Wist je dat ...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Eerstekamerlid
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 5066

    #196
    Re: Wist je dat ...

    Dat ik dat niet wist maar wel een heel leuk weetje vind verdoeme!
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment

    • Brainwreck
      Junior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2016
      • 581

      #197
      Re: Wist je dat ...

      Wist je dat....sperma dikker is als pis.
      En als dat niet zo is, is er iets mis.
      sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

      Comment

      • FlintStoned
        Banned
        • Oct 2012
        • 5580

        #198
        Re: Wist je dat ...

        Oorspronkelijk geplaatst door Brainwreck
        Wist je dat.....ik bij mijn vorige woning een tuin had met een hortensia erin.
        Toen hij voor de eerste keer bloeide waren de bloemen wit, het jaar erop blauw en weer een jaar later roze.
        Ik vroeg mijn eigen af hoe dat kon, maar later vertelde mijn oma dat dat door metaal komt.
        Toen ze dat zei dacht ik gelijk aan alle dagen bbq in de tuin en alle bierdopjes die tussen de planten gegooit werden.
        Dus wil je volgend jaar een ander kleurtje in je hortensia....gooi er een paar bierdopjes of schroeven of spijkers bij.
        Naast de metaalionen die in de grond moeten zitten is vooral de bodem PH belangrijk voor welke kleur ze krijgen.
        Elke hortensiasoort heeft zijn voorkeurkleur maar door dus de zuurtegraat te beinvloeden beinvloed je daarmee ook de opneembaarheid van deze metaalionen en daarmee de kleur. Onder neutrale omstandigheden (pH-waarde tussen 5,5 en 6,5) en zonder te veel aluminium in de bodem, neemt de hortensia zijn normale kleur aan. Met meer kalk (alkalisch) in de grond wordt de kleur roze. Zuurdere grond met aluminiumsulfaat zorgt voor een verkleuring naar blauw.

        Dus naast die bierdopjes kun je ook spelen met tuinturf(zuur) en kalk(alkalisch)

        Comment

        • Brainwreck
          Junior Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2016
          • 581

          #199
          Re: Wist je dat ...

          Wist je dat....Flint me weer wat wijzer heeft gemaakt.
          sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

          Comment

          • Eerstekamerlid
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 5066

            #200
            Re: Wist je dat ...

            Welke invloed heeft urine dan? Weet je dat of wist je dat al??
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment

            • Brainwreck
              Junior Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2016
              • 581

              #201
              Re: Wist je dat ...

              Wist je dat...... ik geen enkel idee heb wat voor effect zal hebben.
              sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

              Comment

              • FlintStoned
                Banned
                • Oct 2012
                • 5580

                #202
                Re: Wist je dat ...

                Dat hangt dan af van het tijdstip van pissen en of je gezond bent.
                Normale pH van ochtendurine is 5-7, licht zuur tot neutraal. Als je dus elke ochtend op je hortensia's pist zal de grond daar verzuren. (waarschijnlijk ga je ze ook verbranden als je die pis niet 10 x verdunt) Maar van ' s morgens tegen de hortensia' pissen zou ze dus wat blauwer van moeten worden.

                Pis je na het eten dan is je pis vaak basisch, dit zou je hortentia's dan meer rose moeten doen worden gehehe.

                Kleurt de hortensi wel heel snel blauw heb je dus nogal zure pis en zou je eens langs de dokter moeten om te kijken of je geen suikerziekte heb

                Pis je altijd 's ochtend en de hortensia kleurt dan toch rose heb je mischien wel een urineweginfectie. De aanwezigheid van bacteriën in de urine maakt deze basisch.

                ghehehe, Mijn pis fluctueert nogal zo te zien.

                2016-08-04.jpg
                Last edited by FlintStoned; 4 August 2016, 18:04.

                Comment

                • Eerstekamerlid
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2013
                  • 5066

                  #203
                  Re: Wist je dat ...

                  Toverpis dus.. Al heb ik t idee dat je hier en daar over je bloemen hebt staan zeiken.. Gulp nog dicht of n zwanenhalsje geslagen??
                  Eigenlijk n medicinaal plantje dus..
                  Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                  Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                  Comment

                  • FlintStoned
                    Banned
                    • Oct 2012
                    • 5580

                    #204
                    Re: Wist je dat ...

                    Ghehehe ja soms dan klats die zo uit me handen als ik erge druk op de blaas heb.

                    Comment

                    • Urban
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2008
                      • 4104

                      #205
                      Re: Wist je dat ...

                      ik dat dan weer helemaal voor me zie ffs hehehehe+g

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #206
                        Re: Wist je dat ...

                        Wist je dat: Madmeid gisteren in eens Uber stoned was en daarna heeft staan kotsen zo wa der longen uit der lijf
                        en dat ze me Watsupp en zegt dat ze stopt met Blowen!!!!
                        God was never on your side..

                        Comment

                        • Urban
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2008
                          • 4104

                          #207
                          Re: Wist je dat ...

                          je beter die sigaretten kunt laten liggen ipv blowen de schuld van hoesten te geven.

                          Comment

                          • Brainwreck
                            Junior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2016
                            • 581

                            #208
                            Re: Wist je dat ...

                            Wist je dat.... ik werken helemaal geweldig vind?
                            Ik kan er uren naar kijken.
                            sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

                            Comment

                            • Eerstekamerlid
                              Exquisite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2013
                              • 5066

                              #209
                              Re: Wist je dat ...

                              Ons koningshuis weigert DNA af te staan als enige in Europa omdat een van de willempjes onvruchtbaar was geworden door soa en de Oranje stamboom dus door verzwegen import aan elkaar gelogen hangt??

                              Zou Maxima daarom van verre gehaald zijn om de toch wel kleine genenpoel van de Europese koningshuizen onderling wat te verrijken??
                              Die Kids schuren op 1 na aardig tegen down aan als je t mij vraagt..
                              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                              Comment

                              • Brainwreck
                                Junior Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2016
                                • 581

                                #210
                                Re: Wist je dat ...

                                Wist je dat....Nederland zich officieel geen koninkrijk meer mag noemen na WWII?
                                In de oorlog is de toenmalige koningin Juliana gevlucht naar het VK (Engeland)
                                Door dat te doen heeft ze eigenlijk afstand gedaan van de troon.
                                Dus eigenlijk zijn we geen koninkrijk meer als je het goed bekijkt....
                                sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

                                Comment

                                Bezig...