en niet teveel drinken he want de controles zijn op de baan hoor ! :p
                toost op de oogst van 2014!
                Hou ze groen manne!

                Comment

                • Ganjax
                  Guru of all Growers
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Apr 2009
                  • 10443

                  #9
                  Re: Happy New Year 2014 topic

                  nog een uur en 14 min
                  ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                  Comment

                  • Smowkie
                    Elite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2011
                    • 2684

                    #10
                    Re: Happy New Year 2014 topic

                    Een groen jaar toegewenst iedereen!

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Re: Happy New Year 2014 topic

                      Happy newyear !
                      Top oogsten wens ik iedereen toe.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • michel t
                        Zaadje
                        Nieuw Lid
                        • Dec 2013
                        • 4

                        #12
                        Re: Happy New Year 2014 topic

                        voor iedereen de allerbeste wensen, laat het een heel mooi jaar worden!!!

                        groet en liefs.....

                        Comment

                        • DenSchimmige
                          Advanced Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2013
                          • 1132

                          #13
                          Re: Happy New Year 2014 topic

                          Beste wensen,
                          Dont drink and drive but smoke and fly

                          Dit keer nog niks te vieren helaas, maar als ik de tarot kan geloven moet dit jaar mij eindelijk wel veel goeds brengen.
                          If life keeps putting you down, You better stay high

                          Comment

                          • El Plantos
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2013
                            • 1609

                            #14
                            Re: Happy New Year 2014 topic

                            Allemaal een gelukkig en gezond 2014!!
                            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                            Comment

                            • HashiZall
                              T.H.C. Master
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2010
                              • 548

                              #15
                              Re: Happy New Year 2014 topic

                              Happy new year ! Laat het jaar maaar goed beginnen vo iedereen!!!!

                              Grtz



                              Grte
                              Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                              A friend with Weed is a friend Indeed

                              Comment

                              Bezig...