Wist je dat ...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #46
    Re: Wist je dat ...

    Wist je dat het als een OBSESSIE klinkt als iemand zegt ,

    Wist je dat ik al sinds jaar en dag bezig ben om diezelfden er al jaren van probeer te weerhouden dit te doen?

    Best eng als iemand zicht daar al een jaar lang mee bezig houd Get a live
    God was never on your side..

    Comment

    • soulrebel
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2014
      • 1606

      #47
      Re: Wist je dat ...

      wow heavy shit hier ik trek me wijselijk terug uit dit topic/onderwerp,niets voor mij have fun zou ik zeggen...

      Cheers!

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #48
        Re: Wist je dat ...

        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
        Wist je dat het als een OBSESSIE klinkt als iemand zegt ,

        Wist je dat ik al sinds jaar en dag bezig ben om diezelfden er al jaren van probeer te weerhouden dit te doen?

        Best eng als iemand zicht daar al een jaar lang mee bezig houd Get a live
        Wist je dat ik belangenloos modereer voor mijn plezier?
        Net als jij hier op de chat en het forum zit, bella! Naast het forum heb ik o.a. ook nog mijn werk en een gezin met kinderen.
        Dit slokt het meeste van mijn tijd op, maar ik maak tijd vrij voor het forum.Dat is geen obsessie...

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #49
          Re: Wist je dat ...

          Wist je dat : ik het vertik om een Veer bij iemand in zijn kont te steken

          Wist je dat : ik aan een heerlijke warme chocomelk zit en stiekem zit te lachen om ONS kinderachtig ge doe en ik vind dat we het toch allemaal verekkes lang volhouden
          Zelfs de verbande vinden en weg tot dit Goddelijke Forum met die Mod die hier voor zijn Plezier zit eigenlijk kunnen we niet zonder elkaar maar ja zoals ik al zei de Ego's zitten in de weg he
          God was never on your side..

          Comment

          • ceBep
            Retired
            • Jun 2009
            • 4745

            #50
            Re: Wist je dat ...

            Wist je dat ik niet kinderachtig doe, ik meen het!
            Het terugkeren van ongewenste individuen en hun vaste aanhang van kontkruipers welke om mij onbekende redenen de paria blijven volgen, zijn een schande voor het forum.
            Dit heeft niks met ego's te maken.
            Je bent van het forum getrapt wegens een legitieme reden. Je mag terug onder een alias en je gaat door waar je bent gebleven.
            Bij mij krijg je nooit meer krediet.... je hebt het forum geschaad door je acties: sodemieter op!

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #51
              Re: Wist je dat ...

              Ehm Vale bespreek die dingen met Jd want hij denk er schijnbaar anders over dan jij lijkt me....Klagen moet je bij je Baas doen niet bij ons
              En ja je doe WEL kinderachtig en nie so beetje ook
              God was never on your side..

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #52
                Re: Wist je dat ...

                Wist je dat ..

                Ik er klaar mee ben.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • ceBep
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 4745

                  #53
                  Re: Wist je dat ...

                  Wist je dat jij mij niet kunt bestellen iets te doen! Indien jij problemen hebt, meld het via het driehoekje.
                  Jij bent een gast op het forum die zich net als de rest moet voegen naar het forum en haar regels. Die goed bedoelde adviezen van jou gooi ik naast me neer, jij behoort ook tot de groep die ik eerder aanhaalde btw.
                  Last edited by ceBep; 7 November 2014, 23:17.

                  Comment

                  • Jointjedraaien
                    Admin
                    Admin
                    • Oct 2007
                    • 4362

                    #54
                    Re: Wist je dat ...

                    Wist je dat ik liever iets leukers doe in het weekend dat jullie steken onder water lezen.

                    wrong-neighborhood-underwater_o_1309969.jpg
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment

                    • Matsy80
                      Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2014
                      • 616

                      #55
                      Re: Wist je dat ...

                      50238611.jpg

                      Comment

                      • Cookaap
                        Elite Grower
                        • Dec 2011
                        • 2730

                        #56
                        Re: Wist je dat ...

                        Wist je dat kwasimodo wel erg veel gemeen heeft met oud lid Xtreme? Of ben ik de enige die dat nu pas denkt?

                        Comment

                        • belladonna
                          Guru of all Growers
                          Lucky Member
                          • Aug 2008
                          • 10674

                          #57
                          Re: Wist je dat ...

                          Wist je dat : Ik helemaal niks MOET

                          Wist je dat Jd stiekem heel veel van me houd
                          God was never on your side..

                          Comment

                          • grinderke
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2014
                            • 974

                            #58
                            Re: Wist je dat ...

                            Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap
                            Wist je dat kwasimodo wel erg veel gemeen heeft met oud lid Xtreme? Of ben ik de enige die dat nu pas denkt?
                            Wist je dat jd,vale en qnq dit volgens mij zeker zijn

                            Wist je dat een hamburger meer suiker dan coca cola bevat(geen idee waar dat dan zit)
                            Wist je dat wiet en alcohol al 3000+ jaar gebruikt word.
                            Wiet als touw en alcohol die in rot fruit zat :beer:
                            Wist je dat ik iets kan wat soulrebel niet kan (piesen en kakken tegelijk):o
                            Last edited by grinderke; 8 November 2014, 10:49.

                            Comment

                            • Kwasimodo
                              Grower
                              Nieuw Lid
                              • Jul 2014
                              • 688

                              #59
                              Re: Wist je dat ...

                              Wist je dat....

                              het gezichtsveld van stratenmaker minder reikt dan dat van een glazenwasser op een ladder?


                              en wist je dat.....

                              een Einzelganger geen kudde vormt?
                              [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                              mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                              Comment

                              • Giel
                                Wicked Stoner
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Feb 2014
                                • 255

                                #60
                                Re: Wist je dat ...

                                Wist je dat je gebruikte blikken verf op zijn kop moet bewaren zodat je de volgende keer geen last van dat opgedroogde velletje heb.
                                Grow bitch! Grow!

                                Comment

                                Bezig...