Wist je dat ...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Brainwreck
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2016
    • 581

    #361
    Wist je dat..... er tegenwoordig een pilletje is tegen van alles en nog wat.



    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

    Comment


    • Ganjax
      Ganjax commented
      Editing a comment
      Gheheheh, Liktanminol helpt ook tegen die kwalen
  • Eerstekamerlid
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 5066

    #362
    Eurling(k)s met rechts slaat?
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment

    • Eerstekamerlid
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 5066

      #363
      Je op gahetna.nl kan zien of je voorouders een beetje konden meekomen in de slavenhandel??

      Met gepaste trots moet ik meedelen dat de mijne aan t roer stonden van de eerste speedboot. Kwestie van doormeppen zie je wel..
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment

      • Brainwreck
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2016
        • 581

        #364
        Wist je dat...... deze best lekker zal smaken?
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.
        sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

        Comment

        • Nonsense
          Super Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jul 2015
          • 1724

          #365
          Dat BackYardPlant al zijn planten eruit heeft getrokken omdat er collecte met een geel hesje aan de deur kwam

          Comment


          • BackYardPlant
            BackYardPlant commented
            Editing a comment
            JD ik wil een dislike button




        • Eerstekamerlid
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 5066

          #366
          Het tegenwoordig zelfs mogenlijk is om cavia's te neuqon..

          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


          • Ganjax
            Ganjax commented
            Editing a comment
            Goor zwijn, zijn teelballen injecteren met zoutzuur zou mooi zijn...

          • BackYardPlant
            BackYardPlant commented
            Editing a comment
            WTF?!?!?!?!?

          • ganjagast
            ganjagast commented
            Editing a comment
            Zeker wtf! Zieke wereld. En de mensen zijn het ziekst..
        • Eerstekamerlid
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 5066

          #367
          Je als vader altijd aan je toekomstige schoonzoon moet denken bij t opvoeden van je dochter?
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment

          • Eerstekamerlid
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 5066

            #368
            Ik iemand ken die het presteert om met de karabijnhaak aan het einde van een hijstouw een stalen wig uit een steigerkoppeling onder de loopvloer waar ie op staat te slaan en deze dan net voor een onschuldige passant zn schedel op de stoep kan laten landen.

            Heel bijzonder allemaal..
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment

            • Organisch
              Banned
              Lucky Member
              • Nov 2016
              • 714

              #369
              Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekamerlid
              Je als vader altijd aan je toekomstige schoonzoon moet denken bij t opvoeden van je dochter?
              Daar zeg je wat man. Je moet die altijd overtreffen! Want als je als vader je dochters verwaarloost gaan ze eenders wie nemen. Tegenover als ze een sterke vader als voorbeeld hebben gaan ze heel veeleisend zijn.
              Dat is pas zelfkweek waar ge met allerlei factoren rekening moet houden man. lol

              Comment

              • Organisch
                Banned
                Lucky Member
                • Nov 2016
                • 714

                #370
                Wist je dat je cannabis kan enten?

                Comment

              • witpen
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Feb 2014
                • 1354

                #371
                Dat er een forumlid die iets te veel aandacht nodig heeft en als deze niet krijgt een topic opent met nog een achterlijke topic dan vorige.

                Comment


                • Organisch
                  Organisch commented
                  Editing a comment
                  Waarschijnlijk heb je daar wel gelijk in. Noteer het en wees later ook man genoeg je eigen ongelijk toe te geven.
              • Nonsense
                Super Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jul 2015
                • 1724

                #372
                ik de ignore functie geweldig vind werken op dit forum

                Comment

              • Organisch
                Banned
                Lucky Member
                • Nov 2016
                • 714

                #373
                Wist je dat als mensen die negeerfunctie ook effectief zouden gebruiken er veel minder wind verplaatst zou worden?
                Ik ben irritant omdat het ongelijk toegeven velen moeilijk ligt. Sorry dat ik jullie utopia aan flarden scheur en naar de orde van de dag ben gegaan.
                Als iemand bullshit post zeg ik dat gewoon en als iemand dat over mij zou posten ga ik heus niet huilen bij de moderatie of onnozel ad hominem doen hoor.
                Maar we weten beter vandaag. Alles is nagetrokken en gedouble checked. Het was puren bullshit en ik heb die bullshit gesimplificeerd. Het mocht wel eindelijk eens stoppen met mensen foute adviezen geven en onkunde in mijn schoenen te schuiven wanneer ik correct advies geef. Het eindresultaat mag er wezen
                You can read all about it, zwart op wit.

                Comment


                • Stemma
                  Stemma commented
                  Editing a comment
                  Ik bestempel je niet echt als irritant, eerder als een recalcitrante relnicht met heteroseksuele trekken.

                  Heb wel zo langzamerhand door waar je planten hermafrodiet door worden
              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #374
                Wist je dat.....
                Als iemand bullshit post iedereen op het forum meteen wakker is ?

                ...ik voorheen dankbaar gebruik maakte van de negeerfunctie op JD ?

                Als moderator je niemand kan negeren, en je dus alles leest ?

                Dat ik soms best moeite heb met zelfbeheersing ?


                !(◎_◎)
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                • Stemma
                  Stemma commented
                  Editing a comment
                  Komt wel goed schatje...

                • LR2
                  LR2 commented
                  Editing a comment
                  Waar zit die negeerfunctie eigenlijk? Ik kan hem niet vinden.

                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  rechtsboven, klik je alias -> instellingen -> de tweede tab: account
                  Op die pagina, helemaal onderaan staat een optie: Ignore List.

                  ((er is ook een 'Chatbox-ignorelist' in de instellingen, mocht iemand die nodig hebben))
              • Eerstekamerlid
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2013
                • 5066

                #375
                Ik nooit zoveel korte lontjes had verwacht bij blowerts..
                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                Comment

                Bezig...