Wist je dat ...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Brainwreck
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2016
    • 581

    #391
    Wist je dat....... het over 2 weken gewoon alweer 2018 is?
    sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

    Comment

    • Brainwreck
      Junior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2016
      • 581

      #392
      Wist je dat......... er voor elk probleem een kop oploskoffie is?
      sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

      Comment

      • Brainwreck
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2016
        • 581

        #393
        Wist je dat...... het niet uitmaakt wat voor kleur shampoo of badschuim je gebruikt, het schuim zal altijd wit zijn.
        sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

        Comment

        • batmeid
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2012
          • 1317

          #394
          Wist je dat Batkid vanavond met een limousine naar zn kerstgala v school gaat!
          sigpic it is just a flower

          Comment

          • Brainwreck
            Junior Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2016
            • 581

            #395
            a0.jpg
            sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

            Comment

          • Organisch
            Banned
            Lucky Member
            • Nov 2016
            • 714

            #396
            Wist je dat de man zijn gspot in de kont gelegen is? Ik geloofde het niet tot mijn lief glijmiddel boven hield en het mij bewees. Echt lekker gevoeltje. Aanrader.
            ​​​​​

            Comment

          • Brainwreck
            Junior Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2016
            • 581

            #397
            a0.jpg

            sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

            Comment

            • Ganjax
              Guru of all Growers
              420 MemberMemberLucky Member
              • Apr 2009
              • 10443

              #398
              ....Evert de Clercq is tot 27 jaar effectieve gevangenisstraf veroordeeld. De Zeeuw uit IJzendijke ronselde huurmoordenaar Antonius van Bommel, maar blijft zijn betrokkenheid ontkennen. Door de verklaringen van Franciscus Larmit geraakte de Clercq in 2015 toch weer in nauwe schoentjes. Bovendien bracht hij Pierre Serry in contact met de ondertussen overleden huurmoordenaar ‘Ronnie’ van Bommel. Volgens Serry vroeg de Clercq 150.000 euro om de moord te organiseren. https://www.hln.be/nieuws/binnenland...kter~abb69359/

              jawadde domme kloot
              ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

              Comment

              • Urban
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2008
                • 4104

                #399
                Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax
                ....Evert de Clercq is tot 27 jaar effectieve gevangenisstraf veroordeeld. De Zeeuw uit IJzendijke ronselde huurmoordenaar Antonius van Bommel, maar blijft zijn betrokkenheid ontkennen. Door de verklaringen van Franciscus Larmit geraakte de Clercq in 2015 toch weer in nauwe schoentjes. Bovendien bracht hij Pierre Serry in contact met de ondertussen overleden huurmoordenaar ‘Ronnie’ van Bommel. Volgens Serry vroeg de Clercq 150.000 euro om de moord te organiseren. https://www.hln.be/nieuws/binnenland...kter~abb69359/

                jawadde domme kloot
                Je zal er maar voor werken, voor zo,n moord makelaar bah.
                ohja karma ghehehehehehe pigs will get what pigs deserve

                Comment

                • Kuikie1979
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2018
                  • 79

                  #400
                  Wist je dat ik al heel lang een fan van weed ben?

                  Wist je dat ik nu aan de Belgische Kust ben?
                  Eerst CBD/weed, de rest komt later.
                  Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

                  Comment

                  • Nonsense
                    Super Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jul 2015
                    • 1724

                    #401
                    Wist je dat In je vinger slijpen met een slijptol helemaal niet zo zeer doet

                    Comment

                    • Brainwreck
                      Junior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2016
                      • 581

                      #402
                      Wist je dat..... munt thee helemaal niet zo lekker is.

                      31895129_1070386293115193_873531798942908416_n.png
                      sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

                      Comment


                      • QnQ
                        QnQ commented
                        Editing a comment
                        Je doet er ook de verkeerde munten in.
                        Probeer het eens met een glas Krugerrands.
                    • Kuikie1979
                      Expert Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2018
                      • 79

                      #403


                      Hahaha
                      Last edited by QnQ; 7 May 2018, 18:59.
                      Eerst CBD/weed, de rest komt later.
                      Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

                      Comment

                      • Nonsense
                        Super Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jul 2015
                        • 1724

                        #404
                        Wist je dat baby ratjes ook Amstel 0% lusten en daardoor in de slakken val belanden en verzuipen .

                        20180609_131318.jpg

                        Comment


                        • Greyvol
                          Greyvol commented
                          Editing a comment
                          Oooooh

                        • Helemaal Top
                          Helemaal Top commented
                          Editing a comment
                          Ahhh als tamme ratten eigenaar vind ik t zieluggggg
                      • LR2
                        Mother of all Growers
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2011
                        • 8552

                        #405
                        Wist je dat ik ein-de-lijk afgestudeerd ben?
                        Meteen een baantje geland. Feitelijk heb ik dus langer gestudeerd dan ik op jointjedraaien.nl aanwezig ben.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                        • LR2
                          LR2 commented
                          Editing a comment
                          Danku vriendelijk! Ik heb 'iets met chemie en biologie' gestudeerd. En twee sociale studies, waarvan een wetenschappelijk en de andere geitenwollensokken, en nog een keer iets met chemie en biologie. Maar goed, dat is nu allemaal achter me. De afgelopen 45 weken heb ik 12 uur van mijn dag, elke dag, 5 dagen per week, besteed aan een traineeship. Een of ander satanisch contract met een evilcorp, figuurlijk getekend met bloed. Nu heb ik eindelijk 7 hele dagen vrij! Ik ben vandaag zo fanatiek gaan wandelen, dat ik er bijna een zonnesteek aan overhield.

                        • Urban
                          Urban commented
                          Editing a comment
                          fcking love it gefeliciteerd LR2 ik ben super trots op je gvd onze eigen fck bioexpert met humor op JD wat wil een mens nog meer.

                        • Stemma
                          Stemma commented
                          Editing a comment
                          Van harte gefeliciteerd LR2!
                      Bezig...